streda, 3. februára 2016

Before I die #5 + víťazka giveaway

Štrajk učiteľov ma tentoraz lizol naozaj poriadne, pretože som nepretržite doma od 25. januára. Iní by sa určite neskutočne radovali, však práve to je to, po čom túžia všetci študáci. Mňa však už celkom začínajú trápiť tie dobiehacie akcie, pretože ocino nedávno vyslovil takú myšlienku, že čo ak nám kvôli štrajku vezmú jarné prázdniny. A ďalší ocino, tentokrát nie môj, sa pridal s ďalšou, že čo ak nám vezmú aj víkendy. :D Fakt sa už desím chvíle, keď sa dozviem, ako sa táto nepríjemná situácia bude riešiť.
  Na druhej strane sa ale nechcem sťažovať, pretože som si na toto nezvyčajné voľno už pomerne dobre zvykla (a bude ťažké znovu sa snažiť niečo si vtrepať do hlavy). Konečne som postíhala plno vecí, ktoré som kvôli škole odkladala, lebo na ne proste nebolo času. Takže som so sebou dosť spokojná a pri tejto spokojnosti som sa rozhodla pre nový článok, už piaty z tejto série. ;)

1. Bývať s najlepšou kamoškou
Pevne verím, že podobná príležitosť sa mi naskytne pri nástupe na výšku, kedy by sme s najlepšou kamoškou radšej zohnali nejaký privát ako intrák. Už teraz tvorí polovicu našich rozhovorov plánovanie, čo všetko si tam nazvlákame a ako oldschoolovo si budeme nažívať. :)
2. Ísť na koncert Coldplay
V poslednom čase sa v našej rodine začala šíriť posadnutosť Coldplay, ktorú sem doniesla mamina a postupne to od nej prebral aj ocino. Ja som celkom odolávala, dokonca som ich ani nemala nejako extra rada, ale situácia sa začala meniť pred Vianocami, kedy som začala striehnuť na ich albumy s cieľom darovať ich mamine pod stromček. V tom čase im vyšiel nový mega optimistický album a ja som sa doň úplne zbláznila. A tiež som zistila, že Chris Martin je jeden z tých umelcov, ktorí nerobia hudbu iba pre peniaze, ale v každej skladbe je niečo osobné. To ja proste môžem. :) A teda, ak sa niekde v blízkom okolí vyskytnú na koncertnej šnúre, začínam striehnuť na lístky. 
3. Skúsiť jogu
A veruže som ju už aj skúšala. Avšak vtedy ma nejako nebrala, prišla mi skutočne nezáživná a málo akčná, ale vtedy som ešte nedokázala oceniť tie pomalé, precítené pohyby. Teraz už by to zrejme nebol taký problém, takže mám v pláne znovu sa na ňu vrhnúť. Navyše, nepríde vám, že je joga veľmi pekná na pohľad? :)
4. Navštíviť Abby Road a zrobiť bítlsácku chôdzu po svojom
Zhrabnúť bandu najmilších, teleportovať sa do Anglicka a vyblázniť pri fotení, ktoré zrealizovalo už pekných pár tisíc ľudí predo mnou (čo sa dá v dnešnej dobe považovať za poriadne hipsterský výmysel). To by bolo výborné. A som si istá, že vybraní ľudia, na ktorých som pri tejto idei myslela, by súhlasili mihnutím oka. :D
5. Potápať sa vo Veľkej koralovej bariére
 Neskutočne ma fascinuje, aká krásna a rozmanitá dokáže byť príroda. Rovnako, ako opantávajúco na mňa pôsobia lesy, tak aj svet pod hladinou mora. Keby som náhodou dostala príležitosť ísť sa pozrieť na Veľkú koralovú bariéru, asi by som vyletela z vlastnej kože. :D Bez srandy. Niečo také musí byť neopísateľný zážitok. 
6. Navrhnúť si vlastný vysnívaný domov
 Nemusí to byť dom, postačí nejaký skromný jednoizbák. Ale v poslednom čase je mojím obrovským snom si to bývaníčko zariadiť celé podľa seba. Od nábytku až po posledné dekorácie, všetko v jasných farbách. Takéto srandy ale stoja nehorázne peniaze, tak dúfam, že sa mi táto túžba splní aspoň čiastočne. :)
7. Písať si každý deň denník 
Čo-to o vyrozprávaní sa kúsku papiera som vám spomenula v predošlom článku a stále si stojím za tým, že je to dosť oslobodzujúce. Už odmala som si chcela písať denník každý deň, lebo každý jeden je hodný pamätania, ale niekedy to proste nevyjde, lebo už neviete, kam túto činnosť vtlačiť. Ale časy, keď sa v denníku objavil zápis raz za tri mesiace, už sú dávno preč, čo beriem ako cestu k lepšiemu. :D
8. Naučiť sa používať paličky
Táto sranda je jedna z tých, od ktorých určite môj život nebude závisieť, ale vždy ma nesmierne zaujímalo, ako to niekto dokáže. :D A hlavne, ako sa dá jesť paličkami napríklad taká ryža. :D
9. Nadýchnuť sa čerstvého vzduchu
Nielen v prenesenom význame, pretože práve v tom sa mi celkom darí. :) Hrozne by som tiež brala potulky rozľahlým lesom alebo prechádzku po pláži, ďaleko od ruchu miest a hlavne druhých ľudí. Už hrozne dlho som necítila v pľúcach poriadne čerstvý vzduch a veľmi by som to teraz ocenila.
10. Zobrať maminu na jej vysnívanú dovolenku
 Čo sa týka mojej maminy, ani by som nevedela, kam skôr. :D Ale už odmalička som si hovorila, že keď budem veľká a budem mať našetrené korunky, vezmem ju na jedno z tých miest, o ktorých vždy básnila. Maurícius, Thajsko, Srí Lanka... skrátka niečo s oslnivo bielym pieskom a priezračnou tyrkysovou vodou. :)
Musím si tiež splniť ešte jednu milú povinnosť, a to vyhlásiť víťazku GA. Random trochu zaúradoval a vypľul von číslo 20 - pod ním sa skrýval komentár Janky z Diary of a Girly Things, k čomu jej srdečne blahoželám. Pre vás ostatných ale čoskoro začnem hľadať nové darčeky, takže nezúfajte. ;) 

S.

10 komentárov:

  1. Držím palce aby sis všechno splnila. Já si deníček píšu docela často. Většinou když mám nějaký skvělý zážitek nebo i špatný den. To se mi pak vždycky trošku uleví a už mám 3. díl. :-D Poslední bod je nejlepší a je to od tebe moc hezké. Maminka si to určitě zaslouží. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Verím, že sa ti splní po čom túžiš a víťazke gratulujem:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš krásne sny, dúfam, že sa ti niečo z toho ak nie všetky splnia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji vítězce! Máš krásné sny :) Miluju jogu a též power Jogu,jak píšeš na pohled vypadá velmi krásně :) Coldplay miluji ♥ Deník si píšu od té doby co jsem si jej stáhla do tabletu :D Krásný poslední bod,také chci někam vytáhnout maminu :) Tak ať se ti to splní vše tak jak si přeješ!

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je super, že si spokojná :) a víkendy nám, vraj, zobrať nemôžu :D na voľno sa dobre zvyká, ale ten návrat bude asi fakt horší.
    inak yogu určite skús! ja ju mám veľmi rada a som aj trocha "obsessed" . :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Abbey road ♥ já zase chci vydat další knihu :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne veci ♥ Minimálne 3/4 máme rovnaké :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš krásne sny alebo teda ciele a prejem ti nech sa ti všetky splnia. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. Budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť