Random 38

Toto skúškové mi z nejakého dôvodu dáva fakt zabrať. Nehovorím, že predošlé boli úplne malina, ale tento semester bol ozaj o poznanie ťažší. Cítila som to vtedy pri množstve úloh, cítim to teraz pri náročnosti učiva. Je mi jasné, že v škole to už bude len horšie :D, ale... mám pocit, že moja výkonnosť sa nepriamou úmerou znižuje. Často sa pristihnem pri tom, že čumím do poznámok, ale význam slov sa ku mne akosi nie a nie dostať. Určite je to spojené s tým, že ma napríklad čaká skúška z obchodného práva, ktoré ma, priznám sa, až tak nevzrušuje, preto je len logické, že to do hlavy lezie ťažšie. No je tam aj niečo viac. Cítim sa brutálne vyčerpaná a ani nedostatok slnka nepomáha. Navyše som pri učení stále zavretá doma, lebo veď kam by som v takomto počasí chodila, a z toho som tiež pomerne otrávená. Zimný semester proste zvládam omnoho horšie ako letný. :/ Čo vy? Ako zvládate skúšky? Dá sa vám v pohode učiť alebo máte tiež menšiu krízu?

Tieto Vianoce sme darčeky balili do týchto krásnych recyklovaných baliacich papierov, čo mamina našla v Lidli. :)
Odkedy som dostala tento župan, nedala som ho zo seba dole. :D Mám úchylku na veľké, huňaté, mäkké a cozy veci a cez zimu proste v inom nežijem.
 Uvažujem nad tým, že na Insta usporiadam giveaway, len neviem, či by vás viac bral výber viacerých druhov kozmetiky, alebo napríklad dvojbalenie EOSiek? Povedzte. ;)
 Z nejakého dôvodu som vždy mega excited, keď poprvýkrát vezmem do ruky nepopísaný diár. :D S radosťou z nového roka je to ale horšie.
 Už keď som bola presvedčená, že viac nenasneží, spustila sa fujavica.
 Pribudli nám nejaké nové vianočné ozdôbky... :)
Dokedy je podľa vás prípustné nosiť vianočné veci? :D My máme s kamarátmi dohodu (lebo kedykoľvek predtým nám to príde šialené), že začíname najskôr prvého decembra a končíme tak na Troch kráľov. Čo vy? Riešite to nejako či vám to je jedno?
 Som veľmi spokojná s minuloročnými vianočnými fotkami, ktoré si môžete pozrieť vo väčšom množstve na Instagrame. Vyjadrujú presne tú cozy atmosféru u nás doma, ktorú som aj chcela zachytiť. :)
Konečne mám po veľmi dlhej dobe nechty v takom stave, že som s nimi celkom spokojná. Stresy zo školy im veľmi nepomáhali a dlhé týždne vyzerali fakt hrozne.
Zvyknete si doma variť vianočný punč? My sme ho skúsili teraz prvýkrát a bol mega! Vypili sme ho za jeden večer a to sme ho mali jeden obrovský hrniec! :D

 S.

Komentáre

  1. Krásný fotky! :)
    My jsme doma nikdy punč nevařili a ani svařák moc neděláme..:)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zkouškové je vždycky za trest! :D Ale ty nehty - wow, co bych za to dala :O Co se týče županu, tak to je tule zimu poule mě můj nejoblíbenější koušek z celého šatníku! :D Občas mám chuť v něm jít i do obchodu, prostě se mi fakt nechce sundávat :D A co se diáře týče, letos to pěkně flákám, ještě pořád jsem se nedostala do města si nějaký pořídit ! Neuvěřitelný ...

    Jinak to vypadá na super Vánoce a přeju hodně štěstí a úspěchů do roku 2019 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné fotky. A hodně se mi líbí i ty balící papíry :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Letos jsme doma balili dárky do stejných balících papírů z Lidlu a úplně jsem se do nich zamilovala :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Boli fakt krásne a ľahko sa s nimi manipulovalo! :)

      Odstrániť
  5. S tými diármi sme na tom rovnako. Ja mam teraz uchylku si ho zdobiť :D A tie darčeky si mala zabalené veľmi pekne :)
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je len predsudok, že počas zimy sa nedá chodiť von. Studený vzduch by ťa rýchlo prebral z únavy, a celkovo chladné počasie by ti dodalo energiu. Lebo sedieť celý deň vo vykúrenej miestnosti len uspáva, to sa potom ťažko učí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslela som to skôr tak, že sa vonku nedá učiť, resp. nájsť si nejaké miestočko mimo byt. :) Prechádzka by mi určite bodla, ale bohužiaľ tým strácam drahocenný čas na učenie. V letnom semestri sa chodievam učiť do parku. ;)

      Odstrániť
  7. Krásné fotky, moc se povedly! Líbí se mi tvůj diář a co se týče zkouškového, jsem na tom úplně stejně! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento rok sme punč nevarili, iba varené vínko na chate. A nové ozdôbky pribudli aj nám a tiež mám rada fluffy veci v zime, ale máme v byte pomerne teplo, takže nenašli by príliš uplatnenie, preto si ich iba obchytkávam v obchodoch :D :D

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky