streda, 15. júla 2015

Kvety a kohútia stopa

Tieto prázdniny sú výnimočné hlavne jednou vecou. Odkedy sa začali, povedala som úplné zbohom fejsbúku. :D Áno, áno, myslím to úplne vážne. Počas školského roka som tam chodila pomerne často, ale na svoju obranu musím povedať, že to bolo najmä zisťovanie zastupovania, domácich a prípadne dátumov písomiek (aj keď áno, četovanie to bolo tiež). Teraz tam však vôbec nemám dôvod chodiť a úspešne sa tomu vyhýbam už 2 týždne. Moja teória je, že vaši najbližší kamaráti majú vaše číslo a kedykoľvek niečo potrebujú alebo sa chcú stretnúť, môžu sa vám ozvať na mobil. :D Takisto sa môžete vy ozvať im. Mnohí by sa možno takémuto "stredovekému" názoru zasmiali. Povedali by, že nechodiť na fejsbúk je ako nežiť (áno, aj také už som počula :D). Podľa mňa je však celá táto sociálna sieť úplný nezmysel a strata času. A naozaj nerozumiem tomu, ako tam celý deň niekto vydrží visieť, hoci kedysi som možno robila to isté. Kým som tam totiž sedela, prišla som o mnohé pekné chvíle mimo virtuálneho sveta. Práve z tohto dôvodu som sa rozhodla fejsbúk bojkotovať. :D 
  Ako ste na tom so sociálnymi sieťami vy? :)

Pri pohľade na túto sukňu sa mi v hlave vynára otázka, ako je možné, že sa ešte nikdy predtým neobjavila na blogu. Úplne presne si spomínam, že som vám ju ukázala v minuloročnom new in poste a odvtedy nič. :D Každopádne ju teraz veľmi rada nosím, je to môj letný must-have. Potlač je pre mňa úplná topka, lebo kvety milujem vždy a všade a kohútia stopa sa u mňa tiež tlačí do popredia. A v neposlednom rade milujem áčkový strih! Ten lichotí snáď každej postave. Mojou tajnou túžbou je áčková sukňa v midi dĺžke, tak uvidíme, čo z toho bude.

Musím sa ešte ospravedlniť za svetlo na fotkách. Fotili sme snáď z každého jedného uhla, ale slnco nám nejako neprialo. :D Ani so slnkom oproti, ani so slnkom za chrbtom, ani tak, ani tak. Nakoniec mi však prišla škoda všetkých 200 fotiek len tak vymazať, tak verím, že tieto štyri nejako prežijete. ;)
Na sebe mám: 
Balerínky, sukňa: New Yorker
Kabelka, náramky: H&M
Kardigán: Gate

S. 

15 komentárov:

  1. Parádní sukně..jen jedna věc..zkuste příště fotit se sluncem za zády ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúšala som aj to, ale tie fotky boli doslova ešte horšie, než tieto :D ale ďakujem za radu, nabudúce to bude určite lepšie. :)

      Odstrániť
  2. Krásny outfit a úplne s tebou súhlasím čo sa týka toho facebooku :D Ja chodím asi len raz za týždeň pozrieť čo je nové :D krásny článok :D
    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ač vím, že je to společenská sebe ražda, facebook si prostě jako bloggerka nemůžu odpustit, a holt, když si řeku "Jen se podívám na FB page blogu a hned zase půjdu" , tak mi to prostě nikdy nevýjde .. :(

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Turecká giveaway plná překvapení právě na blogu: natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Za ten fb ťa obdivujem :) A sukňa je naaaadherná :3 A fotky tiež ;)

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. FB mě nikdy moc nebavil. Vím, že spousta lidí bez něj nedá ani ránu, ale mně to zase tolik neoslovilo. Dokážu ale celý den brouzdat po bloggeru :-) Krásná sukně
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi ti to pristane :) Tiež nechápem, ako som na FB kedysi dokázala zotrvať toľko hodín, ale teraz som zase na Weheartit, a aj keď si hovorím, že je to kvôli inšpirácii, som na tom úplne závislá :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, Weheartit aj mne vynahrádza FB! :D v poslednom čase sa k nemu pridal ešte Pinterest. :D

      Odstrániť
  7. sukně je určitě zajímavá a moc ti sluší! palec hore!
    http://agaandaga.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kabelka vypadá skvěle, má dobrý tvar.
    www.grandeleganza.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kabelka vypadá skvěle, má dobrý tvar.
    www.grandeleganza.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť