streda, 15. apríla 2015

Before I die #1

Každý človek o niečom sníva. Z výskumov, ktoré sa v poslednom čase na Slovensku robili, vyplýva, že ľudia snívajú najmä o tom, aby nemali dlhy, mali splatené hypotéky alebo mali nové auto. Avšak to mi príde ako dosť "praktické" sny. :D Čo tak zamyslieť sa a ponoriť sa hlbšie do svojho vnútra? Čo by ste si želali, keby ste nemali žiadne iné starosti, ktoré by museli mať prednosť? Kam by ste šli? Koho by ste spoznali? Čo by ste si kúpili? 
  Ja nad týmito vecami uvažujem veľa a často, pretože som úplne typický rojko. :D Hrozne rada si veci predstavujem, snívam o nich a vždy si ich vybájim v čo najlepšej alternatíve. Niekedy sa fakt pozabudnem a potom pôsobím, akoby som mala svoj vlastný svet, svoju malú bublinu (čo ani nie je vylúčené :D). V dnešnom článku vám ukážem niekoľko mojich sníčkov a ako už naznačuje haštág v nadpise, článkov tohto typu bude na blogu asi ešte dosť!

O Coachelle som toho veľa počula a videla veľa fotiek a koncertov na Youtube, ale nijako extra som po nej netúžila, až pokým som prvý raz nenavštívila našu Pohodu. Tam som zistila, že skrátka milujem festivaly, koncerty, živú hudbu, masy ľudí, obrovské areály plné triliónu aktivít, ktoré vás donútia odniesť si odtiaľ nekonečné množstvo úžasných spomienok. Vtedy som si povedala, že sa ja na Coachellu aspoň raz v živote dostanem a ako vidíte, mám to v zozname mojich top želaní. :D
Ďalšou vecou je poriadne dlhá dovolenka na Santorini v Grécku. Už veľmi veľa ráz sme tam s našimi plánovali dovolenku, ale vždy sme nakoniec vyrazili inam. Práve tento sník by som si chcela veľmi splniť, lebo Santorini - to je stelesnenie európskeho luxusu. Biele kostolíky s kobaltovými strechami, kaskádové domčeky, útesy a prekrásne more... Nehovoriac o tom, že sa tam natáčalo Sisterhood of the Traveling Pants, takže by som si strašne rada prebehla všetky miesta, kde sa točili nejaké filmové scénky. :D
Aspoň raz v živote musím ísť na koncert Red Hot Chilli Peppers. ♥ Sú mojou najmegaobľúbenejšou skupinou na svete, milujem každý ich song a o všetkých súčasných aj minulých členoch kapely viem úplne všetko. :D Som na nich tak trochu úchyl, ale kto nie je úchyl na svojich obľúbencov?
Strašne by som chcela mať štvorcový melón. Je to síce úplná hlúposť a chcieť ho by sa mohlo v dnešnej dobe považovať za hipsterské, avšak tento fenomén ma úplne dostal. Ak by som jeden takýto melón mala, asi by som ho ani nikdy od toľkého šťastia neprekrojila. :D
Iba pred dvomi rokmi som pri nástupe na strednú vymenila nemčinu za ruštinu a tento jazyk je mi hneď oveľa sympatickejší. Navyše je krásny a ľubozvučný. Je super počúvať niekoho druhého hovoriť po rusky, ale ešte lepšie je, keď sami tú reč ovládate. A to bude mojím cieľom do budúcna, ktorý si určite splním. :)
Už ako malé dieťa som fascinovane hľadela na televíznu obrazovku, keď práve v nejakom filme ľudia nastupovali do teplovzdušného balónu a začali pomaly stúpať k nebesám. A ten fascinovaný pohľad mi ostal doteraz. :D Vždy, keď tieto balóny vidím, mám neskutočnú chuť byť tam hore práve teraz aj ja. 
Keď vidím, ako malé trinástky dostávajú pod vianočný stromček obrovské zrkadlovky, je mi celkom vtipne.V podstate sa iba väčšinou fotia iba o zrkadlo a ani štipku netušia, čo sa s tým delom vlastne dá robiť. Ja by som s novým foťákom chcela aj nejaký dobrý kurz fotografovania, kde by som prišla na nejaké nové triky, ale hlavne nápady, ako zlepšiť to, čo už viem.
Každoročne si zapisujem, koľko kníh som prečítala, a musím s poľutovaním skonštatovať, že z roka na rok je to menej a menej. 100 knižiek ročne prečítam možno až keď budem mať ukončené všetky školy a budem akurát tak chodiť do práce, pričom keď sa z nej vrátim, budem mať vytúžené voľno. 
Som celkom posero, avšak je zopár vecí, ktoré naozaj silno túžim skúsiť. Medzi bungee jumpingom a zoskokom z lietadla (ktorý mi bol nedávno ponúkaný, ale zatiaľ na to nemám :D) sa tam nájde aj zoskok z útesu. Pokiaľ by som si bola 100% istá, že dolu nedopadnem na nejaké skaly alebo čo, určite by som skočila. :D
Nemôžem si pomôcť, ale pri tomto je jediné, na čo dokážem myslieť, predstava, ako vlastním starý červený Ford Mustang a pri západe slnka si to šiniem krížom cez nevadskú púšť. :D


Tak čo, páčia sa vám moje sníčky? Stotožňujete sa s niečím z nich, alebo máte svoje vlastné? ;)

Btw, mám na vás ešte malú otázočku. Plánujem pre vás giveaway a chýba mi tam ešte jedna položka. Rozhodujem sa medzi metalickými tetovačkami, ktoré teraz letia, alebo čipkovanou washi páskou, o ktorých som písala v tomto článku. Dajte vedieť v komentoch a čo bude mať najviac hlasov, to pobežím kúpiť. :)

S. 

7 komentárov:

  1. Zajímavé sny, některé docela šílené =D (aspoň pro mě, třeba těch 100 knih..).
    Před Coachellou zkus zažít jednou Szigét ;), Pohoda je vedle toho nic =))

    Tak ať se to postupně pomalu plní,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V mnoha snech se s tebou ztotožňuju:) Santorini mě fakt láká, stejně jako výlet někam do neznáma:) Vzít auto a kámoše a někam odjet. Užít si co nejvíce spontánnosti:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super přání! Na Coachellu bych se taky vydala, zvlášť po té podle mě vydařené kolekci v H&Mku! Ostatní přání jsou docela vtipná (čtvercový meloun? :D) ale doufám, že se Ti splní dojednoho!! :3 :-)

    Klára z NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne priania :) Snáď sa ti splnia.

    Veronika
    livingbypanicca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ách, Coachella.
    cliff jump som si už raz vyskúšala a za mňa asi nikdy viac :D od vtedy mám panický strach z morských ježkov, na ktorých som skoro narazila. brr.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. coachella je na mojom liste tiez :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť