Dojmy a pojmy posledných dní

  • Vysoká škola zatiaľ pre mňa a mojich kamarátov je a zároveň nie je tým, čo sme očakávali. V niektorých ohľadoch sme si ju poriadne zidealizovali, no v niečom príjemne prekvapila. Treba ale dodať, že stále prevažuje prvá možnosť. 
  • Zamračené a upršané počasie je naozaj príjemné a útulné, keď ste doma a nemáte veľa povinností. Keď si len tak vezmete knihu či zapnete film. Ale keď sedíte na izbe na intráku a snažíte sa rvať si do hlavy lingvistické pojmy, šeď za oknami pôsobí skľučujúco. O to viac, že predpovede počasia nie sú priaznivé ani pre ostatné dni a vy viete, že skľúčenosť vás zajtra ani pozajtra neopustí.
  • Kam zmizlo meteorológmi sľubované babie leto? Všetka moja životná nádej sa obracala tým smerom, že vetrovky a gumáky ešte ostanú v skrini. No viete čo? Neostali. Grrr.
  • O moje stravovanie na výške sa tento týždeň postaral Lidl, pretože bol práve XXL týždeň a v našej intrákovej chladničke mi hrdo tróni mega veľké balenie šunky či polkilový oštiepok. :D To chceš!
  • Som neuveriteľne vďačná všetkým babám, ktoré sa mi počas prvého týždňa v škole prihovorili. Ja sama by som asi nikdy nikoho neoslovila a tým pádom ostala bez známych. :D Našťastie sa však našlo pár odvážlivcov, ktorí prelomili ľady aj za mňa a adoptovali si jednu hnedovlasú introvertku... 
  • Neviete si ani predstaviť, ako rada sa vozím električkami. :) Som ako taký malý Sheldon Cooper!
  • Ruky hore pre rozvrhy s kompletne voľnými piatkami! Poviem vám, že za ten pocit stojí aj nechutne plný pondelok.
  •  Ešte pred odchodom do Brna som v Starbuckse vyskúšala preslávené pumpkin spice latté a musím povedať, že je to naozaj veľmi chutné. Ešte keby tam nebolo pol kila cukru, bolo by to lepšie. Ale budiž. Na jeseň skutočne veľmi príjemný nápoj. :)
  • Hneď druhý deň môjho pobytu v Čechách som zavítala do obchodíku s názvom Levné knihy a asi si viete predstaviť, ako pokračoval zvyšok príbehu... :D Áno, jedlo je dôležité, ale prosím pekne, Búrlivé výšiny za 99 kaček teda viac! 
  • Pivko kvalitka. Môže byť. 
S.

Komentáre

  1. Ty máš kamarátov? Ále no...
    -Tvoj super známy z 429-iny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné sepsané :D Neboj, na vysoké se to vše ještě vyvrbí ;) Hlavně třeba zažít zkouškové :D i když je pravda, že jsem ve spoustě ohledech také čekala něco jiného :-/ A to počasí mě taky pěkně štve! Těšila jsem se ještě na pár teplých dní v přírodě a místo toho už třetí den prší :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Znie to naozaj zaujímavo. :D Nemám rada zimné počasie! Nemôžem sa ísť potom totiž to korčuľovať čož mám najradšej. Rada by som výskúšala to pumpkin latté. :3

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dufam, že postupne budú prevažovať pozitívne skúsenosti z VŠ, ale neboj ono to bude isto lepšie, pre mňa bol prvý rok hrôza, cítila som sa sama a stratená a všetko bolo strašné, ale postupne sa to všetko obracalo k lepšiemu, len to chce čas :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já na vysokou ráda vzpomínám, ale těch 5 let strašně rychle uteklo a teď už je to jen do práce a z práce :-) chybí mi ta bezstarostnost, ale ale teď jsem zase soběstačná, a to hlavně finančně, což je k nezaplacení :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Levné knihy zbožňuju, sehnala jsem tam Květy zla za 30 Kč a Jerome Klapka Jerome za 89 Kč!!! Jinak ti přeju pevné nervy ve škole a ať se ti u nás v ČR líbí (i přes to počasí, které tady už nějakou dobu zlobí).

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S tím Lidlem si mě pobavila :D Přeju ti hodně štěstí, já už na výšce(vošce) jsem od začátku září, dokonce mám za sebou první zkoušky :D Babí léto vyhlížím stejně jako ty, a ono furt nikde :(

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moje reakce na Pumpkin Spice latte byla uplně stejná - je to boží, ale nemuselo by to být tak strašně sladký :) a jinak, co studuješ? :)
    Neviete si ani predstaviť, ako rada sa vozím električkami

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že nie som sama! A študujem prekladateľstvo. :)

      Odstrániť
  9. Och, to pumpkin spice latté by som tak rada vyskúšala! <3 Krásny článok :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hezky napsané pocity z vysoké, nastupuji za pár dní také :D jsem celkem zvědavá na to stravování, ale já mám domov blízko školy, takže budu docházet nejspíš do jídelny :D teď řeším urychlený přestup, protože jsem si v červnu zidealizovala obor, na který jsem vůbec nechtěla být a samozřejmě jsem hned v září zjistila, že takhle to tedy nepůjde :D

    LADY LENNA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu rozumiem veľmi dobre, sama si stále nie som 100% istá... :D Držím palce!

      Odstrániť
  11. Mně čeká VŠ až v pondělí a mám teda pěkně nahnáno :D Levné knihy jsou nutnost, vítej v našem světe :D

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky