10 bedroom essentials

Už nejaký čas som premýšľala nad tým, že by som pre vás spravila room tour, ale rozhodla som sa s tým chvíľu počkať, kým sa mi v izbe všetko dá do poriadku tak, že s tým budem 100%-ne spokojná. Plánujem totiž niekoľko úprav, minimálne na jednej stene, o čom bude určite aj článok. Je to totiž veľmi pekná vec, ktorú som videla už veľakrát na Pintereste. Nebudem však prebiehať. ;)
  V dnešnom článku vám odhalím zákutia mojej izby, bez ktorých by som sa tu vlastne vôbec necítila ako "vo svojom". Každý má totiž niečo, čo ho buď charakterizuje, alebo je mu veľmi blízke a vie, že by sa bez toho nezaobišiel. V komentároch mi dolu pokojne nechajte pár viet o tom, bez čoho sa vo svojom kráľovstve nezaobídete vy. :)
  Čo teda patrí medzi mojich 10 pevných pilierov útulnej izby?

1. Skladovanie so štýlom
Keď som si do izby zaobstarala tento košík, nehľadala som žiadnu dekoráciu. Množstvo lakov na nechty sa závratne zväčšovalo, a tak som musela nájsť nejaký šikovný spôsob, ako ich všetky niekam uskladniť. Košíček vyzeral ako správna voľba, lebo bol celkom zlatý a ladil mi s nábytkom. Avšak to, čo som si spočiatku ani veľmi nevšímala, som si zrazu uvedomila naplno - že košík je skvelou dekoráciou a možno doň uložiť naozaj čokoľvek! Popri tej praktickej stránke vynikne aj ako skrášľujúci prvok. Ak si teda práve lámete hlavu nad tým, ako vyriešiť skladovanie drobností v izbe, košíky sú rozhodne správna voľba. :)
2. Tajná skrýša pod posteľou
Na prvý pohľad si niečo také, ako poličku pod posteľou, zrejme ani nevšimnete. Ale táto vymoženosť sa bude veľmi rýchlo tešiť vašej obľube! :D Najprv som bola sama dosť prekvapená, načo je pod posteľou dolu nejaká diera a že to vyzerá čudne. Ale človek tak lenivý ako ja, ktorému sa nechce ustavične vstávať z postele a behať po nevyhnutnosti ako vreckovky, pitie alebo knihy (ktorých tam vždy mám hodne), takéto čosi bude milovať, pretože tam rukou dočiahnete aj ležmo. :D
3. Tisícky sviečok (a prasiatková pokladnička :D)
Ďalšou vecou, bez ktorej by som si nedokázala predstaviť svoju izbietku, sú sviečky. Začalo to nevinne, možno dvoma-troma kusmi, ale zbierka sa rýchlo rozrástla. Sviečky a najmä tá úžasná vôňa, keď ich zapálite, dodajú izbe asi ten najútulnejší ráz zo všetkého. Niekedy si hovorím, že ich už v izbe mám príliš (poličky, komody, parapety...), ale vždy potom nasleduje argument, že však sviečok nikdy nie je dosť. :D (Pri písaní poslednej vety sa mi vybavilo, ako som raz v Ikei kupovala len sviečky za 30€. :D Nuž, závisláka ťažko odlúčiť od toho, čo má rád!) + Prasiatková pokladnička je nutnosť! 
4. Skladisko bižu
Svoje ligotavé poklady skrývam kade-tade po celej mojej izbe. V tomto konkrétnom šuflíku odpočívajú niektoré moje náhrdelníky a zbierka prsteňov. Otváram ho asi najčastejšie, lebo ak si mám vziať nejaký doplnok k outfitu, najprv vždy siahnem po náhrdelníku. Kedysi som toho nosila omnoho viac, teraz už iba decentné kamienkové náušnice a nejaký ten statement necklace. Všetko sú to ale kúsky, ku ktorým na niečo viaže a nedokázala by som si kúpiť čosi, s čím by som nebola stotožnená. :)
5. Úschovňa kabeliek
 Vedľa už vyššie spomínanej poličky pod posteľou sa nachádzajú 2 rafinované šuflíky. V jednom z nich skrývam perinu, pretože počas dňa ju na posteli nemám, a druhý funguje ako úschovňa kabeliek. Svoje miesto tam našli kabelky môjmu srdcu asi najbližšie, pretože najradšej nosím také tie menšie-praktickejšie, a rýchlo sa k nim dostať. Otvorím, schmatnem, zavriem. Tašky väčších rozmerov majú svoje miesto na dne šatníka, pretože sem by sa zmestila možno 1-2.
6. Kde má peliešok najlepší priateľ človeka
Nepochybne najobľúbenejšou časťou mojej izby, kde sa pohybujem omnoho častejšie, ako napríklad medzi oblečením, sú police s knihami.  Veľa ráz sa mi stane, že len idem okolo, ale nejaký titul ma upúta natoľko, že odložím akékoľvek povinnosti a začnem v ňom listovať. Stojím tam a premýšľam, akú knihu si vyberiem ako ďalšiu. Alebo si len čítam svoje obľúbené pasáže, over and over. :) Toto je pre mňa skrátka raj.
7. Polica so spomienkami
Už odmalička ma fascinovali tieto malé kartičky, ktoré vám o priateľoch a rodine dávajú vedieť, že sa lúčia so strednou školou. Pre niekoho je to možno iba formalita, že "Hej, dúfam, že mi dáš svoje oznamko!" a pritom to pre nich až tak neznamená. Pre mňa to však znamená veľmi veľa. Vždy som sa úprimne tešila, keď som nejaké od niekoho dostala a podľa mňa je to super spomienka na maturitný ročník. :)
8. Kus života vo váze
Alebo váza s orgovánom, ak mám byť presná. :D Som známa tým, že milujem jar a milujem na nej hlavne to, že môžem svoju izbu skrášliť tým, čo prináša. Nikdy nepohrdnem tulipánmi, narcismi alebo ružami, ale moja topka je orgován! Hoci nám už pomaly odkvitne, tento rok som si ho užila pomerne dosť. Milujem, ako nádherne od neho vonia celá izba a ako sa hodí k mojím fialkovým stenám. :) Kdesi som čítala, že kvety zútulňujú obytný priestor hlavne tým, že sú živé - a to dokáže prebiť aj elektronický opar, ak nejaký v izbe máte. :)
 9. Najdôležitejšia polička môjho bytia
Skrývam na nej to, bez čoho by som naozaj asi neprežila. :D Balzamy na pery, krémy na ruky, deospreje, voňavky a medzi iným aj vreckovky (a telefón, ale bez neho by som prežila, prisahám!). Ak mám nejakú povinnosť, na ktorú v žiadnom prípade nesmiem zabudnúť, zvyknem si to napísať na papierik a ten papierik položiť na túto poličku, pretože sa tam zaručene niekoľkokrát do dňa pozriem, tým pádom nezabudnem na to, čo som chcela.
10. Miesto, kam sa vždy rada zvalím
 Po únavnom dni v škole nie je nič lepšie, ako zvaliť sa na posteľ do kopy mäkkých vankúšov! Dokážem si predstaviť aj niečo také, ako celý deň len preležať na tomto mieste, pod dekou a s knižkou v ruke. Ale nielen to. Postupom času som si na túto hromádku tak veľmi zvykla, že sa tam už aj postupne učím alebo aj píšem články. A aby bola moja kôpka ešte pohodlnejšia, mala by som sa zrejme poobzerať po nejakom novom prírastku. O:)

Toto bolo mojich 10 najobľúbenejších vecí z mojej izby, bez ktorých by to tu netvorilo ten veľký útulný celok. Aké sú tie vaše? :)

S.

Komentáre

  1. Tolik knížek..to je skoro jako království =))

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvůj pokojík vypadá zajímavě, váš vážně slušnou sbírku knih :-)


    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné dekorácie a taktiež mám kabelky uložené v šuflíku pod posteľou :) Ten biely a modrý náhrdelník sú krásne.

    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky