štvrtok, 21. augusta 2014

Vínová čipka

Vždy, keď sa začali nové letné prázdniny, som chcela precestovať strašne veľa miest. Veľa toho vidieť a zažiť, aby som potom v septembri mala kamarátom čo rozprávať. Ale nielen preto. Nerada totiž ostávam v tomto našom zakrpatenom meste, pretože seriózne vážne tu nič nie je. :D 
  Priznám sa, že na toto leto som mala podobné plány. Väčšinu času byť mimo mesto, výletovať, nakupovať a tešiť sa zo života s mojimi najbližšími. Do toho sa však priplietlo jedno malé mínus, a to nedostatok peňazí. :D Zrejme tie zapríčinili, že som toho nejako extrémne veľa tento rok nepobehala. Najprv ma to celkom zamrzelo, ale hneď potom vyplával na povrch nový fakt a to ten, že som vlastne rada, že som bola tak často doma.
  Prečo? Pretože som si uvedomila, že predošlý školský rok zo mňa vytiahol toľko energie, že aj moje zásobné miestečká ostali prázdne. Toľko prebdených nocí, zlých nálad a neúspechov sa skrátka nedalo zmazať ďalším spotrebúvaním energie počas prázdnin. :D A tak som väčšinou len oddychovala, či už s mužom, kamarátmi alebo sama so sebou v spoločnosti knihy. Príležitostné výlety som si však tiež veľmi užívala. Ale v konečnom dôsledku som rada, že to ostalo vyvážené a ja som oddýchnutá a znovu nabitá energiou. :)

  Jedným z výletov bola napríklad predvčerajšia návšteva kina s drahým. Šli sme na sci-fi Lucy a to ma tak trochu privádza aj k tomu, aby som opäť zaviedla rubriku s filmovými tipmi.
  Včera sme sa zase s rodičmi vydali nakupovať a čo som splašila, uvidíte v ďalšom článku. ;)
Tenisky: Adidas
Šortky: F&F
Tričko: Tally Weijl
Kabelka: H&M
Náhrdelník: Gate
Náramky: z Egypta
Čierny náramok so srdiečkami: Cruciani

S.

1 komentár: