nedeľa, 7. septembra 2014

Kombinácia štyroch

Ak by som mala pár slovami zhodnotiť prvý školský týždeň, povedala by som, že to vôbec nebolo také zlé ako zvykne byť. Akože jasné, hneď v druhý deň sedem hodín, v ten tretí tiež, ale v piatok prišlo prekvapenie v podobe 3 vyučovacích hodín, z ktorých boli 2 zastupované a o dvanástej som už naobedovaná vychádzala zo školy. :D Mala som sa stretnúť s kamoškou, ale keďže som mala ešte hodinku čas, pobehala som dáke obchody. Napokon som však skončila v parku pod mohutným gaštanom (a obávala sa, že mi nejaké tie gaštanky popadajú na hlavu) s knižkou v ruke, čo bolo dosť zaujímavé, lebo na mňa všetci pozerali ako na blázna. Možno pre to, že som v ruke držala knihu a nie mobil, to sa už tak často nevidí. :D
 
  Čo sa outfitu týka, mala som na sebe svoje obľúbené kúsky, ale najmä obľúbené pre ich farbu. Čierna, vínová, vojenská kaki a horčicová mi k sebe strašne veľmi pasujú, nedokážem si pomôcť! A sú to kúsky, ktoré asi nikdy nevyhodím, pretože balerínky aj kabelka už zažili aj lepšie časy a kardigán bol zrejme pôvodne inej farby, ale stále sa mi veľmi páčia. :)

Balerínky, šortky, tielko: New Yorker 
Kabelka: H&M
Kardigan, bižu: Gate

Stále premýšľam nad novými a novými outfitmi a plánujem nejako zrealizovať aj tie, čo som nestihla počas leta, tak uvidíme. Aj blogu celkovo sa chcem venovať viac, hoci viem, že škola bude zabiják. Ale vynasnažím sa aaa snáď pôjde všetko hladko. :)

S.

9 komentárov:

  1. Ahoj, som rada, že si sa vrátila k blogu, a držím palce so školou.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já první školní týdny nesnáším:D hned druhý den nám vylíčili testy za celé pololetí, takže vím co za hnus mě čeká:D a ta háemková kabelka je nádherná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa mňa dokonalá kombinácia na jeseň :) Super to vyzerá!! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna si. Ten náhrdelník sa mi nenormálne páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aké krásne fotky! máš nádherný úsmev a skvelú kabelku!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ani by mě nenapadlo, že hořčicová a vínová k sobě budou tolik sedět:)
    Moc hezké! Chválím kombinaci barev

    Instantní krása♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Číst si v parku je úžasné :)
    Barvičky k sobě krásně ladí :)

    OdpovedaťOdstrániť