piatok, 9. januára 2015

Najpraktickejší módny doplnok

Vždy som mala problémy s ostrým videním. Pamätám si ešte aj na svoje úplne prvé škôlkarské okuliare a roztomilé puzdierko. :D Vtedy som sa nad tým nezamýšľala, ani načo okuliare nosím, ani ako s nimi vyzerám. Potom sa veci zlepšili natoľko, že som mohla okuliare na čas odložiť do šuplíka a takpovediac nechať ich zapadnúť prachom. Ale gény na seba nenechali dlho čakať a všetko bolo späť. Moje druhé okuliare... to bol des. :D Niečo, na čo by som sa teraz hanbila vôbec pozrieť. Preto bolo celkom očividné, že po pár rokoch budem potrebovať nové, ale už ozaj pekné, čo nebudem schovávať v puzdre a kvôli tomu obetovať, že nič neuvidím. A tak, ako som vám už spomenula v minulom článku, teraz mám brýle, ktoré úplne milujem a pozor! Nehanbím sa s nimi vyjsť z domu! :)

  Odkedy ich mám, premýšľam nad tým, že okuliare sú fakt super módnym doplnkom. A niekedy tým najdôležitejším. Čoraz viac sa zamýšľam nad tým, ako môžu ovplyvniť celkový dojem z outfitu a čo vypovedajú o človeku, ktorý ich nosí. A tiež to, že človek musí podniknúť dosť dlhú cestu, aby si pre seba tie správne okuliare vôbec našiel. Jasné, dnes už sú praktickejšie šošovky, ale pokiaľ máte v sebe štipku kreativity, okuliare dokážete povýšiť na to naj vášho outfitu. ;)





Kabát: Gate
Rifle, kabelka: H&M
Čižmy: CCC

(Pri tomto fotení ma opustil jeden gombík. Netuším, kam šiel, ale touto cestou ho pozdravujem. A keby sa chcel niekedy vrátiť, dvere má otvorené - zatiaľ zaň budem hľadať náhradu. :) Ale nie, akurát ma to celkom pobavilo a hádam taká náhoda prináša šťastie. ;)

Inak, mám späť instagram, tu!

S.

7 komentárov:

  1. Kabelka je moc pěkná :) a brýle ti sluší :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si na okuliare vôbec nevedela zvyknúť, zato na šošovky som si zvykla okamžite. Najprv som síce mala trochu problém si ich nasadiť, ale zvládne to každý :) a už ich nosím 8 rokov a neviem si bez nich predstaviť život. Šošovky sú pre mňa jedným z top vynálezov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po šošovkách chcem za nejaký čas siahnuť aj ja, ale zatiaľ sa celkom bojím práve toho nasadzovania, tak som si povedala, že ešte chvíľu vydržím. :D Ale určite je to super vec. ;)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekný outfit :) A okuliare sa ti veľmi hodia ! :) Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta kabelka je přenádherná :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neskutečně se mi líbí ta kabelka ve spojení s boty, stejný odstín dělá vážně hodně, nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť