Moje osvedčené prípravky na odličovanie

Boli časy, keď som sa líčeniu ako takému nevenovala vôbec a fakt len príležitostne som si na oči naniesla riasenku. Tým celá ceremónia okolo toho skončila. Ale najmä v poslednej dobe si k tomu pomaličky nachádzam cestu, rada experimentujem, zisťujem, čo mi sedí a čo nie. Čoraz častejšie siaham nielen po make-upe a riasenkách, ale pridávam aj púder či lícenku, očné tiene či linky. Som celkom rada, že to na mňa prichádza tak postupne, lebo keď vidím, že už malé 13-ročné dievčatá behajú po meste celkom zmaľované, nedá mi to nepoklopať si po čele. Všetko by sa malo robiť s mierou a najmä: menej je niekedy viac. :) Určite by to malo platiť aj v tejto oblasti, pretože napríklad aj mne samotnej sa omnoho viac páči decentné, takmer až naturálne líčenie ako kilo omietky. :D

   Počnúc týmto článkom, chystám pre vás takú menšiu sériu, v ktorej vám prezradím čo-to o mojich obľúbených prípravkoch z rôznych oblastí a plánujem aj veľké množstvo recenzií. V dnešnom článku sa zameriam na odličovanie. :)

Ak sa líčite ráno, maximálne večer by všetok make-up mal ísť dolu. Prečo? Pretože ak by ste si na tvári make-up nechali povedzme cez noc, zaručene by sa vám upchali póry a mohli by sa tiež vyskytnúť zapálené miesta. Za odličovaním je celá veda a povedzme si úprimne, určite to všetky nerobíme presne tak, ako by sa malo. ;) 
  Riasy by sa správne mali odličovať odvrchu nadol a make-up smerom od stredu von. Čo sa týka krku, ten by mal byť čistený zdola nahor.
Micelárna voda Garnier 
Túto micelárku už ste na blogu mohli vidieť, v tomto článku  som ju dosť vychválila. :D Ale ozaj nie bezdôvodne. 
  Spoľahlivo odstráni aj maskaru z očí, aj make-up z tváre. Nepotrebujete na to minúť 300 vatových tampónikov ani pol fľašky prípravku, všetko ide ako po masle. Pleť ani oči po použití neštípu, pokožka nie je vysušená a vidí sa mi celkom svieža. Taktiež je príjemne hebká. Ďalším plusom je pre mňa aj to, že sa môžem v pohode odlíčiť jedným prípravkom a nemusím vyťahovať dva či viac rozdielnych - ale to je len taká pripomienka, ak ste náhodou rovnako lenivé ako ja. :D Cena je síce trošku vyššia ako pri ostatných, stojí 6€, ale vzhľadom na 400ml balenie sa to podľa mňa oplatí. :)
Odličovacie mlieko na oči Avon
 Toto odličovacie mlieko používam snáď už odvtedy, čo som sa prvý raz namaľovala. :D A nikdy ma nesklamalo. Veľa ráz už sa mi stalo, že po odličovaní očí sa mi začervenali, štípali a pohľad som mala chvíľu zahmlený od použitého prípravku. Ale tento je tak neskutočne jemný! Ak aj po ťažkom dni mám oči unavené samy osebe, vždy siahnem po tomto nedráždivom mlieku, lebo to je presne to, čo moje oči potrebujú. Je však trošku mastnejší, ale mne to vyhovuje - a aj tak si po odličovaní ešte tvár opláchnem vodou. :) Treba však dať pozor na použité množstvo, pretože priveľa mlieka na očiach dosť cítiť. Jeho cena závisí od kampaní, môžete ho zohnať aj za nejaké 3€. :)
Odličovač očí Nivea
 Odličovacia voda je mi pomocníkom najmä vtedy, keď som večer veľmi unavená a preto chcem čo najrýchlejšie odlíčenie. Je ozaj silný a stačí vám 1 tampón na každé oko. Avšak najprv som bola na pochybách, či ho sem vlastne capnúť. :D Mám s ním aj pár zlých skúseností, a to také, že ma už veľa ráz po jeho použití štípali oči, slzili a boli mierne opuchnuté - preto sa ho snažím používať iba v krajných prípadoch. Cena okolo 4€. 
  (Musím ešte podotknúť, že napríklad mojej mamine vyhovuje úplne skvele, nič ju neštípe a používa ho takmer dennodenne. Takže asi závisí aj od typu pokožky a čo komu sadne. :)
Odličovacie mlieko Balea
 Toto mlieko na odstraňovanie make-upu z tváre mám veľmi rada, pretože je veľmi jemné, pleť je po ňom vyživená a hebká. Je však trošku mastnejšie, asi najmastnejšie, čo sa u nás doma nájde. Pre mňa je toto také malé mínus, ale nič, čo by sa nedalo prežiť. :D Veľmi ľahko odstraňuje make-up a mne osobne na celú tvár stačí len jeden tampónik, keď ho použijem z oboch strán. Príjemne tiež vonia. Vyjde vás na niečo okolo 2€ a kúpite v dm-ke. :)
Odličovacie mlieko Oriflame
Prípravky tejto edície Milk & Honey od Oriflamu (mám tiež šampón, kondicionér, sprcháč a telové maslo) sú pre mňa obrovským prekvapením, pretože sa u mňa v rebríčku obľúbených výrobkov vyšplhali veľmi vysoko! Všetky sú fakt super a inak tomu nie je ani pri tomto mlieku. Pri odstraňovaní make-upu funguje veľmi rýchlo. Pleť je po použití veľmi vyživená, svieža a hebká a veľmi sa mi páči tiež to, že vôbec nie je mastná. Plus, veľmi pekne a nevtieravo vonia! Cena je momentálne 4,5€. :) Pozrite si aj stránku Oriflamu a hodnotenie iných kočiek tu, aj ja sa s viacerými názormi tam spomenutými zhodujem. ;)
A aby som nezabudla, musím oceniť aj super praktické dávkovanie pumpičkou. :)

