Februárový new in

Opäť mám raz také obdobie, že ma veľmi nebaví oblečenie. Dnes ma napríklad kolegyne v práci presvedčali, že by som si za odmenu za skúšky mohla niečo kúpiť, niečím sa potešiť, ale zase taký zmysel som v tom nevidela. Úprimne, radšej som sa odmenila knižkou (kúpila som si Lady Fuckingham za 59 kaček v Levných knihách s tým, že je to moja posledná kúpa knihy na veľmi dlhú dobu, lebo musím prečítať, čo mám doma + chcem začať chodiť pravidelne do knižnice). Preto pre mňa zimné výpredaje nepredstavovali žiadne pokušenie. Skrátka som nemala veľmi chuť potácať sa po nákupných centrách a bezhlavo míňať peniaze na sprostosti. Z tohto som už dosť vyrástla. Za posledný rok som si nakúpila rozhodne menej, ako tomu bývalo predtým. A z toho mám naozajstnú radosť! Do obchodov ma však predsa len vyhnala situácia roztrhnutých džínsov, za ktoré som potrebovala náhradu a celkom ma lákajú aj dámske bundy, pretože tá moja zimná už má pekných pár rokov, tak jedným očkom hľadám. Po extra dlhom čase mi veru doma niečo pribudlo. Nie je toho veľa, ale aj tak vám to rada ukážem. ;)

  Toto kvetované kimono mi kúpila mamina počas valentínskeho týždňa v Lidli. Niečo takéto som presne chcela ako prehoz cez svoje letné pyžamká, ktoré tým, že je to len kúštik látky, sú veľmi tenké a veľa toho naozaj nezakrývajú. :D A nakoľko v byte nežijem sama, s kimonom sa budem určite cítiť istejšie. :D Niečo takéto som skutočne cielene hľadala aj pri jednej z mála prechádzok po obchodoch, no nič ma neoslovilo. Respektíve už v zľavách neboli moje veľkosti a plné ceny sa mi často zdali premrštené. Pri tomto kimone však bola cena dosť príjemná, takže sa z neho naozaj teším, aj keď by som brala, keby bolo o kúsoček dlhšie. 

  Pri návšteve H&M, kam som sa vybrala za rifľami, som náhodne v zľavách našla tieto vianočné tepláky. Do kabínky som si so sebou na vyskúšanie zobrala niekoľko variant, ale tieto červené to vyhrali aj napriek tomu, že červenú farbu nemám rada (hlavne vďaka cene, vyšli ma na nejakých 7-8€). :D Oblečenie s vianočnými motívmi je mojou úchylkou. Mám ponožky, mám svetre, dokonca aj spodnú bielizeň, no tepláky mi akosi chýbali. Boli ďalšou vecou, ktorú som chcela roky, ale nikde som nedokázala nájsť tie pravé pre seba. Až doteraz. Táto položka je teda odškrtnutá a už som mega pripravená na ďalšie Vianoce!

  U nás v s.Oliver som si koncom minulého roka kúpila krásne čierne letné šaty. Dosť dlho som ich obzerala na vešiakoch a raz som si ich zo zvedavosti vyskúšala. Padli mi ako uliate a zapáčil sa mi  ich jedinečný strih. Všetky šaty, ktoré vlastním, sú takpovediac na jedno kopyto, lebo majú rovnaký alebo veeeľmi podobný strih. Dokonca sú všetky omnoho kratšie a farebnejšie ako tieto čierne. Zatúžila som trošku po zmene a povedala som si, že by možno nebolo na škodu mať v šatníku takýto trochu odlišný kúsok od tých, ktoré nosím bežne. Akurát som zvedavá, či mi v nich cez leto nebude príliš teplo, lebo čiernu farbu od mája do septembra zásadne nenosím. :D Inak mám v hlave odo dňa ich kúpy predstavu, ako krásne by vyzerali s kožákom. Kožené bundy by sa mi doma tiež zišli, lebo minulý rok som vyhodila dve, ktoré už boli vydraté, a na jar/leto sú to moje obľúbené hrejivé kúsky. :)

  Poslednou novinkou u mňa doma sú rifle so zvýšeným pásom z H&M. Všetci, samozrejme, vieme, čo všetko sa posledné roky krúti okolo tejto značky a som si toho plne vedomá, že to nie je veľmi etické nakupovanie, ale úprimne si myslím, že pokiaľ sú to dvoje nohavice za pol roka (či viac), nemusím mať zo seba zlý pocit. Hlavne keď viem, že tie nohavice budem nosiť toľko, až kým sa mi opäť neroztrhnú. S týmito som inak veľmi spokojná, krásne mi sedia a sú nesmierne pohodlné. Určite sa v budúcnosti poobzerám po nejakých podobných, lebo tento strih sa veľmi rýchlo stal mojím obľúbeným. :) Nosievate high-waisted jeans? Páči/ sedí vám tento strih dobre?

  S.

Komentáre

  1. krásne kúsky :) kvetinový vzor ti veľmi pristane :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké kousky, to kimono je super a šaty a rifle ti skvěle sednou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To kimono je boží ♥ a ty šaty a rifle ti taky moc sluší, fakt super kousky! :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kimono a černé letní šaty jsou fakt skvělé kousky! Fakt ti perfektně sedí :) Občas mě Lidl překvapuje tím, jaké hezké kousky se tam dají najít.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve! A Lidl ich má hlavne celkom kvalitné. :)

      Odstrániť
  5. Všetky kúsky sú krásne, no u mňa jednoznačne vyhrávajú šaty – sú jednoducho nádherné ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "HOW TO RECYCLE"

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty černé šaty jsou nádherné, také bych po nich sáhla :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie vianočné tepláky vyzerajú mega pohodlne! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetko sa mi veľmi páči, najmä kimono a tie šaty!! Veľmi ti sedia :) Nohavice nosím takmer stále len high-wasted, iné mi málokedy sadnú. V h&m mi akurát žiadne rifle však nesedia :D naposledy som bola prekvapená, že mi sedeli takmer všetky v Mangu. Ale inak ma nakupovanie nohavíc naozaj nebaví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hovoríš mi z duše. Ja nohavice nekupujem, kým nemusím.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky