Výletovo #11: Piešťany

Tento piešťanský výletík sme s najlepšou kamoškou absolvovali ešte pred Grejpom, no čas neskutočne letí a pridávam ho sem fakt veľmi neskoro. :D Takmer mesiac po tom, ako sme tam boli! Keď som si po príchode domov chystala fotky, vravela som si, ako skvele mi to vyjde a publikujem ho niekedy o týždeň. Ale čo, shit happens. :D 
  Aj napriek tomu, že je to už dávna minulosť, chcela som sem o Piešťanoch napísať, pretože rada vidím, ako sa rubrika Výletovo pomaličky zapĺňa a vždy si rada spomeniem, ktoré miesta som navštívila. Taktiež by to mohlo pomôcť aj vám vo výbere miesta, ktoré padne za obeť vášmu výletovaniu. ;) 

  Piešťany som si zamilovala na prvý pohľad. Je to nádherné mesto, ktoré vďaka kúpeľom prosperuje a vidno to na každom metri štvorcovom. Nielen v okolí kúpeľov nájdete mnohé fontánky, parky, oddychové zóny, zmrzlinárne, kaviarničky a reštaurácie. Človek ani nevie, kam by skôr odbehol. Mesto sa ozaj stará o poriadok, lebo za celý svoj 4-dňový pobyt tam som nevidela nikde rozhádzané smeti, a to sme pochodili fakt veľa. Ľudia sú tam usmievavejší, ale ešte aby nie, v takom krásnom meste by som sa aj ja usmievala. :D Celkovo tá atmosféra a pekné prostredie na vás dobre pôsobí. No myslím, že to je asi celý zmysel kúpeľného mestečka. Poskytnúť hlavnému zdroju príjmov príležitosti, aby rozhadzovali viac a viac peňazí. :D Rozhodne však Piešťany odporúčam a keď nie priamo do kúpeľov, aspoň pobehať mesto, nábrežie Váhu a parky. :)

  Prvý deň sme najprv niečo vybavovali v meste, pretože Luc tam mala robotu (čo bol aj dôvod ísť do Piešťan deň pred samotným Grejpom, ktorý bol hlavný bod programu), potom sa vrátili najesť a zdriemnúť si pri telenovele Keď budeš moja :D (detstvooo ♥). Skúmať krásy Piešťan sme sa potom vydali až podvečer, keď práve zapadalo slnko a všetko dostalo ešte krajší ráz ako cez deň. :)
Táto alej vyzerala už viac menej jesenne (a bolo aj celkom chladno), ale o to čarovnejšia to bola chvíľa. :)
Po Kúpeľnom ostrove boli všade takéto pramienky s liečivou vodou (a Luc neverila, že má voda naozaj 60°C, tak si obarila ruku :D). 
Večer sme zakončili zmrzkou v meste, kde to stále žilo. :) Ja som si dala pistáciovú a gaštanovú a odletela som, aká skvelá kombinácia to bola!

S.

Komentáre

  1. V Piešťanoch som ešte nebola a ani v Kúpeľnom ostrove. Ale videla som odtiaľ veľa fotiek takže tam niekedy chcem zájsť. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. spravili ste si super výlet, Piešťany sú krásne, my chodievame pravidelne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Piešťanoch som bola len raz ešte zo školy, ale už si ich príliš nepamätám. Z fotiek to ale vyzerá dobre. Určite lepšie ako tie naše zanedbané Levice. Aj keď, mám pocit, že sa trošku začínajú spamätávať :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som tam už párkrát bola a je to ozaj krásne miesto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky, Piešťany sú nádherné.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prekrásne fotky :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V Piešťanoch som bola niekoľkokrát a je tam naozaj krásne! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. miluji výlety po rodné zemi a ochutnávání zmrzliny nesmí chybět :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jééééjo vždy je to zaujímavé prečítať si o meste, kde som vyrastala, iný pohľad :) normálne som sa až usmievala ako si písala, že nikde žiaden bordel? Ja žiaľ Piešťany poznám inak. Kvôli kúpeľom je tam obrovská klientela z arabských krajín, ktorí sa svojou kultúrou nevedia dobre prispôsobiť a pri každom dojedení čohokoľvek po sebe nechajú neskutočný bordel. Či si sadnú s jedlom do parku alebo do reštiky, je to jedno. Zažila som to tam niekoľkokrát aj v práci, keď som robila čašníčku. Nehovoriac o tom, že ich deti sa bicyklujú na pešej zóne, kde je za to normálne pokuta 50Eur..
    Je to čarovné mesto a rada sa do ich kľudu a bezstresového tempa vraciam, ale je tam veľa úskalí, na ktorých musia makať aby mesto malo ešte lepšiu úroveň :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tých Arabov sme zaregistrovali aj my a decká tiež, to viem presne, o čom hovoríš :D ale s neporiadkom sme sa naozaj skoro nikde nestretli, teda hlavne oproti LV, kde žijem, je to diametrálne odlišné - tu mám pocit, že sú skládky rovno pri školách :D na druhej strane, všade je vždy čo zlepšovať, takže verím, že aj Piešťany to takto majú :)

      Odstrániť
  10. O tomto městě mi pořád mluví kamarádka, našla si před půl rokem přítele ze Slovenska a během prázdnin tam několikrát byli. Tak už aspoň vím, jak toto město vypadá:) určitě to tam muselo být skvělé:))

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky