štvrtok, 29. januára 2015

Elegantná

Vždy sa mi veľmi páčia akcie ako napríklad divadlo, pretože sa tam musia všetci obliecť slušne a elegantne. Jasné, že sa dá elegantne obliekať aj dennodenne do školy. Avšak čo sa toho týka, v mojom prípade na seba ráno hodím prvé tričko a rifle a som za tento výkon na seba hrdá. :D Preto je pre mňa napr. divadlo veľkou vzácnosťou a vždy sa tam teším aj z toho dôvodu, že môžem zaloviť v skrini a vytvoriť outfit, ktorý pre mňa skrátka nie je bežný. Taktiež môžem siahnuť aj po lodičkách. Podľa mňa je to ten najkrajší kus obuvi, ale keby som ich mala nosiť častejšie ako výnimočne, bez srandy by mi odpadli nohy! :D 
  Je to vždy super pocit, trošku vypadnúť z toho každodenného kolotoča a jeden večer byť vyfintenou novou osôbkou. :) Pre mňa je to neoceniteľný relax. Máte to tiež tak? Chodíte radi do divadla? :)

  V deň, keď bol fotený tento outfit, bolo krásne teplo, slniečko a ja už som pomaly zimné vetrovky odložila do skrine v domnení, že zima už určite nepríde. No istotne! Keď som sa tento týždeň zobudila do zasneženého rána, prvá myšlienka bola, že mám vidiny, a tá druhá, že som sa musela vrátiť v čase. :D Och, chcem už jar a taký ten príjemný studený vánok, tak akurát na rozopnutý kožáčik, a nie severák a snehové záveje. :( Ste na tom podobne, alebo si sneh užívate? :)


Lodičky: Deichmann
Pančušky: darček
Sukňa, tielko & náhrdelník: New Yorker
Sako: H&M
Kabelka & prsteň: Gate

S.

2 komentáre:

  1. Mám rád divadlo, cž mi připomíná, je čas zase na něco zajít =D
    A sníh můžu..aspoň na pár dní..koulovačku, postavit sněhuláka..pak to může roztát a ať se ukáže jaro..ale aspoň pár zasněžených dní bych si přál..no v Praze se zatím nepoštěstilo.
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja zimu milujem, takže mi neprekáža ani sneh a mráz. A dnešná snehová nádielka v BA ma potešila - konečne zima, ako sa patrí! Akýkoľvek zimný "nečas" je pre mňa znesiteľnejší ako letné horúčavy.

    OdpovedaťOdstrániť