Top laky na nechty #6

Už neuveriteľne dlho sa na blogu neobjavil článok s obľúbenými lakmi na nechty. Musím sa priznať, že som si dokonca myslela, že sa už k tejto sérii nikdy nevrátim, lebo mi to svojím spôsobom prišlo ako hlúposť. Väčšinou som podarené produkty zahŕňala do favourites článkov a akosi to stačilo, takže sa k tomu rozhodne aj v budúcnosti vrátim. Lenže. Nejakým spôsobom sa mi prihodilo, že sa mi nazbieralo hneď niekoľko lakov na nechty, ktorými som nechcela zahltiť celý článok o obľúbencoch. Preto som sa rozhodla napísať pokračko top lakov, akurát s tým, že tentokrát mám pre to naozaj dobrý dôvod. Veď pokračujte v čítaní. ;)

Ešte na Vianoce som od tety dostala tento tmavohnedo-šedý lak Little Ondine v odtieni Chai Latte. Už podľa úvodnej fotky musíte vidieť, že je na ňom čosi špeciálne. :) Tento lak totižto vôbec nemusíte odlakovávať. Stačí ho len jemne zlupnúť z nechtov a poviem vám, že je to neskutočne satisfying vec. :D A je to neopísateľne praktické, pretože som typ človeka, ktorému odlakovávanie skutočne lezie na nervy. Takto ho máte dole rýchlo a 100%-ne. Little Ondine vyrábajú laky založené na prírodnej báze, čiže hlavne voda a minerály, čo je podľa mňa geniálne. Obyčajne pri nich treba aspoň 2 vrstvy. Na druhej strane sú pre bežného človeka dosť drahé, takže by som asi kúpu ďalšieho takéhoto laku nechala až na potom, keď vyhrám v športke. :D Ale ak máte príležitosť, popozerajte sa po nich. Robia krásne odtiene a nebudete ľutovať. :) 
Pred niekoľkými rokmi som od druhej tety dostala darčekovú kazetu, kde bol súčasťou aj jeden spevňujúci lak na nechty od Miss Sporty (tuším sa volal Cement Booster). Bol fakt výborný a nielenže skutočne pomáhal, ale aj pekne vyzeral. Keď sa minul, bolo zrazu hrozne ťažké nájsť ďalší taký, ktorý by sa mu vyrovnal. No a po mnohých rokoch som natrafila na tento Miss Sporty lak na francúzsku manikúru v odtieni 060. Je veľmi nenápadný, nechty vyzerajú jemné, lesklé, ale len tak decentne. Zvyčajne používam 2-3 vrstvy, pretože po prvej veľa viditeľných výsledkov nemáte. Vydrží cca 5-6 dní. Začala ho používať aj mamina a dnes už máme doma tretie balenie. :)
Nemôžem si pomôcť, ale burgundy laky sú moja srdcovka. Je pravda, že ich nosím najmä na jeseň a v zime, ale objednala som si z Avonu tento krvavo červený z kolekcie Avon True Colour v odtieni Cherry Jubilee a milujem ho. Musela som si s ním hneď nalakovať nechty a vyzerá krásne. Stačia asi 2 vrstvy a vydrží okolo 3 dní. Z nejakého dôvodu mi až tak nevyhovujú štetce v týchto avonovských lakoch, lebo sú príliš dlhé a tenké, ale to je asi individuálne. :) Za mňa je to rozhodne fave!
Jedným z najobľúbenejších lakov vôbec sa stal tento strieborný Miss Sporty v odtieni 010. Doslova pri ňom stačí už aj prvá vrstva a so štetcom sa skvele narába. Je neuveriteľne sýty, ligotavý a neprehliadnuteľný. Vydrží asi 4-5 dní a skutočne drží ako prikovaný. Dávam si ho dole väčšinou nie preto, že sa zošúchal, ale preto, že mám chuť na zmenu. :D Ak hľadáte niečo výnimočné na párty alebo si len chcete urobiť radosť zaujímavou manikúrou za malý peniaz, tento lak je ten správny výber. ;)
Lak déemkovskej značky s-he edície Perfect Metallics v odtieni 115 je u mňa pomerne veľkým nováčikom, ale úplne som si ho zamilovala. Prirodzene, najmä pre jeho zvláštnu farbu. Miestami sa javí ako strieborný, inokedy šedý, no nájdete v ňom aj odlesky fialovej, zelenej či ružovej. Taký odtieň som za celý svoj život asi ešte nevidela. :D Na fotke to nie je vidieť až tak dobre, ako v reáli, ale lak vytvára efekt podobný rozliatemu benzínu. Na leto mám radšej jemné pastelové farby, ale na jeseň a zimu je ideálny. Vydrží aj celý týždeň v neporušenom stave. Má úžasný štetec, ktorý je dostatočne široký a dobre sa s ním manipuluje. Jediné, čo mi pri aplikácii vadilo, bolo, že lak veľmi rýchlo schol, takže som ešte ani poriadne nemala hmotu rozotretú po nechte a už sa s ňou nedalo pracovať. Ale nie je to tak katastrofické. ;)

S.

Komentáre

  1. Nejvíce se mi líbí Et Voilá od Miss Sporty, tento styl laků poslední dobou fakt miluju :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten prvý, strieborný aj ten posledný sa mi veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, k tým Avon lakom... Ja objednávam už len zo séria Gel Shine a musím povedať, že sú perfektné! Majú krásne farby, veľmi vyhovujúci štetec, rýchlo schnú a vydržia 7-10 dní, pričom manikúru robím tak, že dám podkladový lak, dve vrstvy farebného a nakoniec nejaký nadlak (tiež gélový z Avonu.) A takto fungujem týždeň, a to umývam denno-denne riad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ú, tá výdrž je super. :O Ja by som na taký zdĺhavý proces bola až príliš lenivá. :D

      Odstrániť
  4. no hneď ma zaujal ten Little Ondine, doteraz som o ňom nepočula :) mne laky na nechtoch vydržia v dobrom stave tak 2-3 dni, takže bez odlakovania to znie super :) najkrajší je inak ten SHE ale tieto laky sa mi okamžite odlupujú :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten lak od Avonu má moc krásnou barvu. Burgundy barvu doma ještě nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. AVON True laky na nechty úplne zbožňujem :) Ten tvoj má ozaj nádhernú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten hnědý je nádherný. A to slupování je fakt pecka!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No ten prvý vyzerá mega, ja nemám rada odlakovávanie nechtov, radešej si ich lakujem, idem sa na ne just pozrieť :):D
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky