Ako som si kúpila kopýtka

Z internetových shopov som si vždy objednávala maximálne knihy (lebo na tých nebolo veľmi čo pokaziť alebo ako oklamať zákazníka) či nejakú tú neškodnú bižutériu. Dokonca si pamätám, ako som sa zaprisahávala, že si nikdy neobjednám niečo, čo si nemôžem ohmatať v rukách, overiť kvalitu či vyskúšať. Avšak cez víkend som zistila, že je moja nátura asi v štádiu premeny. :D Pristúpila som totiž k tomu, aby som si kúpila cez net niečo iné, ako knižku. Nebolo to tričko, ale prosím pekne, rovno topánky!
  V podstate to na mňa s topánkami Jeffreyho Campbella prišlo už veľa rokov dozadu, ale vtedy som o nich iba zbožne rozmýšľala. Po prvé ich cena niekoľkonásobne prekračovala môj rozpočet a po druhé, naši by mi určite nedovolili nosiť niečo tak "nie príliš slušácke". Ale teraz zrejme prišla moja (a ich) chvíľa. :D Topánky som si objednávala z tejto stránky, pretože som tam našla JC litami inšpirované kopýtka za super cenu. Mojou hlavnou motiváciou bolo kúpiť si ich preto, aby som zhodnotila ich kvalitu; to, ako sa v takých topánkach chodí a ako na ne reaguje toto naše malebné slovenské okolie, a jedného dňa ma možno dostali ku kúpe origoš litiek za pár eur naviac. Tento nákup teda možno klasifikovať ako jednu veľkú skúšku. :D
  A ako u mňa napokon obstáli?

Obstáli u mňa na výbornú! Prišli mi len dnes, takže som ich ešte nestihla nejako silno prevetrať vonku, ale kvalita sa zatiaľ javí super. Materiál je pevný a čo ma najviac potešilo - prišli mi naozaj tie topánky, ktoré som si objednala. :D Ak mám byť úprimná, bola som spočiatku trochu skeptická a neverila tomu, že sa na objednávke niečo nepokazí (veľkosť, farba, prípadne iná topánka... :D), ale nakoniec to všetko dobre dopadlo (hoci za mínus pokladám kuriéra, s ktorým sa veľmi nedalo dohodnúť na detailoch doručenia).
Najviac ma na nich potešilo to, aké neskutočne pohodlné sú. Vďaka enormnej platforme sklon nohy nie je až taký katastrofálny, a preto by ste v nich v pohode vydržali aj niekoľko hodín. Sú síce vysokánske, ale aj chodiť sa v nich dá v poriadku - iba sa musíte vysporiadať s tým, že zrazu budete vyšší ako ľudia vo vašom okolí. :D
Mám už vymyslených niekoľko outfitov s nimi, ale fakt neviem, kedy ich zrealizujem. :D

Moja prvá skúsenosť s topánkami inšpirovanými Jeffreym Campbellom dopadla naozaj kladne. Moje očakávania neboli zas až také veľké, každú chvíľu som čakala, že na mňa vyskočí nejaká obrovská nevýhoda... ale zatiaľ neprišla. Tak uvidíme do budúcna, ale tieto boty (a určite aj originálne lity) stoja za investíciu. Práve tá ma asi o pár rokov doženie aj ku kúpe tých pravých. :3 :D

Páčia sa vám lity, alebo skôr patríte k tým, ktorí im nevedia prísť na chuť? A inak, kúpili by ste si ne-originálne topánky tohto vzhľadu? Kľudne sa rozpíšte, veľmi ma v tomto ohľade váš názor zaujíma. :)
S.

Komentáre

  1. Neviem, neviem, či v nich budeš noazaj vyšši ako VŠETCI ľudia :P :D
    Ale vyzerajú výborne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Okej, tak vyššia až na jednu výnimku. :D Dík. ;)

      Odstrániť
  2. dúfam, že sa ti outfity podarí zrealizovať a budú outfitové články! :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadají velmi zajímavě a docela se mi i líbí, i když takový styl bot nenosím. A zda bych si koupila neoriginál? Když si to srovnám s botaskama, do kterých jsem blázen, tak bych si asi koupila jen original. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super boty :)
    pozývam ťa na moju giveaway :)
    http://stepwithfashion.blogspot.sk/p/givewaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky