Aprílovo-májoví favourites

Keď som pre vás v apríli nenapísala Favourites článok, normálne mi to do dnešného dňa chýba. :D Tento formát je totiž na blogu stálicou a jednoducho si už bez neho neviem chod tejto stránky predstaviť. Produktov na spomenutie som už vtedy mala dosť, no nápadov na iné články bolo viac a prenechala som skôr priestor im. Vedela som totiž, že máj bude spojený s koncom semestra, prvými skúškami a tým pádom veľmi nebude čas na vŕtanie sa medzi kozmetikou. Preto som sa rozhodla opäť raz spojiť dva mesiace do jedného postu, tak verím, že miernu neaktuálnosť prepáčite. ;) Na tom, že každý jeden spomenutý produkt/ vec stále milujem, sa však nič nezmenilo. Verím, že vás opäť inšpirujú a možno sa do nich zaľúbite rovnako, ako ja. :)

čistiaci pleťový gél Garnier Botanical
   Odkedy bývam v Brne, v podstate všetko musím mať po dvakrát - zubnú kefku, šampóny, prípravky na pleť... Nechce sa mi to totiž neustále prevážať z Levíc do Brna a späť, veď kufor mám dosť ťažký aj bez toho, tak som to vyriešila o čosi logickejšie. Práve z tohto dôvodu som si nedávno kupovala tento čistiaci gél na tvár Garnier Botanical. V podstate to bola dosť impulzívna kúpa, ale trafila som sa teda výborne! Navyše sa predáva za geniálnu cenu v porovnaní s ostatnými čistiacimi gélmi na tvár. Gél neskutočne nádherne vonia a vždy si čistenie s ním užívam, lebo sa potom cítim brutálne svieža. Pleť je krásne očistená, zmatnená a hebulinká. Keď ho miniem, určite budem zvažovať jeho opätovnú kúpu.
maska na vlasy Balea
   Ďalšou láskou sa stala táto maska na vlasy Balea, ktorú mi spomínala mamina a po jej odporúčaniach som si ju kúpila aj ja. Musím uznať, že je ozaj skvelá. Doslova pred ňou môžem použiť najhorší šampón na svete a ona výsledok zachráni. Moje vlasy sú s ňou zakaždým neopísateľne hebké, vyživené a krásne sa rozčesávajú. :)
sprchový gél Johnson's lesné ovocie
  Ak by ste chceli nejaký tip na super sprchový gél, za mňa je to aktuálne Johnson's sprcháč s vôňou lesného ovocia. Prekrásne vonia, úplne, ako nejaký cukríček. Milujem na ňom hlavne to, že skutočne bohato pení a pokožka zostáva voňavá ešte tak hodinku po tom, ako vyleziete zo sprchy. Presne tieto dve kvality ja osobne na sprchových géloch ľúbim najviac. :)
low shampoo Elséve Total Repair 5
   Novinkou pre mňa bol low shampoo Total Repair 5 od L'Oréal Paris. Má upravené zloženie, ktoré vlasy menej zaťažuje. Skoro vôbec nepení, čo bolo spočiatku pre mňa ako milovníčku peny šok. :D Ale rýchlo som si na to zvykla a musím povedať, že za mňa je šampón super. Keď ho používam, osobne už necítim potrebu siahať po kondicionéri, takže to je za mňa obrovské plus. Nie vždy totiž mám čas alebo chuť sa s tým v sprche hrajkať. Navyše, vlasy sú s týmto šampónom veľmi lesklé, hebké a vyživené. :)
brnenská priehrada
  Z radu nekozmetických obľúbencov mi nedá nespomenúť početné prechádzky, ktoré som na jar v Brne podnikla. S frajerom radi beháme po meste i po parkoch, no osobne ma najviac zasiahla Brnenská priehrada, kde to bola neuveriteľná oáza pokoja. :)
tmavofialový orgován
  A orgován, bez neho to veru nejde a tento rok som si ho aj vďaka častým frajerovým inváziám na okolité kríky dosť užila. :D

Čo ste si obľúbili vy?

S.

Komentáre

  1. Balea masku som aj ja mala a bola skvelá, ja som ju zase odporučila práve mame ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čistící gel musí být super, líbí se mi i sprcháč a ten šeřík je tak nádherný, fotky se ti moc povedly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balea masky mám veľmi rada :) Elseve šampóny ja nemôžem, už niekoľkokrát som si nejaký z nich kúpila a po prvom použití usúdila, že nikdy viac. A mojím naj obľúbencom je v poslednom čase sónická zubná kefka a biely čaj :D na ten teraz nedám dopustiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? A prečo? U mňa je Elséve jedna z najobľúbenejších značiek vlasovej kozmetiky. :O

      Odstrániť
    2. Neskutočne ma z nich svrbí hlava. :( :D

      Odstrániť
  4. Já jsem se zamilovala do těch krásných jarních obalů od Balea :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejvíce mě zaujala Balea maska a souhlasím s tebou s tím šeříkem! Bez něj si to nedokážu představit :D !

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky