February favourites

Február bol pre mňa mesiacom, kedy som stihla jednu úžasnú oslavu zlatej svadby a vyronila tam niekoľko slzičiek a zabávala sa s priateľom na školskom plese. Medzi iným som si povedala, že sa už nadobro lúčim so zimou a páperovú vetrovku vymenila za tenký kabát. Zapálila som si v izbe posledné sviečky a kým zas nepríde ich obdobie, bude na ne už len padať prach. Mala som prvého radlera tento rok, čo je neklamný znak toho, že konečne prichádza to teplé obdobie (mnou najviac milované), ku ktorému silno patrí popíjanie chladených limonád. A vlastne ešte mnoho ďalších super vecí, ktoré uvidíte v tomto článku. :)

Voňavka od Katy Perry: Killer Queen bola pre mňa vo februári tým najsladšie voňajúcim spoločníkom (keď už bol ten Valentín :3). Milujem ju, lebo hoci ja až taká sladká nie som, sedí mi a čo je najsuper, keď sa ňou nastriekam ráno, ešte večer ju na sebe cítim! :) Navyše, ten prekrásny flakónik si určite nechám ešte aj po tom, ako ju miniem.
Vyskúšala som (a celkom náhodne) toto pistáciovo-kokosové mliečko Muller a hrozne som si ho obľúbila! Táto chuť je pre mňa úplne dokonalým spojením 2 mojich obľúbených prvkov a krásne sa dopĺňajú. Toto by som vedela popíjať stále. :D Týchto mliek je celkom hodne druhov, ale mne ešte žiadne nechutilo tak, ako toto. 
Novinka v Avone - maska na vlasy s čiernym kaviárom - jednoznačne musela putovať aj k nám domov, kde sme úplní Avon nadšenci. :D Maska má takú celkom neurčitú nevýraznú vôňu, ale vlasy boli po jej použití krásne hebké a ľahko sa dalo rozčesať. Krásne sa leskli a v popise sľubujú aj hĺbkovú hydratáciu, čo som ešte zatiaľ nestihla postrehnúť, ale uvidíme neskôr. :)
Február mi priniesol aj jednu celkom veľkú zmenu. Mala som to v hlave trošku prepnuté a asi 3 roky som sa neobjavila u kaderníčky. A jasné, že som to potom horko ľutovala. Dokonca aj teraz s ostrihanými vlasmi sa mi kde tu nájdu nejaké tie rozštiepené konce ako pozostatok mojej hlúposti. Avšak mojim vlasom to teraz neporovnateľne prospelo a zo strihania som mala a aj mám obrovskú radosť. :) Od tohto momentu som sa rozhodla vlasy pravidelne podstrihávať a najbližšie si ich chcem dať skrátiť ešte o trošku viac. 
Ďalšou novinkou u mňa doma sa stala vernostná kartička dm-ky. Fakt nerozumiem tomu, prečo som si ju doteraz nevybavila. :D Je to úplne perfektná vec a zaráta vám body aj za dvojeurový nákup. Moja mamča si napríklad za nazbierané body teraz vyzdvihla zľavovú knižku, v ktorej sú fakt skvelé veci! Napríklad sú o polovicu zľavnené voňavky Katy Perry, čo sa ozaj oplatí, taktiež riasenky Maybelline a medzi iným aj zľava do C&A. :3 Body však viete využiť aj ako zľavu na váš nákup a rozhodne je to fajn vec na to, že vás vybavenie kartičky nič nestojí. :) Ak ju ešte nemáte, tak šup šup!
Ako som už spomínala, boli sme s priateľom na plese, ktorý bol síce školský, ale to sme nejako prehrýzli. :D Aspoň sme sa tam super zabavili a ja som skoro doslova vytančila střevíce. :D V ten deň to najprv vyzeralo ako snehová kalamita a že na ples pôjdeme v otepľovačkách, ale všetko dobre dopadlo a bol z toho pekný večer. :)
Na 50. výročí svadby mojich starkých sme sa zišli taká najužšia rodina na veľmi milom obede a posedení. Bol to pre mňa rozhodne silný zážitok, lebo 50 rokov bok po boku, spoločné výhry aj prehry, to si zaslúži skutočný obdiv! :)
Späť ku kozmetike. :D Ďalším obľúbencom sa stalo telové maslo s vôňou čokolády (mňaaam). Nie je vôbec husté, že si ho neviete votrieť do pokožky, je úplne ľahké a skvele hydratuje. Rýchlo tiež vsiakne, ale ľudia moji, tá vôňa! :D To je čosi božské, neopísateľné - vyskúšajte! ;)
Z Lidla som nedávno vyskúšala tieto ovsené keksíčky s kusmi brusníc. Bola to fakt mňamka, pretože neboli príliš sladké, boli mäkučké a brusnice to tohto typu cesta skvele sadli. Určite skúste, je to super ku káve alebo k čajíku. :)
Posledným mojím februárovým obľúbencom sa stala novinka od Mistralu. Bylinkové čaje, to je proste moje. A keď sa spoja nevšedné chute, ktoré ešte nikdy nikto dohromady nedal, vznikne skrátka orgazmus v ústach. :D Najviac som si obľúbila kombináciu medovka, mäta a malina. :)

Aké boli vaše februárové favourites? :)

S.

Komentáre

  1. Muller Milch miluju!! A řada Planet spa je u nás jako doma =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú vôňu mám aj ja, je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky! Neviem sa dočkať, kedy mi príde poštou tá voňavka od Katy, tak som veľmi rada, že dlho vydrží a celkovo bude dobrá :D
    Krásny víkend!
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten dort je přímo k nakousnutí :D
    Jinak tě zvu na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky