Kozmetický new in

Vždy som články typu new in písala len o oblečení a fakt si nepamätám, že by som niekedy (dokonca aj pred mojou takmer ročnou blogovou pauzou) písala o kozmetike. :D Avšak časy sa menia, ľudia tiež a mne pri tej hŕbe nových kozmetických pomocníkov napadlo, že by som sa s vami mohla o ne podeliť, nakoľko niektoré používam stále dookola a sú fakt pokladmi či už v starostlivosti o vlasy, telo alebo pleť. Niektoré sú však aj pre mňa novinkami, tak vám možno o nich poviem v nejakej recenzii. :) 

  Čo sa tejto kozmetiky týka, tak som mala ja sama popísaný menší wishlist, ktorý ale o niektoré kúsky rozšírila moja mamina. :D A keď som videla, koľko sa toho z ničoho nič nakopilo, rozhodla som sa pre samostatný post o mojom jesennom kozmetickom nakupovaní. :)




Elséve Arginine Resist šampón a kondicionér majú eliminovať vypadávanie vlasov a zatiaľ som nemala šancu vyskúšať ho, takže neviem zaručiť žiadne výsledky. Ale šampóny od Elséve mne osobne sadnú a vždy pomôžu (resp. sa dostavia výsledky), takže sa naň veľmi teším. :)

Elséve Re-Nutrition s včeľou materskou kašičkou je šampón s najkrajšou vôňou na svete! :D Taktiež aj jeho parfumácia je silná, takže tú skvelú vôňu cítite bezmála aj dva dni po umytí. Vlasy sú po ňom skutočne hebké a leské a veľmi príjemné na dotyk.

Adidas Fizzy Energy deosprej je pre mňa skutočný poklad, ktorý vrelo odporúčam. Nikdy som ešte nenašla nič, čo by prekonalo účinky tohto radu deosprejov od Adidas (dokonalý je aj Fun Sensation, ktorý je pre mňa úplná jednotka). Nielen že eliminuje zápach, ale aj hravo zmierni potenie - a to som ozaj ešte u žiadneho iného prípravku nezažila. Navyše, úžasne voňajú!

Pena na holenie od Baley, ktorá je jednak účinná a jemná pokožke, jednak veľmi pekne vonia a má skvelú cenu. ;)

Sprchové gély od Fa a Avonu, ktoré majú oba veľmi príjemnú vôňu, ale pri tých z Avonu mi trošku vadí, že neveľmi penia. Ale inak je všetko super, veľmi sa mi páči, že aj dlho po sprchovaní je pokožka voňavá. :)

Nivea Hawaiian flower sprchový gél, ktorý úplne supersky vonia. Navyše obsahuje jemné peelingové čiastočky a ja osobne to mám veľmi rada - keď to nie je klasický peeling, ale sprcháč s peelingovými guľôčkami. :)

Avon Smoth as Silk sérum na končeky vlasov. Skúšala som ho zatiaľ len raz, takže veľmi jeho účinky posúdiť nemôžem, ale zdá sa celkom dobrý. :) Tieto séra z Avonu sú všeobecne podľa mňa dosť účinné, takže sa oplatia, najmä ak aj natrafíte na nejakú zľavu.

Catrice lak na nechty v odtieni England´s Rose - teda obyč nude odtieň, ktorý je však svojou obyčajnosťou až neobyčajný a ja som si ho úplne zamilovala. Chystám pre vás aj článok s mojimi obľúbenými lakmi, takže tento jeden medzi nimi určite nájdete. :)

Sally Hansen lak v odtieni 300 - White on. Tento lak som chcela už v lete, kedy by skutočne pekne kontrastoval s opálenou pokožkou, žiaľ moja lenivá riťka to dáko zanedbala. :D Ale konečne ho mám a už sa teším, kedy ho skúsim. Veľmi mu však verím!

Rúž Gabriella Salvete v odtieni 07 - Flore. Celkom som bola na pochybách, ako mi tento rúž (ktorý som, btw, vyhrala v giveaway u Skodulky!!!) bude sedieť, ale keď som si ho prvýkrát naniesla na pery, bola som unesená! Je úplne úžasný, ľahký, nelepí sa a zdá sa mi, že pery aj dosť hydratuje. :)

A napokon čistiace gély na tvár od Essence, z ktorých som zatiaľ skúšala iba ten fialový s liči a hroznom, ale bol ozaj dobrý! Spočiatku ma prekvapilo, aký je hustý, ale ozaj pleť hydratuje, čistí do hĺbky a ostáva po použití matná a čistá ešte dlho potom. Práve preto sa už teším aj na ten druhý, lebo si od neho sľubujem, že bude aspoň rovnako dobrý, ak nie lepší! :)

Toto boli moje jesenné beauty nákupy, čo vy? Kúpili ste si/potešilo vás teraz niečo z kozmetiky? Skúšali ste už nejaký z týchto produktov? :)

S.

Komentáre

  1. Elseve šampony mám ráda, kupuji si je poměrně často a vyhovují mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je veľa nových vecí! a akých super! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky