štvrtok, 18. júna 2015

Before I die #2

Po tom, ako som postla prvý Before I die článok, som sa hrozne rýchlo namotala na všelijaké to do listy či zoznamy želaní. Neskutočne ma baví snívať, ako ste sa už mohli dočítať v tomto článku. Vďaka Tumblr alebo Weheartit a podobne je táto moja posadnutosť ešte intenzívnejšia. :D Často tam totiž natrafím na niečo, o čom som niekedy v živote snívala, ale potom na to nejako zabudla, a hneď si to uložím do spešl priečinku na noťase, kde už mám peknú zbierku týchto obrázkov. Mnohé z nich sú veľmi uletené a pravdepodobne aj naďalej ostanú len snami, ale ďalšie si zas chcem 100%-ne splniť. A tiež sa medzi nimi nájdu také, ktoré majú pre mňa trošku hlbší zmysel, ako by sa možno najprv mohlo zdať.
  Dnes vám teda ukážem ďalších 10 vecí, ktoré by som rada v živote stihla. :)

1. Piť z kokosového orechu
 Práve toto je jedným z tých želaní, ktoré by som prežila, keby sa nesplnilo, ale na druhej strane by mi to urobilo asi veľkú radosť. :D Z kokosového orechu totiž vidíte piť všetkých tých cool bohatých týpkov v amerických filmoch a práve tam vždy pramenila moja túžba po niečom podobnom. Hneď si k tomu viem predstaviť nejakú krásnu havajskú pláž, palmy a pod nimi ja s drinkom v kokose. :D
2. Dostať lístky na šou Ellen DeGeneres
 Z dlhej chvíle často sledujem talk show Ellen, ktorú vysiela americká telka WNBC. Skutočne som si ju obľúbila, pretože Ellen je nielen veľmi zábavný človek, ale aj rozumný, chápavý a dosť vnímavý. Už po prvej epizóde som si bola istá, že celkom presne rozumiem tomu, prečo ju milujú milióny ľudí po celom svete. Keby sa takéto programy natáčali aj u nás, mala by som aspoň jeden dôvod pozerať telku.
3. Čapnúť niekomu koláč do tváre
Priznávam, aj tu u mňa zapracovala inšpirácia v amerických teenage komédiách. :D Ale práve teraz nedávno sme sa s kamoškou v škole bavili o tom, aké by bolo hrozne super, keby sme niečo takéto na niekom skúsili. Keď sa tak nad tým zamyslím, tak už som niečo podobné videla s tanierom plným šľahačky, ale nebola som v tom priamo zainteresovaná, takže sa to zatiaľ neráta ako odškrtnuté. :D
4. Vlastniť veterána
 Tento bod by som asi mierne pozmenila, pretože by mi bohate stačilo, aby som sa v takomto autíčku iba povozila. Po mamke mám v sebe istú náklonnosť k starým autám a spomínam si, že ešte ako malá som s nimi chodievala na všelijaké výstavy týchto nádherných strojov. Kedykoľvek aj vidím na ceste niečo podobné, neviem od toho odtrhnúť zrak. Pre takéto autíčka mám proste slabosť.
5. Navštíviť Salar de Uyuni
Miesto, "kde sa Zem stretáva s nebom", Salar de Uyuni, je mojou najnovšou cestovateľskou túžbou. Toto soľné jazero na mňa vždy pôsobí ako sen, lebo si naozaj nedokážem predstaviť, že niečo tak krásne je vlastne skutočné. A zrejme tomu uverím, až keď tam jedného krásneho dňa budem stáť so slzami šťastia v očiach. :)
6. Pozorovať zo strechy východ/západ slnka
 Nedokážem to presne popísať, ale východ slnka (ktorý som zatiaľ videla iba z okienka lietadla) a jeho západ majú pre mňa neskutočné čaro. Je to časť dňa, keď je všetko zaliate nádhernými slnečnými lúčmi a všetko vyzerá pokojne. Čo skutočne milujem, je fotenie pri západe slnka. Dodá to fotkám dokonalé svetlo, s ktorým sa potom dá ďalej čarovať. Doteraz mám v hlave úžasné spomienky na západ slnka v Egypte, kde som ho pozorovala na úchvatnej pláži a to svetlo dodalo jednotvárnej piesočnatej krajine úplne inú tvár. :) A raz by som chcela vidieť východ/západ slnka z vhodného miesta úplne celý.
7. Naučiť sa hrať šach
 Už toľkokrát som sa pokúšala vypudiť zo seba to najlepšie sústredenie a všetkými mozgovými bunkami vnímať, keď mi niekto vysvetľoval pravidlá šachu, ale... :D Zrejme na to nemá dostatočnú kapacitu! O to viac by som sa to však chcela naučiť, lebo je to prototyp intelektuálnej hry a príde mi to naozaj zaujímavé.
8. Prežiť strednú školu
 Väčšina ľudí svoje ponosovanie na školu ani nemyslí vážne, lebo je to super miesto na stretávanie s kamošmi a predsa len tam nie je všetko čierne. Ja to však s mojimi nenávistnými pocitmi voči strednej myslím vážne. :D Mávala som veľmi zlé obdobia, keď som sa kvôli nej dosť naplakala a doteraz premýšľam, kedy konečne začnú tie "najlepšie roky môjho života", ktoré mi pred nástupom na strednú každý sľuboval. Nejako mi to moje stredoškolské prostredie nevyhovuje a keby som mohla, so slzami šťastia v očiach by som pobežala späť na základku, kde sme mali aspoň dobrý kolektív.
9. Sledovať filmy na motívy kníh Nicholasa Sparksa s kamošmi
 Niekedy mám chvíľu, keď si chcem pozrieť nejaký pekný, ale zároveň silný film, a vtedy väčšinou siahnem po niečom, čo spískal Sparks. Ten muž sa tak nenápadne, ale zároveň brilantne dokáže stotožniť so ženskou dušou a rozumie jej ako nikto iný. Pre mňa je to mág, pán spisovateľ. :)
10. Vidieť liahnuť sa malé korytnačky
 Jeden raz vo svojom živote som už na dovolenke videla, ako sa drobná zatúlaná korytnačka dokymácala k moru a následne ju stiahli vlnky - bol to tak krásny zážitok, že by som si to veľmi rada zopakovala. Nehovoriac o tom, že tie korytnačky sú neskutočne zlaté. Pripomenulo mi to dokonca The Last song, kde práve taká jedna scéna bola.

A čo vaše sny? :)

S. 

8 komentárov:

  1. Moc pekný príspevok :) A dosť originálny (y).

    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplně super příspěvěk!!! Většinu věcí bych také chtěla, střední školu už jsem přežila..:) a je tomu pár let!! Na Ellen bych takí chtěla!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tyhle články úplně miluju a na líhnutí malých želviček bych se tak chtěla dívat. nedávno jsem o tom četla článek. Líhnou se prý v noci a vylíhne se jich několik stovek a ihned se vydají do moře a začnou plavat, ale bohužel jen 2 z těch několik stovek tu noc přežije, což je škoda :(. A potom se po 50 letech vrátí na tu stejnou pláž, aby tam nakladly další vajíčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak takový přání jsem teda ještě nevidela:) A určitě by bylo parádní všechno si splnit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tohle je opravdu skvely clanek!!! Strasne super napad :)


    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Možnosť piť z kokosového orechu som mala na Floride pred dvoma rokmi, ale premárnila som ju. Bolo to len pár kilometrov od Kuby a ja som sa bála, že vnútri kokosu nebude len kokosové mlieko... :D Možno som bola až príliš paranoidná, možno len opatrná. Teraz by som to už asi riskla :)

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovedaťOdstrániť