nedeľa, 28. februára 2016

Outfitová schizofrénia

Nedávno som si uvedomila, že posledných pár mesiacov zrejme trpím (nielen) outfitovou schizofréniou. :D Prejavuje sa to najmä tak, že pomerne často sa v mojom živote vyskytujú dni, kedy oblečenie vôbec neriešim a som rada, ak mám na sebe dve rovnaké ponožky. Držím sa hesla pohodlnosť nadovšetko, aj keď mám pocit, že ústredným prvkom pri voľbe outfitu u mňa býva lenivosť. :D Na druhej strane ma ale sem-tam prepadne chuť obliecť sa trochu krajšie. Neviem to definovať ináč, ako že na to v takých chvíľach skrátka mám náladu. Nie som z tých, ktorí sa svojím vzhľadom niekoho snažia ohurovať, práve naopak. Som rada, keď mi ľudia nevenujú veľa pozornosti. Mne skrátka stačí, keď sa páčim sama sebe. :)
  Nuž a práve kvôli tomu si pripadám ako schizofrenik, pretože vo mne očividne prebývajú dve rozdielne bytosti s diametrálne odlišnými názormi. Veľmi by ma zaujímalo, či sa aj medzi vami čitateľmi nájde niekto s podobnou diagnózou. :D

A bonusovka s mojou milovanou. :D

Čižmy: Lasocki
Rifle: mamkina skriňa
Sveter: New Yorker
Kabát: F&F
Kabelka, rukavice: H&M

 S.

8 komentárov:

  1. Nice look! Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takúto schizofréniu poznám, "trpím" ňou v poslednej dobe veľmi často :D Inak vraj na tieto veci má vplyv aj ženský cyklus, takže sa máme na čo vyhovoriť ;)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten kabát fakt nemá chybu ! Moc hezký outfit !

    Dnes u mne na blogu Army outfit :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný kabátik! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť