Jeden vianočný

Neuniesli ma, nezamkli vo vysokej veži ani len mi nezobrali noťas, jednoducho nastalo to najkrajšie obdobie roka a ja som si povedala, že si doprajem prvotriedny oddych a keď konečne naberiem sily, nájdem si čas aj na článok na môj dosť zanedbávaný blog. :D A keďže práve píšem, s radosťou vám oznamujem, že som mega zrelaxovaná. :)
  Začiatok mojich prázdnin bol veľmi hektický. 
  Choroba, do toho mamkine prehnané nároky na moju osobu, že od rána skorého mám pobehovať po kuchyni celá od múky a cukru a vypekať koláčiky, na ktoré je síce radosť pozerať, ale už len z toho pohľadu chytáte bruchabôľ a hlavne nedostatok času na drahého, s ktorým som bola beztak málo už počas školy. Všetky tieto trápenia počas prvých dní prázdnin vyústili do pekného večera 23. decembra, kedy sme sa asi o jedenástej večer dostali k zdobeniu stromčeka. A to je pre mňa skutočne krásna chvíľa. :) Ani to nedokážem opísať, ale je v tom kus mágie - možno tá čarovná vôňa majestátnej jedličky. Práve v tom momente som si Vianoce začala užívať, vypustila z hlavy problémy a stresy a tešila sa na nadchádzajúce chvíle pokoja a lásky. A nie je to len klišé. Pokoja a lásky som okúsila toľko, že sa tohto pokladu už nechcem vzdať. Je to to, o čom Vianoce fakt sú a aj majú byť. Nie nadarmo sú považované nielen mnou za najkrajšiu časť roka. Konečne sa venujem tým, ktorých najviac ľúbim a svojej osobe dopriavam najmä výdatný spánok, pretože musím doháňať resty ešte z januára. :D 
  Ach, nedokážem si ani len predstaviť, čo za hrôzu ma to čaká po prázdninách. Ale nie, to je ešte veeeľmi ďaleko a ja žijem pre krásnu prítomnosť! Žite pre ňu aj vy. :)

Mamka tento rok zohnala tie najkrajšie vianočné ozdôbky! :)

Tradičný stromček sme tento rok nahradili modernými vychytávkami ako kytičkami kvetov a ja sa niekedy pristihnem pri tom, že na stromček len tak civím a slintám, aký je krásny. :)
Vianočné večery s teplým čajíkom, weeey. :3
K Vianociam proste sušené ovocie patrí a tento rok je v znamení jabĺk a hrušiek. :)

Aké boli a sú vaše Vianoce? :) Nech ich ešte prežijete v znamení lásky a pokoja v srdci.

S.

Komentáre

Obľúbené príspevky