štvrtok, 12. novembra 2015

Ako jednoducho vybrať ten najlepší darček?

Ako už iste viete, nejaký čas spolupracujem so Želaniami.sk, kde mám pod palcom všetko, čo sa týka domova a jeho zútulňovania. Okrem tejto mojej kolekcie je tam mnoho ďalších, z ktorých si určite vyberie každý bez ohľadu na pohlavie či vek, pokojne sa o tom presvedčte. :) Dostali ma svojou originalitou a obrovskou snahou rozbehnúť tu na našom maličkom Slovensku niečo nevšedné. Celý koncept Želaní je podľa mňa vymakaný a neustále sa zlepšujú. A že sa im v tom, čo robia, naozaj darí, svedčí aj uvedenie novej aplikácie do mobilu, ktorú si môžete zadarmo stiahnuť priamo tu alebo z Google Play. Vďaka nej sú vám všetky vaše želania v elektronickej forme bližšie a vytváranie wishlistov ešte o čosi jednoduchšie. Želaniam je verných už 60 000 ľudí a neustále pribúdajú ďalší. Pridáte sa medzi nich? ;)


Že je aplikácia vysoko návyková zistíte takmer bezprostredne po nainštalovaní. :D Stačí si len vybrať kolekcie, o ktoré sa zaujímate. V nich sa každý deň objavujú nové produkty, z ktorých si môžete vyberať tie, po ktorých piští vaše srdce. A čo je na tom najlepšie, jednoducho sa pozriete do wishlistu vašich kamarátov či rodiny a hneď budete mať tip na fantastický darček pod vianočný stromček! :) Vyhnete sa tak nechceným veciam a blízkemu spravíte obrovskú radosť, pretože dostal práve to, čo si sám želal. 
Vďaka novej aplikácii je pridávanie želaní do wishlistu rýchle a ľahké - či už sa nachádzate práve v práci, emhádéčke či pohodlí svojho domova. To, po čom zatúžite, označíte srdiečkom (či potiahnete doprava) a to, čo sa vám nepáči, prosto zahodíte (alebo potiahnete doľava). 
Všetky kolekcie sú plné najrozličnejších produktov rozdelené podľa vašich záujmov, takže sledujete len to, čo vás baví. Okrem želaných produktov sa môžete inšpirovať aj všakovakými článkami, ktoré pre vás píšeme my, Inšpirátori. :) 
Nakoľko sa na Želaniach objavujú dennodenne desiatky originálnych vecičiek, nikdy sa na nich nebudete nudiť. Môžem vám potvrdiť, že hoci sa ja sama svojou troškou na nich podieľam, úplne som si Želania zamilovala a každý deň si prejdem, čo nové sa kde mihlo. Je to hravé, neobyčajné a tiež dosť praktické. Určite aj vďaka Želaniam pod stromčekom tento rok nájdem to, čo si veľmi prajem - a moji blízki takisto. ;)

Viete, za skúšku nič nedáte. Dokonca som presvedčená, že budete nadšení rovnako ako tisíce iných ľudí po celom Slovensku. Ak som vás nepresvedčila na začiatku článku, verím, že teraz sa mi to podarilo. Viete, čo máte robiť. Klik sem alebo zbehnite do Google Play. Prajem vám príjemný únik do kráľovstva vašich tajných želaní. ;)
S.

4 komentáre:

  1. To zní zajímavě, ale bez "kamarádů", co jí mají taky asi nic moc (?)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Iste :) preto je super, ak o nej vedia aj kamaráti ;)

      Odstrániť