 Rada by som upozornila aj na jeden nie príliš dobrý prípravok. Raz som vyskúšala micelárku od Dermacol na oči a poviem vám - nikdy viac ani pod hrozbou smrti! Len čo sa vatový tampónik s touto micelárkou dotkol môjho oka, začala som slziť, oči ma neskutočne rezali, celé sčerveneli, napuchli. Musela som si normálne ľahnúť a nechať oči zavreté, lebo som proste nemohla ináč fungovať. :/ Celý zvyšok dňa aj po viacerých opláchnutiach som túto hrôzu cítila na očiach a hneď po tomto nemilom prekvapení som ju vyliala. Máte s ňou niekto inú skúsenosť?

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a snáď aj nejaké prípravky vyskúšate. Čo zvyknete na odličovanie používať vy? Používate nejaký z týchto výrobkov? :)

S.

Komentáre

  1. čau Levičanka! ako doma? Dlho som nebola v LV! som ťa asi ani nestretávala! nebodaj si ešte aj z GAV-u?
    micerálku používam a napríklad ja na ňu nedám dopustiť! a oželiem aj to slzenie :D keď tak potom skús biodermu ružovú na odličovanie očí:)
    krásny deň :)
    http://elisfrencis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, súkmeňovec! :) veruže som aj z gavu (bohužiaľ :D) hneď idem kuknúť aj tvoj blog! ;)
      Biodermu skúsim, vďaka za tip ;)

      Odstrániť
    2. jooj! neboj sa, na VŠ bude horšie ako na GAVe! :D :)

      Odstrániť
  2. Tento odličovač očí nivea mám ráda.:) Občas jsem vyzkoušela nějaký jiný a štípaly mě po něm oči, třeba od odličovače očí lancome nebo i nivea na voděodolnou řasenku. Tak uz dlouho používám právě tento.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mlieka používam výnimočne, najradšej používam micelárne vody alebo odličovač Yves Rocher ten s kamilkami, krásne vonia.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky