streda, 26. augusta 2015

Before I die #3

Prišla som na to, že tento blog nie je ani zďaleka mojím dieťaťom. Je mnou. Akurát vo virtuálnej podobe. Viem, že vám v každom druhom článku spievam ódy na to, ako ho milujem a že to tu rovnako prekvitá šťastím, ako aj ja sama. Ale nedá sa mi s tým prestať. :D
  Pamätám si časy, keď tento blog pred 5 rokmi vznikol, akoby to bolo len prednedávnom. Bola som schopná napísať článok o tom, ako sme s naj kamoškou našli v parku pokazenú hadicu a v gejzíre vody si ovlažovali nohy. :D Pridávala som maličké fotky fotené mojím staručkým mobilom a keď som si raz za čas požičala ocinov foťák, bola som celá bez seba radosťou, na akej profi úrovni  blogujem. :D Ale už vtedy som cítila veľkú potrebu sa sem chodiť vyžalovať, podeliť o nejaké šťastné momenty v živote a najmä hľadať inšpiráciu na vašich superských blogoch. Vždy to bolo pre mňa nesmierne dôležité a veľakrát som v tom našla únik z reality. Pamätám si aj to, že mnoho ľudí túto moju blogovú úchylku nechápalo alebo neschvaľovalo (pričom moji rodičia si snáď ešte doteraz myslia, že sem pridávam nejaké akty alebo snímky podobného charakteru :D). Niektorí mi však fandili už vtedy a fandia mi doteraz. 
  Isté veci sa však v mojom vnímaní blogu v poslednom čase zmenili. Povedala som si, že väčšiu radosť bude vám (i mne) robiť kvalitnejší obsah, kvalitnejšie fotky a hlavne celý dizajn. S tým posledným som sa teda parádne natrápila, nebudem nič skrývať. :D Nakoľko vôbec (ale fakt že vôbec) nerozumiem tým všakovakým kódom a tak, vlastne ani netuším, ako som sa dostala k finálnemu výsledku. Len viem, že za tým boli dlhé hodiny driny, preklínania, hrešenia a zúfalstva, že to vôbec nevyzerá, ako som si predstavovala. Ďalšou vecou sú spolupráce. Podľa mňa je to celé úplne super nápad a ak je šanca, prečo ju nevyužiť? Na druhej strane však ja sama mám skúsenosti hneď s niekoľkými ponukami od rôznych ľudí a odkývla som iba jednu jedinú. A tá sa dokonca ani netýka písania pre môj blog :D (píšem pre Želania.sk, určite sa pozrite ;). Celé mi to tu je príliš vzácne na to, aby som sa vydala na tú komerčnejšiu cestu. V budúcnosti to nie je vôbec vylúčené, ale momentálne milujem ten pocit, keď som ja sama vládcom tohto môjho maličkého sveta a iba ja rozhodujem o tom, kedy sem aký článok pribudne. Posledným bodom, ktorý som si nedávno premyslela, je, ako často budem pridávať články. Je to dosť ošemetná téma, lebo predsa len každý blogger vie, že počas školy je to celkom hardcore (a práve toho sa aj ja zase od septembra obávam). Cez prázdniny sa mi ale podarilo zvýšiť frekvenciu postovania a v takej hladine, ako je to teraz, by to hádam aj mohlo ostať. V prvom rade sa budem snažiť vyhýbať 5 článkom za mesiac. :D
  Ak ste sa dostali až sem, gratulujem vám. ;) Čo som ale chcela týmto článkom povedať, je to, že jedna z popredných priečok v zozname, čo chcem robiť skôr než zomriem, je viesť tento blog čo najdlhšie to pôjde. :)


1. Vidieť polárnu žiaru
Pamätám si, že polárna žiara ma fascinovala už ako malé dieťa a rovnako ma fascinuje doteraz. Neustále v tom vidím niečo nadpozemské, čarovné. Keby som mala možnosť vidieť polárnu žiaru priamo nad hlavou, asi by som tak už strávila celý zvyšok života.
2. Vyskúšať sushi
Sushi ma vždy fascinovalo podobne, ako polárna žiara. :D Ono už na pohľad je tento pokrm neuveriteľne zaujímavý a práve preto, že som už videla tak milión druhov sushi, by som nejaký neškodný hrozne rada vyskúšala. 
3. Ísť do inej krajiny ako výmenný študent
Jazyky sú to, čo ma v škole baví ako jediné. Už dávno viem, že týmto smerom by som sa chcela uberať aj ďalej a veľmi rada by som si vyskúšala aj rolu výmenného študenta. Hoci by to bolo s mojou hanblivou a nekomunikatívnou povahou celkom ťažké, verím, že po čase by som sa v danom jazyku naozaj začala zdokonaľovať. Mojím snom je vylepšovať angličtinu, ruštinu a naučiť sa nejaký severský jazyk. :)
4. Ísť do Kalifornie
Kalifornia ma lákala už odmalička. Teda odvtedy, čo som sa dozvedela, že je tam pekné a príjemné počasie po celý rok. :D Popri tom však sú odtiaľ moji milovaní Red Hoti a keby som sa tam náhodou ocitla, určite by som si prešla miesta, kde napríklad točili klipy alebo ktoré Anthony spomínal v jeho knihe. Potom sú tu ale také mainstreamovky ako Hollywood, Griffith Observatory, Venice beach či Chodník slávy. Túto moju túžbu ísť tam veľmi podporuje aj hranie GTA-čka. :D Inak Kalifornia je pre mňa miestom, kam túžim ísť asi najviac. 
5. Spraviť vatru zo školských kníh
 Čo ako bláznivé sa vám toto zdá, musím vám povedať, že po ukončení školy takúto vatru naozaj spravím. :D Chystám sa na to od začiatku strednej školy a ani trochu ma to ešte neopustilo. Už teraz sa teším, ako nádherne budú horieť všetky poznámky z matiky, fyziky, informatiky, biológie, chémie... :D
6. Navštíviť Yosemitské vodopády
 Ďalšia z kalifornských zastávok. Celý Yosemitský národný park mi pripadá ako jeden z najkrajších na svete a skrýva medzi iným aj obrovitánske sekvoje, ktoré by som tiež veľmi rada videla. Všetky tie údolia, skaly a vodopády, rieky a potôčiky... Viete, nie som dobrý turista, ale sem by som pobežala s radosťou. 
7. Pobozkať delfína
Delfíny sú tak geniálne stvorenia! Nielenže majú nádherne rozkošný kukuč, ale sú hlavne milión-násobne inteligentnejšie, ako ja. :D Rozhodne však verím tomu, že sú to tie najvnímavejšie zvieratá na svete a rada by som raz z nich aj ja načerpala energiu. 
8. Nechať si narásť dlhé vlasy
 V súčasnosti sú moje vlasy tak dlhé, ako ešte nikdy neboli, ale aj tak s nimi nie som spokojná. Sú pomerne zničené a o chvíľu ich čaká menší zásah kaderníčky. Mojím snom vždy boli krásne, silné, leské a hlavne dlhé vlasy, ale ak niečo také raz aj budem mať, ešte je k tomu veľmi dlhá cesta. 
9. Vedieť dobre robiť make-up
 Naozaj úprimne závidím tým, ktorí sú super zruční a vedia sa krásne namaľovať. Ja také čosi vôbec nemám v ruke a asi ani nikdy nebudem mať. Ale určite by bolo super nalíčiť sa tak, ako to robia profi kozmetici. 
10. Vlastniť byt s kamošmi
 Už od čias, keď v telke leteli Priatelia, som snívala o tom, ako aj ja raz budem žiť s kamošmi v jednom byte a bude nám hej. Veľmi teda dúfam, že také čosi zažijem aspoň na pár mesiacov a podvedome sa v tomto spolieham na vysokú školu. :D

Toto bolo mojich ďalších 10 snov, o ktoré som sa rozhodla s vami podeliť. O čom snívate vy? :)

S.

14 komentárov:

  1. Krásný článek! A sushi jsem měla a vůbec mi to nechutnalo :D
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sushi jsem také chtěla strašně zkusit, nechutnalo mi:D
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný článok :D prajem ti aby sa ti to splnilo :D práve si ma inšpirovala čo sa týka tej vatry z učebníc :D keď na to nezabudnem tak to spravím tiež :DD
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoj článok ma veľmi pobavil. Tak nech sa ti splní všetko po čom túžiš. Držím palce a zároveň Ťa pozývam do mojej letnej súťaže, ktorá končí už v pondelok. Môžeš vyhrať peknú cenu. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiež rada spomínam na svoje blogerské začiatky a keď si čítam tie úplne prvé články, vždy sa pobavím :D :)
    teraz som bola v Nórsku a o polárnej žiare odvtedy snívam. sushi by som rada skúsila, možno sa mi to tento rok ešte podarí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hezké s hodně věcmi s tebou souhlasím:) a spálit učebnice asi ne ty chci prodat ale sešity spálím klidně:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš, s tým predajom učebníc je to veľmi dobrý nápad! :D

      Odstrániť
  7. Thanks for sharing this is so fun to read:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. excellent post
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Amazing pictures, interesting post as well, I love it. Great opportunity to visit thid blog, thanks for sharing!!!

    xxx

    www.bridesonamission.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tieto články sú super! musím niekedy aj ja taký spáchať ;)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ó, áno, tieto obrázky dobre poznám. mám ich toľko stiahnutých, že už ani celkom neviem presne, čo všetko chcela vlastne stihnúť predtým, ako sa poberiem na druhý breh... :P :D.

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Napísala si to absolútne presne. Blog by mal byť naším odrazom, mali by sme mať na ňom len to čo chceme my, čo nás vystihuje, charakterizuje. Ja som prestala so spoluprácami úplne, pretože ma to nebavilo. Nebavili ma recenzie, nenapĺňalo ma to a prišlo mi to také, že je to tu už rovnakými článkami veľmi preplnené. Kde kliknem všade len rovnaká recencia na to isté. A tak ako ma to prestalo baviť čítať, nemalo zmysel to robiť. Teraz si píšem len o tom, o čom chcem ja a tak sa mi to páči. A síce mám blog len dva roky, je to taký môj svet a mám ho veľmi rada, asi rovnako ako píšeš Ty.

    A mimochodom, keď som teraz klikla na Tvoj blog, úplne ma prekvapil dizajn. Je fakt super ! Držím Ti palce, aby sa Ti ďalej v blogovaní darilo a aby blog ďalej napĺňal Tvoj život radosťou :)

    Nika

    OdpovedaťOdstrániť