streda, 5. novembra 2014

Ten správny sveter

Milí moji čitatelia, jeseň absolútne nenávidím z viacerých dôvodov. Jedným z nich je napríklad dilema, ktorú riešim rok čo rok. Neskutočne veľmi sa mi páči trend košieľok vykúkajúcich spopod svetrov (čo vidíte, že je aj hlavnou témou dnešného článku), no nevlastním žiaden sveter, na ktorom by to dobre ukázalo. Perfektne to pasuje k tým svetrom, ktoré majú úzke výstrihy. No a ako som zistila, v mojom skrini majú miesto iba kúsky s kilometrovým výstrihom až do stredu pleca! :D Som z toho zúfalá, lebo viem, že toto u mňa nie je záležitosť jednej sezóny. Dokonalý sveter hľadám už fakt dlho a stále mi nejako uniká. :( Neviete náhodou poradiť, kde vhodného adepta konečne ulovím?





Pridávam sa k blogerskej komunite - aj ja sa začínam hnevať na zlé zlé zlééé svetlo a jeho pričinením creepy fotky!
 
Skúšala som mamkin červený rúž z Avonu a to ma len utvrdilo v tom, že ostanem pri svojej milovanej nude farbe. :D

Wedges: local shop
Džínsy: mamkin šatník
Košeľa: New Yorker
 Sveter: local shop
Náhrdelník, psaníčko: Gate
Kabát: H&M

S.

7 komentárov:

  1. Ahoj, super outfit ;) Světlo je fakt naprd. Já jsem teď nakoupila svetry v H&M a nebo zkus Asos. Jsou tam super věci, můžeš si filtrovat podle barvy i ceny, takže si můžeš pohodlně vybrat :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne za rady! :) urcite sa tam poobzeram :)

      Odstrániť
  2. libi se mi tvuj kabat ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, pěkný look, líbí se mi tvůj blog. Jinak hezké svetry za dobré ceny mají v FandF.
    Ráda bych Tě pozvala na svůj blog :)

    www.newayofashion.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Náhodou červený rúž ti pristane ... a čosa týka svetla skús nefotiť oproti svetlu :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jolie tenue !

    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    OdpovedaťOdstrániť