Vianočný room decor

Slovami vám ani neviem opísať, ako vianočne sa v poslednom čase cítim. :D
  V nákupných centrách už strašia stromčeky a prerastené vianočné gule, po škole pobehuje osoba v mikulášskom obleku (a skoro vás prebodne vidlami), babky nosia z trhu imelo, ľudia sa v Lídli bijú o mandarinky, na každom plote celú noc svietia vianočné svetielka, z rádia hučia Minulé Vianoce, v telke už vytiahli adventné vence a fanatici zas vianočné svetre. K dokonalej sviatočnej atmosfére chýba už len sneh, ale ten nech si pokojne dá načas. Aspoň kým nezačnú prázdniny. Keď budem v pohodlí svojej izby, nech si sneží, koľko chce. :D 
  Každopádne, včera som dorazila všetky svoje dostupné plány so zdobením izby a nakoľko sa na blogu každé ročné obdobie objavil nejaký DIY článok so sezónnymi dekoráciami, povedala som si, že by to bola dosť škoda nespraviť posledný v roku. Zas a znovu sú to úplne jednoduché veci, tak budem rada, ak možno inšpirujem aj vás k výrobe niečoho podobného. ;)

Vyrobiť si tieto štítky som mala naplánované už hrozne dlho, ale až včera som sa dostala k ich výrobe. Ak ste čítali moje predošlé články tohto typu, určite viete, že pod touto poličkou sa každé ročné obdobie nachádza niečo iné. :) Inak to nemohlo byť ani teraz. Bolo to asi najprácnejšie DIY, ale všetok ten obetovaný čas stál za to. Z výkresu som vystrihla kartičky a oblepila ich rôzne skombinovanými washi páskami. Na ne som ešte prilepila vystrihnuté písmená, ale túto časť možno ešte trochu dokončím, aby to nebolo tak obyčajné.
Po izbe som si porozkladala rôzne drobné zimné dekorácie, ako napríklad tento domček či šišky nastriekané medenou farbou. S tým som sa včera zabávala nejaký ten čas, ale hrozne sa mi páči efekt, ktorý farba vytvorila. Práve preto si plánujem dokúpiť aj strieborný a zlatý. :)
U maminy (ktorej krásne vianočné výtvory som vám ukazovala tu) som si objednala špeciálny veniec do izby presne podľa mojich predstáv a vďaka jej štýlu som sa úplne zamilovala do kombinácie kvetov a vianočných gúľ. 
Z washi pások som vyčarovala aj tento obrázok, ktorému som spočiatku celkom nedôverovala, ale nakoniec sa mi hrozne zapáčil. Pôvodne som tento nápad našla na Pintereste, aj keď som ho trošku pozmenila. V poslednom čase sa dosť pohrávam s myšlienkou zabaliť tento rok vianočné darčeky trochu originálnejšie - a aj s pomocou washi pások, takže ak sa k tomu naozaj dokopem, zrejme z toho bude aj článok. ;)
 Spomínané medené šišky som uložila aj do tohto vintage svietnika a skombinovala ich s anízom a drobnými vianočnými guľkami z Ikey. 
Posledné DIY je úplne easy, potrebovala som naň iba jutový špagát, lepiacu pásku s nožnicami a lepiacu pištoľ. Z mamininých kreatívnych zásob som vzala sušené pomaranče, škoricu, orechy, šišky - skrátka všetko, čo pripomína Vianoce, a upevnila ich na poličku. Väčšinu z týchto vecí možno ľahko nájsť aj v domácnosti, takže toto DIY je asi aj jedným z najlacnejších. :)

S.

Komentáre

  1. Nádherné dekorace. Musí být u vás skvělá vánoční atmosféra. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné, zvlášť ty ozdoby ze sušených pomerančů, šišek atd, jednak to musí být super vůně, a taky to dost dobře vypadá!:)
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéé krásna dekorácia ! veľmi si ma teraz inšpirovala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsou krásné dekorace :) Vypadá to vážně moc hezky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeej, vyzerá to super! Krásna vianočná náladička, už len vonku sniežik chýba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Sabi, máš veľmi príjemný blog, pozerala som si aj staršie články a teším sa na nové:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky