Washi tape ideas

Hlásim sa vám s novým DIY článkom, v ktorom budú za hlavné hviezdy washi pásky. Sú to obyčajné lepiace pásky, ktoré však majú skôr dekoračnú ako praktickú funkciu. Keď som ich prvýkrát uvidela na nete (zrejme to bol Pinterest :D), povedala som si, že týchto krásnych vecí si nahromadím celú kopu! A veruže som sa pekne rozbehla, ale veľmi rýchlo som zistila, že je lepšie, ak ich máte čo najviac druhov, aby ste ich mohli striedať a vytvárať rozličné farebné a vzorové kombinácie. Kúpiť ich viete po celom internete (i keď tam sa mi zdajú niektoré kúsky až príliš drahé; na porovnanie: tá istá páska na nete stojí aj 4€, pričom v kamennom obchode ju zoženiete aj za 2), v papiernictvách či hobby obchodoch. Mojou inšpiráciou bol pri ich zužitkovaní hlavne Pinterest a Youtube, takže ak vás washi zaujali, určite si tam kliknite a pohľadajte niečo pekné do vašej izby. ;)

Nabíjačka s washi
Potrebujeme:
  • Washi
  • Nožnice (nemusia byť, mnohé z týchto pások sa dajú aj veľmi ľahko trhať rukou - ja som však použila nožnice, aby to bolo rovnejšie)
  • Nabíjačka 

 Záložky s washi
Potrebujeme:
  • Washi
  • Nožnice
  • Pero/fixku
  •  Spony
 Z pásky som vystrihla kúsok, ktorý som vytvarovala asi v polovici na malé trojuholníčky, aby sa mi lepšie zohli okolo vrcholu spony.
Obe časti zlepíme dokopy a ak niečo vytŕča, môžeme to obstrihať. Niektorým páskam som tiež na konci vystrihla menší trojuholníček a myslím, že to vyzerá veľmi milo. :)
Nakoniec ešte perom alebo fixkou môžeme niečo na pásky napísať. Ja som si vybrala skratky názvov predmetov, lebo som spony použila do školského karisbloku.
Vyzerá to podstatne lepšie, no nie? ;)

Svietničky s washi
Potrebujeme:
  •  Washi
  • Svietniky + sviečky
  •  Nožnice
Tieto svietniky som vám už ukazovala aj v minulom článku a vyzerá to úplne úžasne! Približne som si odmerala taký kus čipky, aký budem potrebovať (aby som zbytočne nepreliepala jednu vrstvu cez druhú) a opatrne som ňou omotala vrch svietnika. (TIP: S obyčajnými páskami by to veľmi nešlo, lebo na zahnutom alebo nerovnom povrchu sa pokrčia, preto boli tieto čipkované jasnou voľbou - tie sedeli úplne perfektne.)

Zápisník s washi
Potrebujeme:
  •  Washi
  •  Nožnice
  • Zápisník/ zošit/ notes...
 Veľmi sa mi páči kombo obyčajnej washi a čipkovanej pásky, takže toto bola jasná voľba. :D 

V súčasnosti mám náušnice navešané na takejto konzerve a keďže sa mi zdala trochu fádna, omotala som vrch aj spodok trblietavými washi a voilá! Hneď je to o poznanie veselšie. :)

Ako ďalšia vec, ktorá vypáli neskutočne zlato, sú špáradlá s vlajočkami z washi pások. :) Ak sledujete môj insta (vpravo v paneli), túto foto ste už mohli vidieť. Na Zelený štvrtok sme si doma spravili takéto špenátové jednohubky a aby to bolo ešte zaujímavejšie, napichali sme do nich špáradlá s washi. Normálne mi potom bolo ľúto vyhodiť to, také je to krásne! :D A navyše to môžete použiť naozaj hocikde. ;)

Poznáte/ používate washi pásky? :)

S.

Komentáre

  1. Ty svícny a párátka jsou bomba nápad ^_^
    Dík za inspiraci =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tých Washi som už počula ale prosím poradíš kde si ich kúpila? ♥

    http://malavyhralic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám niektoré napríklad z Kiku, kde ma balenie 4 vyšlo na 1€ :) taktiež ich mám z Tchiba a videla som ich aj v rôznych papiernictvách. :)

      Odstrániť
  3. to je bohovske! to ma nikdy nenapadlo a ake jednoduche :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné tvorenie :-) . To mi vôbec nenapadlo. Tiež mám doma rôzne lepiace pásky z https://www.rajapack.sk/lepici-pasky-paskovani-uzaver-obalu_C30.html a používam ich len na prilepenie papiera, alebo jednoducho ako klasickú lepiacu pásku. Tvorenie sa mi páči, tak si to skúsim cez víkend vyrobiť. Aspoň budem mať doma zase nejakú novú dekoráciu :-) .

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky