nedeľa, 17. apríla 2016

Before I die #6

Po menšej blogovej prestávke mám zrazu hrozne veľa nápadov na články, ale hrozne málo času na ich realizáciu. Boj s time managementom je naozaj príšerná vec. Premýšľala som aj nad tým, že by som vám o tom spísala menší článok, ale vtom som si uvedomila, že ja naozaj nie som tá pravá osoba, aby som vám v tomto radila. :D Nie je to so mnou síce vyslovene zlé, ale vždy to predsa môže byť lepšie. Celkom by ma však potešilo, keby ste sa vy dolu v komentároch podelili o svoje postrehy, čo sa tohto týka, a možno poradili aj ostatným čitateľom. Tak feel free. ;)
  Čo sa týka dnešného článku, je to už šieste pokračovanie môjho zoznamu snov. Baví ma ho spisovať a baví ma sa k nemu vracať. Ale veľmi by ma zaujímalo, koľko z tých vecí sa mi vlastne v živote splní. :D Na druhej strane si však myslím, že aj by to bola len jedna jediná, aj tak by som bola svojím spôsobom rada. Nechám sa prekvapiť a vy sa zatiaľ začítajte do ďalšej desiatky. :)


1. Navštíviť Havaj.
Mojím celoživotným snom je veľa cestovať. Najviac ma lákajú exotické destinácie a jednou z nich je jednoznačne Havaj. Chcela by som zažiť najjemnejší biely piesok a najtyrkysovejšie more na vlastnej koži. Ležať pod palmou a piť z kokosového orecha. To je pre mňa asi najkrajšia predstava oddychu. :3
2. Stráviť celú noc na We Heart It.
Alebo na Pine a podobných stránkach. Častokrát som už k tomu naozaj nemala ďaleko, ale spánok bol silnejší. :D Neviem. Proste milujem stránky plné inšpirácií, hoci častokrát stačia len pekné fotky. Možno ste si už všimli, že množstvo mojich DIY projektov je inšpirované práve týmito stránkami, pretože na nich viete nájsť naozaj čokoľvek. Od jedla až po návod na postavenie skrine. Vďaka za ne. :D
3. Mať krabicu plnú spomienok.
Čosi také podobné už aj mám, ale nie je to to, o čom snívam. Moje spomienky momentálne ukrýva obyčajná škatuľa z avonovskej objednávky. Do budúcna by som si ale rada kúpila ozajstnú drevenú krabicu, ktorú by som nejako vyzdobila a spravila presne podľa mojich predstáv. Lebo tá avonovská je skutočne neadekvátna pokladom, ktoré sú v nej uložené. :)
4. Navštíviť pamätník 11. septembra.
 To, čo sa stalo v New Yorku 11. septembra 2001 je jedna z najstrašnejších udalostí vôbec. Neskutočne rada by som tam šla a cítila tú smutnú atmosféru, ktorá sa tam rozlieha. Keď už som pri tom, veľmi by ma zaujímalo, aká je vaša verzia, výklad toho útoku. Ja osobne verím tomu, že nešlo o únos lietadla, ale celé to bol nápad Bushovej vlády a Dvojičky boli odstránené úmyselne. 
5. Vyskúšať polievku z okrúhleho chlebu.
 Toto je jeden z takých obyčajnejších snov, ale fakt by som skúsila polievku v chlebe. :D A v podstate aj celkovo akékoľvek iné jedlo v ňom. Je to nevšedné a musím sa priznať, že pre mňa aj trochu fascinujúce, takže je to na poprednej priečke v mojom zozname. :D
6. Postaviť si domček na strome.
Celé detstvo som po čomsi takom túžila a neopustilo ma to ani doteraz. Domček na strome je proste kultová vec, po ktorej som bažila pri kreslených rozprávkach a neskôr pri HSM, pretože Troy ho mal skutočne DOKONALÝ. :D Bolo by to tiché miestečko, ktoré by poskytovalo úkryt vždy, keď budem mať dosť okolitého sveta. To celé asi značí, že sa vo mne stále skrýva obrovský kus dieťaťa. :)
7. Zažiť nulovú gravitáciu.
Toto je ďalšia z vecí, ktorá ma vždy hrozne fascinovala. Vo vesmíre je to pre mňa pochopiteľné, ale naozaj nerozumiem tomu, ako sa niečo tak dá umelo vytvoriť aj tu na Zemi. :D Každopádne by ma fakt zaujímalo, aký to asi musí byť pocit.
8. Navštíviť Austráliu. 
Austrália ma láka hlavne tým, že je na opačnom konci zemegule a je to diaľka, ktorú si ani nedokážem predstaviť. Je to úplne iný svet ako Amerika, na ktorú sme zvyknutí z telky/ Youtubu. Zachováva si takú drobnú izoláciu a to je mi sympatické. A taktiež sa tam skrýva množstvo krásnych miest, ktoré by som veľmi rada videla. 
9. Vznášať sa v Mŕtvom mori. 
Popri nulovej gravitácii je toto ďalší extrém, i keď trochu menší. :D Nedokážem ani slovami opísať, ako rada by som videla Mŕtve more a zistila na vlastnej koži, čo je pravdy na tom, že sa v ňom nedokážete potopiť pod hladinu. A tiež, ako je možné toto. :D
10. Pripnúť zámok na most lásky.
Toto je čosi, čo mi hlavou behá už niekoľko rokov. Podľa mňa je to neskutočne krásne gesto a síce nie som na nejaké veľké romantické sladké sračky, na toto by som sa v pohode nechala nahovoriť. :D Určite ale nie nejakým frajerom, s ktorým som tak 2 týždne, ale niekým, s kým viem, že budem chcieť zostať do konca života. Niečo také je pre mňa momentálne tabu, takže zámok lásky má ešte pekných pár rokov čas. :D

Aké sú vaše sny? :)
 
S.

5 komentárov:

  1. Máš naozaj zaujímavé sny:) a Austrália láka aj mňa♡♡ verím, že sa ti ich podarí splniť:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak s tým chlebom to máme rovnako :D Skvelé veci si vybrala a určite by som ich brala aj ja :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Některé z tvých snů už jsem si splnil, některé mám na svém seznamu taky..vlastně shodnu se na všem krom dvojky =D
    Tak držím palce, ať se pomalu plní ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to veľmi zaujímavo, akoby si mi písala do duše.. úplne všetky veci čo si napísala, by som chcela zažiť aj ja, hlavne tú Austráliu,exotické miesta-mna hrozne lákajú kanárske ostrovy, bora bora a tak, potom to mŕtve more .. no proste všetky:ˇ) veľmi pekný článok, som rada, že som si ho prečítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čo sa týka cestovania chcela by som sa pozrieť všade a jednoznačne tam patrí aj Havaj. Takisto túžim si postaviť domček na strome. Vždy ma fascinovalo keď som videla nejaký film v ktorom ho mali postavaný.

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť