Kto šetrí, má za tri. Alebo aj za štyri.

Vždy som bola ten typ človeka, ktorý miluje zľavy a akcie rozličného charakteru. :D V obchodoch som si len málokedy kúpila niečo hneď, ako sa to dostalo na pulty. Zakaždým som si s tým dala načas a v kútiku duše čakala na ten moment, keď počiatočná cena trošku klesne. Nechápte ma zle, nie je to (snáď) žiadna duševná porucha, mojou životnou filozofiou proste vždy bolo, že prečo si niečo kúpiť povedzme za 30€, keď to o chvíľu môžem mať za polovicu. :D Našťastie to nezašlo až tak ďaleko, ako napríklad u Američanov, ktorí niekedy kvôli akciovým letákom kľudne presnoria aj kontajner (ale úprimne povedané, vďaka nim potom majú 500$ nákup za 10$). :D Každopádne mám ale takéto nakupovanie veľmi rada a preto si myslím, že je super, že dnešná doba ponúka pri nákupe mnohé výhody.

Čo sa týka zliav v kamenných obchodoch, vtedy najradšej kupujem hlavne oblečenie, topánky a kabelky. V úplnej podstate často zľavnené produkty stoja rovnako, aká je ich skutočná hodnota. Navyše, vyhodiť 50€ za nekvalitne spracované rifle sa mi zdá skutočne pritiahnuté za vlasy. Za toľko peňazí by tie gate mohli aj spievať. :D Do nespočetného množstva obchodov máte dnes vernostné kartičky, ktoré je veľmi ľahké a rýchle vybaviť si a aspoň raz do mesiaca vám je ponúknutá nejaká výhodná ponuka (ktorú hriech nevyužiť, nie?). V dnešnej dobe vám však zľavu do vybraných obchodov ponúkne už takmer ktokoľvek. Medzi iným bývajú priložené v časopisoch a vďaka najnovším z Evy sa asi budúci víkend vyberiem do bratislavského Auparku. O:)

Hovoriac o nákupoch na internete, tu už som trošku opatrnejšia. Zo zásady si takto neobjednávam práve spomínané oblečenie a doplnky, pretože je pre mňa prvoradá kvalita, ktorú si musím ohmatať, a taktiež tú konkrétnu vec vyskúšať. Musím síce priznať, že som si v živote už 2x kúpila topánky cez internet, ale aj tak som do doby doručenia tŕpla, čo som to vykonala. :D A hoci mi topánky prišli v super stave, stále ma to nepresvedčilo natoľko, aby som v tomto prestala byť skeptická.

Práve z tohto dôvodu si cez internet objednávam iba veci, ktoré by som označila ako... neškodné. :D To znamená knihy, parfémy či serepetičky na DIY hrátky, pri ktorých máte relatívne vysokú istotu, že vám príde to, čo ste si naozaj aj objednali. Ku knihám vám poviem toľko, že môj najlepší priateľ je jednoznačne Martinus. Odtiaľ som si objednávala už obrovské množstvo slovenských či českých kníh, cudzojazyčných diel, učebnice na maturitu či DVD-čka. A nikdy ma nesklamali. Milujem ich mini darčeky v podobe záložiek a po novom sa mi neskutočne páčia aj nálepky na balíčkoch, kto zabalil práve ten váš. :3 Strašne často majú Martinusáci zľavy v podobe výpredajov alebo máte na narodeniny dopravu zdarma a pod.

Parfémy cez net objednávajú hlavne moji rodičia a najviac asi pred Vianocami, lebo to je to, čím sa vždy obdarúvajú. Na parfémy nájdete tiež množstvo zliav, medzi nimi napríklad na stránke Zľavovékódy.com. Ako iste viete, toaletky, voňavky a parfémy nie sú až tak lacnou záležitosťou a pár eur dolu podľa mňa poteší. Takéto stránky treba sledovať, aby ste boli v obraze a mali prehľad, ale zaručujem vám, že tam určite nájdete niečo, čo vám padne vhod. Nachádza sa na nich široké spektrum služieb internetových obchodov rôzneho zamerania. Stačí si len nájsť to svoje.

Spomínané DIY pomôcky, ktoré si kupujem cez internet, bývajú väčšinou washi pásky, komponenty na výrobu náušníc a iného a najnovšie začala mamina vyrábať dekoračné vence, takže v najbližšej dobe sa zrejme bude objednávať aj materiál na ne. Musím povedať, že ak viete, ako a kde nakupovať, svojpomocne si dokážete polepiť venček presne podľa vás a za omnoho menší peniaz, ako podobné vecičky ponúkajú kvetinárstva a darčekové obchody. Navyše, máte originálnu a nevšednú dekoráciu. :)

Takže! Moje odporúčanie a posolstvo tohto článku je jednoznačné: VYUŽÍVAJTE ZĽAVY! Je to super spôsob šetrenia peňazí a možností máte v súčasnosti neúrekom. Podobná aktivita je výhodná hlavne pred Vianocami, pretože vtedy kupujeme kvantá darčekov a míňame hory peňazí. Ak ste však ako ja (ktorú doslova poteší aj minerálka v akcii :D), zľavy budete určite využívať počas celého roka, nielen pred sviatkami. 

Pokojne sa v komentároch k tomu vyjadrite, či aj vy šetríte takýmto spôsobom. :)

S.

Komentáre

  1. Ja zlavy milujem a nakupujem hlavne cez ne, kedze nakupujem celkom dost, inak by som ani nemohla, lebo aj zit z niecoho treba:) Cez internet toho nakupujem tiez dost, dokonca aj veci na oblecenie, ale je pravda, ze je to obcas riskantne, no na druhej strane je to taky maly adrenalin :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bože, ja teraz, keď už sa viac menej starám o seba sama aj sa sama stravujem tak presne na toto prichádzam. Veľa ľudí napr. platí veľa drahých vecí iba kvôli značke (teraz hovorím o potravinách napr.) a na ľudí, ktorí odídu napr. s mliekom Clever sa pozerajú pohŕdavo. Ale keby boli takí múdri, pozrú sa na obal a zistia, že aj to Clever mlieko vyrába Rajo, akurát sa predáva pod inou značkou. Čo sa týka kníh, to zásadne kupujem len priamo v predajniach, lebo ja v podstate nikdy neviem akú si kúpim a musím ju najprv držať v ruke - nech prebehne tá správna iskra :) inak martinus je super voľba, skrývajú sa za ním super ľudia (pracovala som tam :) )tak som veľmi rada keď vidím, že medzi "hatermi" sa nájdu aj milovníci :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky