Júl

Môj júl bol jedným z najoddychovejších mesiacov v mojom živote. Veľa som toho neporobila, nepochodila pol sveta, ako som snívala (ako vždy... :D), zato som však parádne zlenivela. Aj napriek tomu som sa však rozhodla zdokumentovať prvý mesiac prázdnin, pretože som si uvedomila, že hrozne rada prechádzam starými fotkami a osviežujem si zabudnuté spomienky. Blog je na toto skvelý prostriedok, lebo takmer všetky najdôležitejšie momenty môjho života sú tu aspoň spomenuté a vždy mi to dokáže vyčarovať úsmev na tvári. Pri niektorých veciach musím naozaj pár minút premýšľať, lebo sú už pochované veľmi hlboko v mojej hlave. Keď sa mi však razom vynoria, cítim sa sa ako osvietená. :D Myslím, že spomienky si proste treba obnovovať. Máte to aj vy tak? ;) 



V júli sme pár kamkošov a ja boli na narodeninovej párty, ktorá sa ale neniesla v znamení bezduchého ožierania, ale normálnej zábavy pri dobrom jedle a pití s hŕstkou tých najmilších. Tento záber západu slnka pochádza práve z toho večera a úplne ho milujem. :)
A zabudla som dodať, že celá oslava sa niesla v znamení trblietok, pretože oslávenkyňa nimi žije. :D
Ak som práve nebola vonku, júlové večery som trávila romanticky sama so sebou - pri sviečkach, dobrom filme a zväčša mojite. :)
Ak ma začala chytať nuda, pustila som sa do nejakých DIY blbostičiek. Do rany mi práve padli korkové podložky pod poháre, ktoré som zdobila naozaj všakovako. Pri tejto som sa pokúšala o mandalu nakreslenú metalickou fixkou...
...a tu som zase použila akrylové farby a vzory som vytvorila pomocou obyčajných pások. 
Ak som sa aj dostala do obchodov, radosť som si nerobila oblečením, ale doplnkami do izby (as usual :D). V Jysku som zohnala tieto rozkošné mini umelé sukulenty a totálne som sa do nich zbláznila. Neustále mám v hlave predstavu vlastného bývania, ktoré bude celé zariadené podľa môjho vkusu! A tieto roztomilé maličkosti si tam nazvlákam so sebou. 
V júli som pojedla najviac žltého melónu vo svojom živote. :D Pritom mi ešte pred pár mesiacmi skoro vôbec nechutil. Teraz som mu ale prepadla a keď som mala chuť a čas, vykrajovala som z nich srdiečka, vďaka čomu vyzerajú krajšie pri servírovaní. :)
Do môjho knižného bazárika som pridala dva ďalšie tituly, tak budem rada, ak sa pozriete a možno aj niečo vyberiete. :)

Ako vyzeral váš júl? :)
S.

Komentáre

  1. Tie mini umelé sukulenty sú nádherné!! ♥ Musím si také zaobstarať aj ja :D Super článok ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie sukulenty sú milé. ja by som chcela nejaký živý, len mne by aj ten uschol :D
    tie korkové podložky sú veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My sme júl strávili poväčšine tiež doma a zveľaďovali sme si príbytok. Ešte stále sú detaily, ktoré treba dokončiť ale to tak bude asi vždy. Najviac sa nám ale rátali večery na balkóne s nejakým drinkom a spoločnosťou toho druhého :) Vďaka tvojmu postu som sa prinútila zamyslieť sa nad tým júlom a musím skonštatovať, že bol super. Ďakujem :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelí fotky. Ten DIY nápad na podložky je priam obdivuhondý, naozaj ma zaujal. Budem to musieť vyskúšať. Môj júl bol podobne lenivý ako tvoj, ale oddych som veru potrebovala :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky