Bez čoho nikdy neodchádzam z domu - letná edícia

Téma dnešného článku sa určite bude mnohým zdať všedná a pravdu povediac neveľmi zaujímavá, ale svojím spôsobom je zaujímavá naozaj dosť. Všimla som si totiž, že keď v lete niekam idem, vždy so sebou ťahám presne tie isté veci. Nezáleží na tom, či idem do mesta, do obchodov, na kúpalisko alebo dlhú cestu za výletmi. Predmety na skrátenie dlhých chvíľ počas cesty sa, samozrejme, vždy mierne líšia, ale v dnešnom článku vám chcem ukázať základ, ktorý je nemenný. Niektorých to možno inšpiruje k tomu, že podobné srandy začnú so sebou brať tiež, lebo všetky sú naozaj praktické a ja sama by som v lete bez nich nedala ani ranu. :D Neberte to, prosím, ako what's in my handbag tag (ktorý z duše neznášam, lebo je všade a vždy sa v ňom opakujú tie isté veci v každom ročnom období :D), skrátka ako zoznam položiek, ktoré vám nielen počas leta doslova zachránia deň. Máme niektoré z nich spoločné? ;)

  Ak ste pravidelnými čitateľmi môjho blogu, pravdepodobne ste si všimli, že som zmenila môj farbami hýriaci svet na o čosi strohejší modro-biely. Viem, je to čosi nové a zrejme si na túto novotu budete chvíľu zvykať (a spolu s vami aj ja, lebo sa cítim naozaj clivo za tým starým). Avšak zmena je život a ja som cítila, že takmer ročná nečinnosť vo veci dizajnu sa chýli ku koncu. :) Svojím spôsobom ma ten starý omrzel a hoci jeho farby príhodne vyjadrovali moje momentálne vnútorné cítenie, nadišiel čas a miesto pre nový. V poslednej dobe neopísateľne milujem kombo modrej a bielej, preto som sa rozhodla tieto farby zakomponovať do môjho virtuálneho denníka. Netuším, ako dlho sa tu títo dvaja zdržia, lebo už teraz mám nápady na nový vzhľad, ale dám im šancu a uvidíme. Čo hovoríte na nový šat blogu? :)

Tieto 3 veci - peňaženka, mobil a kľúče - sú pre mňa trojicou, bez ktorej sa naozaj nepohnem ani na krok a ak aj hej, ide o krízovú situáciu. Keď pri sebe nemám svoje doklady, cítim sa nepokojne, lebo zaručene sa mi práve vtedy stane čosi, pri čom ich budem potrebovať. :D Čo sa týka mobilu, patrím k drobnej skupinke ľudí, ktorí sa na ňom nehrajú, večne nečetujú, nebrowsujú... používam ho skoro výhradne vtedy, keď potrebujem niekomu niečo zavolať. Keď som totiž vonku, snažím sa nepripájať na každú otvorenú wifi, ale venovať spoločníkom a ak som sama, hľadám si inú zábavu ako tú, čo zahŕňa prácu s mobilom. Ja totižto ozaj nemám rada tieto moderné technológie. :D Nuž a kľúče... k tomu ani netreba nič hovoriť. ;)
Ak viem, že ma čaká dlhšia cesta, zaručene so sebou ťahám knihu. Ako som už spomínala vyššie, nie som veľkým fanúšikom elektroniky. Sem-tam sa ale vyskytne situácia, keď si knihu nevezmem, a vtedy ju nahrádza hudba. Keďže chvíle, keď sme s partiou brázdili ulice s pesničkami hučiacimi hlasno z mobilu, sú nenávratne preč :D, spolieham sa na slúchatká. Tak nebudete otravovať ľudí naokolo a pre vás práve ten okolitý svet zmizne. Mne aktuálne v ušiach hučí nový album RHCP a pokorene priznávam, že už som z neho pekne zmagorená. :D
Slnečné okuliare sú to, čo v lete nesmie nikomu chýbať. Keďže som diaľkový slepúch, vždy v kabelke trepem aj dioptrie, ktoré si vnútri vymením.
Viem, že zatiaľ som vám neukázala nič svetoborné, ale v druhej polke článku to napravím. :) Keď vonku vyčíňajú horúčavy, zakaždým sa pokúsim vziať so sebou aspoň jeden z týchto produktov. Buď je to voda v spreji na osvieženie (keď už cítim, že o sekundu z tepla odpadnem), deosprej (keď sa snažím ruky držať do najviac pri tele a nehýbať sa, inak by okoloidúcim začali odumierať čuchové bunky) alebo telový sprej (viď bod 2). :D Každý jeden je neskutočne skvelý osve, ale všetky 3 naraz sú exteriérovým orgazmom.
Túto dvojicu by som pomenovala záchranárske duo, lebo to je presne to, čím sú. Som dosť veľký skeptik a hoci v predpovedi počasia na svoju česť prisahajú, že pršať nebude, ja si aj tak so sebou zoberiem dáždnik. :D Som rada pripravená na nečakané situácie a rýchla letná búrka môže byť jednou z nich. Krabička s tampónmi je čosi, čo ženské osadenstvo určite dobre pozná. Istota je guľomet a prinajhoršom môžete požičať kamoške. ;)
Poslednou vecou je vejár, ktorý sa síce zdá ako hlúposť zbytočne zaberajúca miesto v taške, no opak je pravdou. Bez neho by som sa napríklad v preplnenej MHDčke alebo čakárni u doktora zjančila. A verte či nie, aj úplne cudzí ľudia sa k vám začnú nepatrne nakláňať, aby čo i len centimetrom štvorcovým ich tela zachytili rozvírený vzduch. :D Na nezaplatenie. :)

Ktoré veci za každých okolností prenášate so sebou v taške? 

S. 

Komentáre

  1. Moc zaujímavý článok ♥ vodu v spreji si musím ísť ihneď kúpiť a sprej od avonu ma zaujal :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. great post
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý článok. V lete ja nemôžem odísť bez mobilu(čo je celý rok, ale predsa počíta sa to:D) nejakej vody, lebo by som asi umrela od tepla a samozrejme MP3 so slúchadlami. Je toho aj viac, ale toto sú také tri najdôležitejšie veci. A nesmiem zabudnúť na doklady :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na vodu som úplne zabudla! :D Tú so sebou na dlhšie výlety beriem tiež. :)

      Odstrániť
  4. Hudbu na cestách rada počúvam aj ja..hlavne také pomalé pekné pesničky, človek má čas trochu rozmýšľať...a knihy.tak tie musím začať čítať viac :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Keďže mám problém s krčnou chrbticou, naučila som sa so sebou nosiť len malú kabelku a s ňou sa rapídne zredukoval počet vecí, ktoré musím mať pri sebe. Okrem peňaženky, kľúčov a mobilu sú to len vreckovky, zrkadielko a rúž a vizitky. A tam moja výbava končí :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. myslím, že som na tom nejako podobne, niekedy si zvyknem brať ešte balzam na pery, opaľovací krém, antibakteriálny gél na ruky, lebo v lete mám stále pocit, že sú ruky viac špinavé :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta krabička na tampony je skvělá!!!! Musim si něco takovýho pořídit. Teď jen taková otázka na tělo :D Zkoušelas menstruační kalíšek? Jo a líbí se ti Me before you? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky