Májový new in

Na máj som si plánovala kúpiť jednu jedinú vec a tou mal byť obyčajný, pekný čierny kožák. Ale ako sa ukázalo, tak 70% obchodov, ktoré som navštívila, práve vtedy obyčajné čierne kožáky nemalo. Tých zvyšných 30% by sa dalo rozdeliť na obchody, kde: a) mali skutočne zvláštne kožáky, ktoré boli buď prekombinované/ príliš krátke/ čudného materiálu, b) boli príliš drahé/ cena sa mi nezdala až tak adekvátna k tomu, čo som držala v ruke. Jediný, ktorý sa mi naozaj páčil, som našla v Pimkie, ale keďže som tam bola na začiatku šopingového dňa, odišla som so slovami, že v ďalších obchodoch bude ešte niečo lepšie. Chyba. :D Nielenže som už lepšie nenašla, ešte k tomu všetkému som rozhádzala peniaze tam, kam som v podstate ani nechcela, aby šli. Veď to poznáte. ;) Mala by som trochu popracovať na svojej pevnej vôli, lebo tým, že ju nemám, prichádzam o pekné kúsky do šatníka :D (a samozrejme, o omnoho iného). Máte to tiež tak?
 
V tomto článku uvidíte aspoň zlatíčka, ktoré som si zaobstarala namiesto chcenej čiernej bundičky. :)

Najpozitívnejšie z nákupov v poslednom čase na mňa vplývala Terranova. Len čo som tam vkročila, vedela som, že odtiaľ neodídem s prázdnymi rukami. :D Mám rada, keď sa už po vstupe do obchodu cítim dobre - a to v mojom ponímaní znamená príjemné farby, zaujímavé vzory a veľa kúskov, ktoré priťahujú môj zrak. V Terranove to tak zaručene bolo. Farby všetkých možných odtieňov, ale hlavne nádherné kvetinové vzory lákali moje oči. + Neviem, čo sa to tam robilo, ale keď som tam bola ja, mali takmer všetky veci zľavnené. 
Prvou vecou, ktorú som si uchmatla, bolo obyč čierne sako, ktoré nechápem, ako mi mohlo doteraz v šatníku chýbať. Každopádne, už je tam, kde patrí. :D Terranova
 Zas a znovu Terranova. Veľmi som na leto chcela nejaké farebnejšie tričko, ako len samá biela, ktorá mi ovládla skriňu. Toto ružovo-oranžové tričko mi prišlo veľmi pekné + hrozne sa mi zapáčil ten strih!
A moja najobľúbenejšia časť: šaty! Tento rok som si plánovala kúpiť iba jedny, lebo všetky ostatné som mala už niekoľko rokov staré a vkus sa mi štipku zmenil, takže som chcela v šatníku nejaký nový závan. 

Ako prvé som si kúpila kvetinové šaty z Pepca (3. fotka), ktoré vo mne stále vzbudzujú pocit 50. rokov práve vďaka ich strihu (najmä ramená). Taktiež sú zo super materiálu a nesmierne sa mi páči vzor!
Druhé mi padli do oka čierno-biele s aztéckym vzorom z Terranovy (2. fotka). Už vtedy vo mne začal hlodať červík pochybností, ale povedala som si, že ešte jedny šaty ma nezabijú. Sú to asi najpohodlnejšie šaty, aké mám a fakt ich milujem, pretože sa dajú nosiť aj na nežnejší spôsob, ako aj športovo-elegantný.
Pri tretích šatách som už nebola na pochybách, že som šialená. :D Ďalšie šaty (a na nich ďalšie kvetiny; 1.fotka) z H&M stáli iba 10€ a povedala som si, že by som bola fakt blbá, keby som ich nevzala. Aj pri týchto milujem ich strih a hlavne zadnú časť vykrojenú do véčka. 
Ďalšou novinkou je tento make-up od Rimmelu. Mala som ho ešte len raz, tak z dlhodobého hľadiska vám svoj názor ešte povedať neviem, ale zatiaľ sa mi celkom pozdáva. Taká klasika, priemer. Každopádne, chystám rozsiahly článok o make-upoch, takže tam bude o ňom viac popísané. 
Nedávno mi došiel píling na tvár a rýchlo som si nejaký nový musela zohnať. Chcela som vyskúšať niečo, čo som ešte predtým nemala, a tak som siahla po tomto super pílingu od Garnier. Prvé ma na ňom zaujalo to, že nádherne vonia. A musím povedať, že je aj super účinný. Viac však o ňom v májových favourites. ;)
A posledným prírastkom bol tento bledulinko-ružový lak na nechty od s-he. Už dlho som sa obzerala po niečom fakt jemnom, čo pôsobí veľmi dievčensky a prirodzene. A keď som zbadala tento lak, bolo rozhodnuté. O tomto miláčkovi budem tiež ešte písať, takže podrobnejšie v článku s obľúbenými lakmi. ;)

Toť moji nováčikovia - ešte som však neupustila od toho nápadu s čiernou koženkou! :D Btw, nevideli ste niekde nejakú peknú, jednoduchú a v prijateľnej cene? 

S.

Komentáre

  1. Oboje květované šaty jsou moc pěkné, těším se na outfit post ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné novinky,moc se mi líbí všechny ty šatičky :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné novinky, nejvíce mě zaujaly šaty. :-) Ty jsou opravdu nádherné.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty první šatičky na fotce jsou moc pěkný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všetky šaty sú naozaj pekné, ale najviac sa mi páčia tie prvé!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky