Kozmetický haul

Dosť často sa mi stáva, že sa z dlhej chvíle trochu túlam po Notino. Odkedy som s nimi nadviazala spoluprácu, kozmetika ma akosi začala baviť. Predtým som veľmi nebola na kadejaké krémikovanie (a ani dnes až tak nie som :D), ale musím uznať, že do starostlivosti o pleť, vlasy či telo investujem viac peňazí aj času. Pevne verím, že čoskoro aj uvidím výsledky. Aj napriek nárastu záujmu o kozmetiku však zostávam verná praktickým produktom. To líčenie ma stále až tak neberie a ktovie, či sa to niekedy zmení. :D Najnovší nákup tiež obsahoval nevyhnutnosti, ktoré ale takisto dokážu potešiť. Mňa teda potešili prenáramne, lebo som dané produkty fakt dlho chcela. Čo som si teda najnovšie objednala? :)

notinosk bath and body works antibakteriálne gély na ruky
   Ani neviete, ako dlho som obzerala tieto antibakteriálne gély na ruky značky Bath & Body Works. Počula som o nich z rôznych videí, videla som ich na Instagrame a zo všetkých strán sa na ne sypala chvála. A keď som videla, že ich na Notino majú v ponuke, neváhala som. Alebo asi aj váhala, pretože som už tak 3 rôzne mala v košíku, no zakaždým mi prišlo upozornenie, že sa tovar vypredal. No na štvrtý raz som bola pripravená. :D Starostlivo som sledovala situáciu a keď sa na sklade objavilo toto 5-balenie letných gélikov, okamžite som potvrdila objednávku. A konečne to vyšlo! Poviem vám, že som z gélov ozaj nadšená. Každý jeden nádherne vonia - dokonca som chcela jeden venovať do súťaže, čo pripravujem pre Instagram, ale nedokázala som vybrať ktorý! :D Na rukách sú veľmi príjemné, lebo rýchlo schnú, nelepia prsty a hlavne nemáte taký ten čudný film na pokožke. Nakoľko veľa cestujem vlakmi, gély jednoznačne využijem a už sa teším, kedy si vezmem prvý. :)
notinosk vlasová starostlivosť ziaja l'oreal sprchový gél dermacol
   Mamine som objednala vyhladzujúci krém na tepelnú úpravu vlasov L'Oreál, nakoľko si stále fénuje a žehlí vlasy. Už ho aj stihla vyskúšať a tvrdí, že je ozaj dobrý. Vlasy sú s ním poddajnejšie a skutočne vyhladené. Navyše krásne vonia. :) Sebe som potom do košíka prihodila sprchový gél s melónovou vôňou Dermacol, ktorý je síce na trhu už roky, ale ja som ho ešte neskúšala. Vždy som ho všade obzerala, dokonca som voňala aj ďalšie takéto produkty od Dermacolu, ale až teraz nadišla jeho chvíľa. Zatiaľ som ho neskúšala, ale tá vôňa je geniálna a už sa veľmi teším! No a posledným výrobkom, čo mi prišiel, je šampón s arganovým olejom Ziaja. Bola to vlastne taká last minute kúpa, ani som poriadne neskúmala, čo je to zač, ale recenzie boli pozitívne. Veľmi príjemne vonia a podľa doterajších skúseností so značkou Ziaja bude určite veľmi fajn. :)

Používate nejaký z týchto produktov? :)

S.

Komentáre

  1. Ten sprchový gel je hodně dobrý, krásně voní jako všechny tyto gely od Dermacolu☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty antibakteriální gely bych taky chtěla :) vypadají skvěle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sprchový gel s melounovou vůní je dokonalý ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hrozně se mi líbí ty antibakteriální gely, mají pěkné obaly. Jinak s těmito výrobky nemám žádnou zkušenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten dermacol s melounovou vůní je úžasný, sama jsem ho už zkoušela a voní šílene krásně :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fúú tie antibakteriálne gély ma zaujali že extra! A tá kombinácia vôní - coconut & vanilla :O To som ešte nikde nevidela!
    BTW milujem Ziaju, teda aspoň krémy na tvár a recenziu na ten šampón by som vcelku ocenila, či sa oplatí aj to :)

    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prezradím ti, že práve ten kokosovo-vanilkový venujem do súťaže na Instagrame, ktorá bude prebiehať už čoskoro. ;) A o Ziaji vyjde v blízkej budúcnosti recenzia, no tento šampón som, žiaľ, ešte neskúšala, takže ten tam zaradený zatiaľ nebude, no určite časom bude aj taká recenzia. :)

      Odstrániť
  7. Od Ziaji chci už nějakou dobu nějaký ten produkt vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nedostala, tak snad někdy :) jinak sprchové gely od Garnier Aroma Ritual jsou skvělý! :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  8. antibakteriální gely jsou pro mě nezbytností! od Bath&BodyWorks jsem měla 3 vanilkové a vždycky bych je nejradší snědla! Tak brzo asi vyzkouším nové vůně :)
    ByTerina

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O těch antibakteriálních gelech jsem taky slyšela, já používám od Balea a jsou prostě nezbytné! :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky