Ako prichádza jeseň

Ako prichádza jeseň, čoraz viac sa mi cnie za dňami strávenými na horúcom slniečku. 
  Dokonca ešte prvého septembra som celý deň strávila vonku, čvachtala sa a naberala posledný bronz a už o deň na to bola podobná aktivita úplne nemožná. Fakt sa dosť škaredo ochladilo, i keď nie je vyslovene zima. Len chladno. Noci s otvoreným balkónom dokorán vystriedali noci s hrubými ponožkami na nohách. Ráno vychádzam z domu v dlhých rifliach a večer už znesiem aj bundu. 
  A presne tento prechod medzi letom a jeseňou neznášam. To pomalé ochladzovanie, skracovanie dňa a do toho všetkého, samozrejme, škola. Všetky tieto faktory tvoria moju nechuť k jeseni a nezachráni to ani fakt, že v októbri mám narodeniny. :D Nejako sa proste nedokážem tešiť z farebného lístia na chodníkoch, lesklých gaštanov ani nosenia svetrov. Ani z pálenia sviečok (aj keď toto by mohlo byť miernou výnimkou), čítania knižiek pod huňatou dekou či pitia horúceho čaju. Skôr by som povedala, že ma to všetko po teplučkom lete hrozne štve. :D 
  Nuž, nejako to budem musieť prežiť, ale bude to hrozne ťažké - vzhľadom na to, že najbližšie ročné obdobie, na ktoré sa teším, bude až jar. :D Ako ste na tom vy? Máte radi jeseň?

Jeseň je pre mňa ročným obdobím, keď začínam čoraz viac a viac siahať po tmavých farbách. Vždy je to taký podvedomý ťah, taká odpoveď mojej bytosti na začínajúce depresívne obdobie :D (však viete, častejšie dažde, sychravé počasie a skorá tma). Raz za čas ma síce prepadne túžba vzdorovať samej sebe a obliecť si čosi farebné, ale tento jav nebadať veľmi často.
Topánky: H&M
 Nohavice: mamkina skriňa
Kabelka: Avon
Tielko: New Yorker
Sako: Terranova
Náhrdelník: Jej.sk
Okuliare: Gate
S.

Komentáre

  1. krásny outfit, a ten náhrdelník! taký si musím zaobstarať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ti to pristane :) mne jeseň až tak veľmi neprekáža a pravdupovediac po tomto ukrutne horúcom lete sa z nej aj celkom teším :)

    NITA – Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý look! Podzim mám ráda..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám podzim celkem ráda, právě kvůli všem těm barvám :) A mimochodem outfitem jsi mi připomněla, že už také musím vytáhnout vínové kalhoty! :D The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný outfit!! :D

    Pozývam ťa, aj všetkých tvojich čitateľov na moju GIVEAWAY !!!!!!!!!
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tohle nebylo pomalé ochlazování, tohle byla sakra rychlá zima :D
    Krásný náhrdelník ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekný outfit :)
    ja mám pocit, že to chladno k nám nabehlo z hodiny na hodinu :D ešte by som ten chlad, skrz obrovské šály a svetre, prekusla . Ale tá skoro tma, keď idem ráno na autobus - tak to už je príliš :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great outfit! xx

    http://styleopium.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sluší ti to. A já zase můžu říci, že mám podzim opravdu ráda..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám jeseň celkom rada :) Super náhrdelník a krásny outfit :3
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sluší ti to :) a ty boty jsou super!

    Natalie

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc ti to sluší, ale je pravdou, že letošní podzim přišel až nějak moc rychle ;).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak to je moc pěkný outfit a moc ti sluší :) Ten náhrdelník je překrásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherný outfit, dokonalé zladenie farieb a doplnkov, ako sa vraví v jednoduchosti je krása.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky