Swiss O Par šampón a balzam - recenzia

V poslednom čase som zrejme prešla blogovou transformáciou, pretože sa vo mne veľa vecí obrátilo a mnoho kompletne zmenilo. O tom však chystám jeden veľký dlhý článok, v ktorom vám to celé vysvetlím podrobnejšie. Už nejakú dobu cítim, že sa potrebujem vykecať a že to musí byť prostredníctvom blogu. ;) Takže nejdem predbiehať, v pravý čas sa o všetkom dozviete.

V dnešnom článku som si pre vás pripravila podľa mňa dosť zaujímavú recenziu na dva výrobky značky Swiss O Par - šampón a balzam na vlasy. Tieto som dostala ešte na Vianoce a ich používanie som čo najviac odkladala, lebo som sa na ne hrozne tešila a pevne verila, že budú super, takže som ich nechcela minúť hneď. :D Veď uznajte, niečo, čo vonia po kokose, musí byť úžasné! 

Značku Swiss O Par som predtým nepoznala a ani o nej nikdy nepočula, preto bola moja zvedavosť ešte znásobená. Čo ma na týchto dvoch výrobkoch zaujalo ako prvé bolo, že voňajú ako kokos (a ten na mňa pôsobí ako silná omamná látka :D). Skutočne som sa nemohla dočkať, kedy sa dostanem k použitiu týchto výrobkov, pretože aj sľubované účinky vyzerali ako presne to, čo moje vlasy potrebujú.
Šampón na obale sľubuje, že počas používania dáte zbohom suchým vlasom a budú zdravšie, lesklé a hebké.
Balzam sľubuje zosilnené účinky šampónu, teda tiež vlhkosť pre vlasy, lesk a hebkosť.

Moje prvé použitie tejto rady bolo... nazvime to... katastrofa. :D Vlasy som si umyla ako vždy - šampón som si po vlasoch rozotrela, napenila a o chvíľu opláchla, balzam som na nich nechala dlhšie. Avšak už keď som ho zmývala, cítila som, že moje vlasy sú dosť suché a po ich vysušení som sa v tom len utvrdila. Boli úplne ako slama, navyše na končeky bola hrôza čo i len pozrieť. Hebké boli možno len tak na sto honov odo mňa a po lesku ani chýru, ani slychu. Dokonca ani tá posledná vec, ku ktorej som sa utiekala - vôňa - nevydržala dlho. Vlasy sa mi rýchlo zamastili a to ešte skôr, ako som zvyknutá pri priemerne obľúbených šampónoch, ktoré používam. Nedokážem ani opísať, ako veľmi som bola sklamaná.

Chvíľu som však nad tým uvažovala a povedala som si, že kým pre vás napíšem tento článok, vyskúšam účinky tejto sady ešte zopár ráz a až po dlhšom používaní to celé zhrniem. Že by som nemala dávať na prvý dojem. A musím povedať, že toto rozhodnutie bolo dosť prospešné. :D Druhýkrát som totiž postupovala presne podľa toho návodu na použitie. Tým myslím, že som šampón nechala vo vlasoch pôsobiť aspoň 3 minúty a až po tých troch minútach som ho zmyla. Balzam som nechala nanesený tiež tie 2-3 minúty a poviem vám - bol to neskutočný rozdiel. Ešte vlhké vlasy boli (aspoň na dotyk) skutočne vyživené, končeky tiež vyzerali lepšie a konečne sa dostavila aj tá hebkosť a lesk. Vlasy vydržali až do najbližšieho umývania vo veľmi dobrom stave a už sa tak nemastili. 

Nuž, milí moji čitatelia, vyplýva z toho, že si vždy pozorne prečítajte informácie na obale a postupujte presne podľa nich. :D Ja som na to svojím spôsobom doplatila, ale už som sa poučila a musím povedať, že teraz je ozaj radosť umývať si vlasy s týmto šampónom a ošetriť ich balzamom. Je to veľmi dobrý produkt, ale klamala by som, keby som tvrdila, že som lepší nemala. Určite však stojí za vyskúšanie. ;)

Dávam mu 4/5. :)

S.

Komentáre

  1. Mňa to nejak neláka, jedine tá vôňa, ale aj to oželiem asi.. :D Inak si veľká kočka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá vôňa je super, ale fakt rýchlo vyprchá, takže to je rozhodne mínus. :D

      Odstrániť
  2. od urtekramu vyskusaj produkty. tie su super :)
    http://www.vegshop.sk/sampony/

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. videla som ich už v drogérií, tak možno niekedy vyskúšam :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky