B&W

Čím som staršia, tým viac na Vianociach oceňujem tie nehmotné hodnoty. V zárodkoch to začalo minulý rok, keď bol pre mňa najkrajším darčekom vzťah s mojím priateľom, s ktorým budeme o chvíľu spolu pekný rôčik. :) Ale tak samozrejme myslím aj na také veci ako zdravie mňa a všetkých tých ľudí, ktorí majú v mojom srdci veľmi dôležité miesto. Šťastie, pretože dávku toho potrebuje v živote každý. Lásku. Tú však mám a niekedy si myslím, že jej dostávam viac, ako si zaslúžim. :D Toto je moja základná trojica, ale ďalej to pokračuje vecami ako pokoj po únavnom roku. Vtedy takpovediac nechávam sociálne siete zapadnúť prachom (hoci už im toľko neholdujem ako pred časom), nešmátram rukou po mobile a užívam si prítomnosť tých, na ktorých mi najviac záleží. Čas konečne byť s blízkymi. Robiť to, čo slobodne chcem a nie to, čo musím (vďaka, škola). Užívať si vôňu čerstvého stromčeka, mamkino vianočné pečivo a sladké tóny kolied. Mmm, už sa to blíži!
  A to je na Vianociach to krásne, pretože takto podobne zmýšľa väčšina ľudí, len je škoda, že to tak nie je počas celého roka. Ale zas, treba si vážiť, čo je. ;)

Čo sú pre vás Vianoce? :)


Ako vznikali tieto fotky som si veľmi užívala, pretože bolo na december dosť teplo a krááásne svietilo slniečko. :3




Lodičky: Deichmann
Tričkosveter: H&M
Psaníčko: Primark
Náhrdelník: Jej.sk
Prsteň: Gate

S.

Komentáre

  1. veľmi pekný outfit :)
    a s tými Vianocami som na tom podobne. že čím som staršia, tým viac sú Vianoce pre mňa o tom pokoji a čase, keď môžem byť s tými, čo mám najradšej .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to máme stejně s věkem mě na Vánocích nejvíc začíná bavit rodinné setkání...
    Pěkné psaníčko, snad se v lednu taky dostanu do Primarku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný náhrdelník, celý outfit sa ti podaril :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha vianočná Giveaway o 2 balíčky plné 20 super cien :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, sleduju tvůj blog a moc se mi líbí, byla bych ráda, kdyby ses mrkla na můj:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj keď je to čiernobiele a moc tam nie je na tom vidno, páčia sa mi aj fotky aj tvoj outfit! :-)
    Pre mňa je najväčší darček, keď je doma tatino na Vianoce! :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. great post! very cute outfit. love the clutch :)
      let's follow eachother! let me know if you want to follow and I will follow you back :)

      - www.angelaah91.blogspot.nl

      Odstrániť
  6. Krásné psaníčko a s těmi Vánocemi to začínám mít podobně jako ty.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný jednoduchý outfit, moc se mi líbí tvůj účes :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky