January favourites

Už v polovici januára som premýšľala nad tým, ako jeho koncom budem písať tento článok, keď zatiaľ nemám nič, čo by som vám rada odporučila. Dokonca som myslela aj na to, že tak rýchlo, ako táto rubrika začala, zrejme aj zanikne. :D Avšak v tej druhej polovici januára sa toho nakopilo celkom hodne. A som za to fakt rada, pretože v dnešnom Favourites článku sa vyskytnú podľa mňa zatiaľ najsuper veci za celé trvanie na blogu. :) Takže bez ďalších zbytočných rečí poďme na to!

Tento mesiac som si veľmi obľúbila riasenku od Rimmel - Scandal Eyes Retro Glam. Celkom sa mi pozdávala aj klasická Scandal Eyes, avšak táto ma úplne dostala. Milujem objemné kefky s dlhými štetinkami a táto je presne podľa môjho gusta. Asi ešte nikdy som pri žiadnej riasenke nemala také dlhé a husté mihalnice; navyše sa s ňou perfektne pracuje. :)
Tí, čo sledujete môj instagram, ste už tento DIY náramok mohli vidieť. :) Výroba bola jednoduchá a rýchla. Bavlnky som zaplietala na štýl vrkočov a vždy na strednú bavlnku som vplietla nejakú korálku. Konce som zviazala do uzlíka a 3 takéto náramky som kovovým očkom spojila dohromady. Napokon som pridala kovový uzáver, hoci bavlnky sa mohli na ruku jednoducho priviazať.
Tento mesiac bol v Lídli XXL týždeň a rodičia tam objavili tieto úžasné americké muffiny. Za rovnakú cenu sme namiesto 4 klasických mali 6. Musím povedať, že boli také výborné, že naša rodina sa stala zrejme najväčším odberateľom týchto pochúťok počas akciového týždňa. :D
Tento šampón a kondicionér z Oriflamu s mliekom a medom ste mohli zazrieť už v článku s vianočnými darčekmi. Priznám sa, že som im celkom neverila, lebo Oriflame nie je pre mňa veľmi obľúbená značka, ale toto sa celkom podarilo. :) Nehovoriac o krásnej vôni, moje vlasy boli po použití jemné, ľahko sa dali rozčesať a boli krásne lesklé.
Jedného dňa som tak dostala chuť na nejaký super džús, ktorý by však bol niečím výnimočný, čiže žiadne klasické pomarančové (hoci tie mám asi najradšej). Siahla som po tomto Relaxe s kokosom a ananásom a bol veľmi chutný. Po celý čas, ako som ho pila, som sa už tešila na leto, keď si za jeho pomoci budem robiť piña colady. :D (Naozaj, ak si neviete s takýmto drinkom poradiť alebo neviete zohnať čerstvé prísady, siahnite po tomto džúse.)
Svetielkujúca sviečka od AirWick bola pre mňa spočiatku zvláštnosťou, na ktorú ani neviem, čo by som povedala. :D Či je to gýč, či je to trápne... každopádne, po pár zapáleniach sa mi dostala po kožu a fakt som si ju zamilovala. Avšak spočiatku mi to podivné svetlo ani nedalo spávať, pretože som meditovala nad tým, aký spešl mechanizmus za to môže. :D
Micelárka Garnier sa stala mojím verným spoločníkom pri odličovaní sa. Dovtedy som používala dva rôzne odličovače - jeden na oči, druhý na make-up. Ale toto riešenie je omnoho pohodlnejšie ako otvárať a zatvárať dve mlieka alebo vody, pretože micelárka spoľahlivo dá dolu make-up aj riasenku. Mojej pleti robí len dobre, oči ma pri odličovaní neštípu a to je pre mňa asi najhlavnejšie. Odporúčam!
Už odmalička som mala hroznú záľubu v kancelárskych veciach. Vždy som mala rôzne perá, fixky, papieriky či šanóny a milovala som, že toho mám toľko. No a ostalo mi to dodnes, pretože keď mi mamina doniesla túto sadu Stabilo pier, neskutočne ma to potešilo a strašne som sa nevedela dočkať, kedy s nimi budem môcť písať. Všetky majú krásne farby, dlho vydržia a super sa s nimi narába. :)
V kuchyni som našla tieto kávové kapsule do Tassima a nakoľko som Café au Lait ešte neskúšala, bola som naň zvedavá. A bolo fakt lahodné! Mylne som si myslela, že je to v podstate café latté, ale ako som sa dozvedela, Café au Lait je z filtrovanej kávy a café latté z espressa. Naozaj to tam bolo aj cítiť, Café au Lait bolo o dosť jemnejšie. Ozaj odporúčam. :)
Posledným obľúbencom sa stali tieto stolové hodiny z Jysku. Dostala som ich už pred asi 2 rokmi na Vianoce, ale až teraz sa mi dostali na stôl. A zamilovala som si ich! Majú super tvar aj dizajn, farebne sa mi hodia do izby a je to omnoho praktickejšie, ako stále vstávať a hľadať mobil, aby som mohla zistiť, koľko je hodín. :)

Máte aj vy podobných obľúbencov? Čo ste si obľúbili počas januára? :)

S.

Komentáre

  1. Náramok sa ti podaril, je naozaj pekný :) diy veci su super .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stabilo ♥ mám doma asi dve sady :D a oriflame je skvelýýýý

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem přišla na chuť miceralni vodě. Vyhovuje mi mixa, ale možná zkusím i garnier.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky