utorok, 3. novembra 2015

Before I die #4

V poslednom čase mám toho nehorázne veľa a často neviem, kde mi hlava stojí. Teraz ale zisťujem, že mne zrejme takýto plný harmonogram vyhovuje. Tým, že mám vždy čo robiť, aspoň nemusím rozmýšľať nad nesmrteľnosťou chrústa a hlavne po mne vidno stopy nejakej produktivity. Jediné, čo mi na tom lezie na nervy je, že sa kvôli kope povinností počas týždňa veľmi zle vyspím. :D A čo sa toho týka, do postele môžem padnúť aj totálne mŕtva, ale akonáhle vypnem svetlo, v hlave sa mi vyrojí triliarda myšlienok a vďaka nim nie a nie zaspať. :D Potrebovala by som už asi poriadne prázdniny, lebo tie jesenné - to bolo také malé nič. 
  Na druhej strane však tiež milujem byť celý deň leňochodom; vyzerať ako potrat morskej sasanky a užívať si to, byť schovaná pod perinou so zapnutými PLLLLL a neriešiť nič okrem toho, čo budem obedovať. Útechou mi je to, že Vianoce sa každým dňom blížia a hoci viem, že so sebou prinesú nepríjemnú zimu, svojím spôsobom sa na celú tú koncoročnú atmosféru teším. Aj vtedy síce budú povinnosti, ale popri nich aj vianočné voľno, koláčiky, naplánované akcie a moja vrcholná spokojnosť. :)
  To bolo čosi z "life lately" a v pokračovaní článku by som vám rada predstavila mojich 10 ďalších životných túžob. ;)


1. Zabudnúť na minulosť
Každý máme nejakú minulosť a určite sa v nej nájde aj niekoľko vecí, ktoré by sme buď neurobili, alebo urobili ináč. Aj ja zopár takých mám, hoci si často hovorím, aby som nič, čo som kedy urobila, neľutovala, pretože v tom momente som to tak chcela. Isté veci, aj keď vás trápia, však treba hodiť za hlavu a platí to aj o minulosti. Kdesi som čítala taký pekný citát, že sa nemáme obracať za tým, čo sa stalo, pretože je to už za nami z nejakého dôvodu. A toho sa aj držím. :)
2. Spraviť si album plný spomienok
 Už fakt dlho túžim po tom, aby som si všetky fotky s kamarátmi aj rodinou, čo mám, dala vyvolať a založila do obrovského spomienkového albumu. Jediný problém je ale ten, že absolútne netuším, odkiaľ začať, lebo tých fotiek mám v mojom notebooku tisíce. :D Keby som o všetky tie skvelé momentky prišla, asi by som bola nútená vysťahovať sa od zúfalstva na druhú planétu, pretože mám častokrát chuť prechádzať si všetky fotky dookola a pripomínať si tie šťastné chvíle. A pevne verím, že raz ich aj budem držať v rukách a listovať si v albume. 
3. Ísť do autokina
Viem, že takéto srandy sú skôr vymoženosťou americkej kultúry, ale už odmalička ma to pri sledovaní filmov z USA strašne fascinovalo. Aspoň raz by som brala zažiť celú tú atmosféru premietania pod holým nebom, zatiaľ čo som vyvalená so spoločníkmi na kapote či streche auta. 
4. Navštíviť Čarodejnícky svet Harryho Pottera
Kto navštevuje môj blog pravidelne už si mohol všimnúť, že mám fakt obrovskú a doživotnú závislosť na celej sérii o Harrym. Pre mňa je to proste srdcovka a asi by som vyskočila z kože, keby som sa dostala v podstate na akékoľvek turistické miesto s ním spojené. Veľmi lákavý je ale Čarodejnícky svet v americkom Orlande, odkiaľ by som si zrejme priniesla za kufor čarodejníckych suvenírov. :D
5. Žiť blízko pláže
Najlepšie priamo na pláži. :) Som človek, ktorý by celý rok zniesol príjemné teplo a vôbec by mi napríklad nechýbalo padanie lístia zo stromov či sneh. Život v takejto teplej oblasti by som potom najradšej zaklincovala tým, že by som vlastnila dom alebo aspoň domček na pláži. Niektoré sny sú vám bližšie ako druhé a práve tento je jeden z mojich najväčších. Relaxu na pláži sa totižto u mňa vyrovná len máločo a bolo by skvelé mať takú príležitosť rovno pod nosom. 
6. Skúsiť zoskok z lietadla
Na takéto čosi som v podstate už mala ísť s maminou a ostatnými rodinnými členmi, ale nejako sa to odkladalo, až sa nedávno stali tie letecké nešťastia v Slávnici (kam sme mali ísť) a povedali sme si, že to teraz nebudeme riskovať. Každopádne by som to ale rada skúsila, pretože to musí byť zážitok na celý život. :)
7. Spraviť si dokonalý "nedbalý" drdol
 Nedbalý drdol si robievam skutočne často, pretože je to rýchly spôsob uväznenia vlasov mimo tváre. Vždy som ale túžila po takom, ako napríklad vidíte na fotke hore. Že si ho naozaj posplietate kadejako, ale vyzerá úplne úžasne a všetci vám ho potom chvália. Toto ale ostane snom už asi navždy, pretože na takéto srandy ja nemám vhodné vlasy a momentálne ani účes. 
8. Zaspávať pri zvuku dažďa
Ako malá som nikdy nemala rada, keď pri zaspávaní pršalo, lebo ma to svojím spôsobom vyrušovalo a nepôsobilo to na mňa príjemne. Niekde ale nastala zmena, pretože teraz je to úplne naopak. V tichom zvuku dažďa je niečo hrozne upokojujúce, niečo, čomu vždy veľmi rada dovolím, aby ma odprevadilo do ríše snov. :) 
9. Prestať byť hanblivá
Nuž, toto zrejme tiež ostane iba snom, pretože som od prírody nesmierne hanblivá a plachá. S kamarátmi to síce neplatí, ale pri cudzích ľuďoch sa často bojím spýtať na cestu či na čas a veľký problém mi tiež robí zoznamovanie s novými osobami. A celý ten proces - vôbec si niekoho pripustiť bližšie, za tú svoju bublinu. Avšak už na tom pracujem a aspoň pri tom oslovení cudzích ľudí sa snažím nepôsobiť ako také veľké trdlo. :D Tieto vnútorné zmeny však pokladám za oveľa zložitejšie, ako povedzme kúpiť si dom na pláži. A práve preto to u mňa zrejme bude celoživotným procesom.
10. Zamilovať sa do pesničky na prvé počutie
Takéto niečo sa mne stáva veľmi ojedinele a väčšina pesničiek, ktoré som si zamilovala na prvé počutie, boli od RHCP. Oni sú proste tým, čo mne úplne sedí, vyhovuje a čo milujem. Samozrejme, že tam boli aj nejaké iné - aj keď netuším prečo, bývajú to skôr pomalé pesničky s hlbokým textom, pri ktorých sa viem stotožniť so všetkým, čo interpret zo seba vydá. Možno práve preto je také ťažké zamilovať sa hneď do pesničky, pretože málokto dokáže slová a hudbu úprimne precítiť a teda odovzdať poslucháčovi. Čo myslíte vy? :)

Aké sú vaše sny do budúcna? :)
 
S.

8 komentárov:

  1. Skvelý článok :D všetky veci čo si sem dala by som chcela aj ja :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiež posadnutá svetom Pottera.. knihy často čítam znovu a o filmoch ani nehovorím.. Najradšej by som navštívila pláž Freshwater West.. síce tam nič nie je, suveníry, nič, ale veľmi ma to tam ťahá :)

    ladyminimalism.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaa okrem toho Pottera by som v podstate tiež chcela všetko.. možno až na ten skydiving :D
    Super článok
    ladyminimalism.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek, a usínání při dešti mám mám hrozně moc ráda, ale má to své nevýhody, když ráno vstávám a prší, tak se mi z postele vůbec nechce, tak to většinou skončí tak, že zaspím :D

    Miška

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé to autokino je super !! Škoda, že nepoznám ani jedno v blízkosti :D a ten album si začínam robiť. Konečne som si spravila čas, vytriedila fotky, niektoré dala vyvolať, kúpila si peknú knihu (fakt veľkú) na fotky a idem si ho urobiť. Bol to taký môj sen a chcem ho mať :) albumov máme síce doma dosť, ale toto bude také niečo iné :) krásny článok ako vždy, tieto od teba milujem ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Autokino býva pri Shopping Palace na Zlatých pieskoch v Bratislave každé leto. A tuším býva aj v Nitre za Centro Nitra na parkovisku autoškolového cvičiska. Takže o rok si to vyčíhaj, zober spoločníka a splň si sen ;)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super post :D Také bych někdy chtěla do kina pro auta! :P
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť