Nákup na Notino.sk

Jednej z mojich najlepších dlhoročných priateliek sa začiatkom septembra narodila dcérka. Chcela som ich pri prvej návšteve čímsi potešiť, tak som im spolu s detským oblečením priniesla aj nejakú tú detskú kozmetiku. Priznám sa, že v týchto vodách som neplavec. :D S výberom detského oblečenia mi musela pomôcť mamina, pretože som absolútne nedokázala odhadnúť ideálnu veľkosť pre novorodeniatko (keďže tie veľkosti na štítkoch v 85% prípadov nezodpovedajú skutočnému vzrastu detí daného veku, všakže). A rovnako to bolo aj s kozmetikou. Preto som veľmi nevymýšľala a stavila na praktickú klasiku, čo sa zíde každej mladej mamine a každému čerstvo vyliahnutému kuriatku. ;)

  Balíček som objednávala už klasicky z Notino (kde bude od 19.-25.11. prebiehať Black Friday - bude 25% zľava na vybrané značky ako Bioderma, Avene, Rimmel, Paddywax či Veet s kódom BF25SK; okrem toho však bude doprava nad 50€ zdarma a zľavy až 70% na voňavé či kozmetické bestsellery!) a, samozrejme, prihodila som do košíka aj niečo pre seba. :D Opäť raz som chcela vyskúšať niečo nové v oblasti vlasovej starostlivosti (hľadala som šampón + kondicionér 2 v 1) a na značku Naturalium boli skutočne výborné recenzie. Vybrala som si teda broskyňové prevedenie, ktoré som zatiaľ neskúšala, ale dokonalo vonia! Ďalej som si vybrala sprchový gél Dermacol s vôňou írskej kávy, ktorý je na toto obdobie najlepší. Sprchovanie s ním je jedna báseň a máte chuť sami seba zjesť. :D Medzi akciovými produktami (za neskutočne skvelú cenu 3,50€!) som našla špirálu Max Factor 2000 Calorie, ktorú sme mali doma vo vodeodolnej verzii a bola mega. Túto klasickú som ešte nepoužila, ale veľmi sa teším, lebo má perfektnú kefku. No a ako posledné som si kúpila balzam na pery EOS s malinovou vôňou. Dlho-predlho som bola na tento výtvor zvedavá, ale odrádzala ma cena. Na Notino je však o niečo lacnejší ako v drogérkach, preto som si povedala, že vyskúšam, a som celkom spokojná. :)
  Pre kamošku som vybrala intímny čistiaci gél pre mladé matky od Ziaja. Malej som potom kúpila detský púder Johnson's Baby, ktorý je tá najväčšia klasika na svete a pamätám si, ako ho používala ešte moja mamina, keď bol brat malý. Rovnako aj krém Nivea Baby, ktorý sa proste zakaždým hodí a na toto chladnejšie obdobie obzvlášť. :)
  Celý nákup som zavŕšila vlhčenými obrúskami Johnson's Baby, ktoré, neklamme si, čerství rodičia budú míňať ako na bežiacom páse. :D Raz darmo, s deťmi je to už raz tak. :D Ako darček k nákupu som potom dostala tieto mini balenia telových balzamov pre matku a dieťa značky Onclé, čo bola veľmi milá pozornosť a určite potešili aj kamošku s malou. Aké darčeky alebo konkrétne kozmetiky kupujete pre deti vy?

S.

Komentáre

  1. Já bych teda taky nevěděla, co koupit malému dítěti. Velikost bych neodhadla vůbec a u kosmetiky bych se řídila nápisem "dětský". :-D Kosmetiku od značky Naturalium bych taky ráda vyzkoušela. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A hlavne každé dieťa je iné, takže to je naozaj buď alebo. :D Naturalium všetci chvália, určite vyskúšaj. ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky