Pár letných radostí

Začiatkom tohto roka som si dala predsavzatie, že nebudem zbytočne míňať peniaze na oblečenie a záležitosti módy, pretože to proste nepotrebujem. Skrine mám plné a v zásade nosím stále to isté. Mávala som vo zvyku celodenné výlety po obchodoch, čo sa ale v poslednom čase zmenilo. Vo veľkom za to môžu maturity, lebo mi zožrali kopu voľného času, ale svojím spôsobom je to asi dobre. Lepšie sa mi tak darilo upínať sa na svoj cieľ. Z času na čas som si síce dovolila kúpiť si nejakú sprostosť do izby, no inak som financie vrážala skôr do výletov, posedávaní v kaviarňach a iných nehmotných zážitkov. Pravdu povediac, dnes už v nákupoch oblečenia nevidím veľký zmysel. Ak si aj niečo na seba chcem kúpiť, nazriem do pár obchodov a potom ma to omrzí. Boli časy, keď som bola v takomto míňaní peňazí výborná, ale už v tom akosi nie som doma. :D Omnoho radšej teraz zamierim do kníhkupectva alebo obchodu s bytovými dekoráciami. Tieto miesta pre mňa aj naďalej ostávajú čarovné. :) 
  Ako však napovedá obsah dnešného článku, predsa len som nákupom oblečenia nedala úplné zbohom. V auguste máme namierené do Paríža a práve touto metropolou bolo inšpirované skoro všetko, čo som si zaobstarala. Chcela som nejaké basic kúsky, ktoré by sa dali dobre kombinovať a zároveň by z nich vyžarovala parížska elegancia. A hlavne čosi, čo by som mohla nosiť aj po návrate z výletu. :)


V Pull&Bear som si kúpila jednoduché biele high-waisted šortky a ľahkú pásikavú košieľku bez rukávov, ktoré k sebe podľa mňa neuveriteľne pasujú. Ak táto kombinácia nekričí letný Paríž, tak už neviem čo áno. :D Čo sa týka gatí, už dlho som chcela niečo biele, ale obávam sa, že si ich zašpiním pri prvej príležitosti. :D Vysoký pás je parádne pohodlný a nechápem, že som si podobný kus oblečenia nekúpila už skôr. Sú z príjemného materiálu, ktorý je dosť tenký a vzdušný, no má tú nevýhodu, že sú vďaka tomu šortky celkom priesvitné. Košeľa bola jednoznačne láska na prvý pohľad a na leto je ako stvorená. Tiež je poriadne vzdušná a taká ,,pavučinková". Výborne si ju viem predstaviť v horúčavách, kedy by sa čokoľvek iné okrem ľahkých materiálov nepríjemne lepilo na telo. 
V Calliope som si kúpila biele tričko s čipkou na spodnom leme a pásikavé tričko s viazaním na chrbte. Tiež patria ku kúskom, ktoré skvele skombinujete s krátkymi i dlhými nohavicami (a mnohým iným). Obyčajné biele tričko perfektne vynosím po celý rok, takže nebude iba letným rozmarom. ;) Pásikavé tričko je zase must-have do každého šatníka a ja celkom nerozumiem, prečo som doteraz nič také nevlastnila. Uvidíte ho celé niekedy v nejakom outfite, no poviem vám, že má skutočne zaujímavý voľný strih a to na ňom milujem. 
Tričko v strede s Disney postavičkami pochádza z H&M a zrejme by som ho bola obišla, keby sa mi nehodilo do Disneylandu. :D Presne takéto kúsky nie sú vôbec moja šálka kávy, ale musím uznať, že na také obyčajné vybehnutie do mesta s rifľami je fajn. Navyše sa mi páči jeho strih, lebo nie je také krátke a je dosť voľné. 
V New Yorkeri som si uchmatla klasické čierne látkové balerínky. Skoro rovnaké som si tam už pred 2 rokmi kupovala, no dnes sú v tak katastrofálnom stave, že keď som tam videla novú várku, už aj som po nich siahala. Čierne balerínky sú u mňa jedny z najnosenejších topánok. Hodíte ich na seba rýchlo a bezbolestne a super sú s nohavicami, kraťasami, šatami aj sukňou. A hlavne sú pohodlné (odhliadnuc od plochej podrážky... :D). A hej, viem, že čierne balerínky dnes už majú v každom obchode a nemusela som čakať 2 roky na tieto konkrétne. :D Ibaže. Neviem, ako je to možné, no pri tomto type obuvi mi nikdy nesedí číslo. 39, ktorú bežne nosím, je mi príliš tesná a 40 zase príliš veľká. Z nejakého dôvodu mi ale NYerovská 40 padne ako uliata. Máte s tým aj vy ťažkosti alebo len moje chodidlá sú mimo? :D
Bižutéria z tejto fotky pochádza z Gatu, kde som si kúpila zľavnenú sadu 6 prsteňov a sadu 3 náramkov v bohémskom štýle. Ten je pre mňa niečo, čo ma robí nepríčetnou. Milujem ho na oblečení, na obuvi, na doplnkoch, na bytových dekoráciách a dokonca aj na tanieri. Keby som mala po ruke nejaký obchod, kde by ponúkali iba boohoo tovar, bola by som tam každý deň. Nedokážem to inak opísať, je to proste závislosť (a raz, keď budem veľká a bohatá, si zariadim celý byt v tomto šate!). Ideálne sú na letný festival, ale aj vysedávanie v kaviarni. Sadu takýchto prsteňov som chcela už dlho, no všade sa mi javili až príliš drahé a to isté vlastne platí aj o náramkoch. Je pravda, že som od takýchto čačiek-mačiek upustila, ale z týchto sa hrozne teším, tak možno nakoniec ani nezapadnú prachom. :D

Čo pekného ste si kúpili vy? :)

S. 

Komentáre

  1. Ty šorky jsou krásný i ty doplňky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty šortky j tou košilí jsou nádherné :))
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pěkné věci:) nejvíc by se mi hodili ty šortky:-) Jinak já si kupovala kalhoty naposled, takové lehké na léto.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné věci sis koupila. Nejvíce mě okouzlila ta košile bez rukávů a kraťasy. Tato kombinace ti bude moc slušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The rings are absolutely beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som rada, že nie som jedná kto si žije na veľkej nohe :D 40 ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno. :D Aj keď záleží na type obuvi, lebo niekedy obujem aj 38. ;)

      Odstrániť
  7. Moc se mi líbí modrá košile a vysoké šortky! Dohromady to bude top outfit! :) A prstýnky s kamínky v tomto boho stylu se mi moc líbí. Přijde mi super si takhle mega ověsit ruku, i když sama do tohoto stylu nějak neumím vklouznout! :D

    LifestyleBirdie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám podobnú košelu z HMka a je skvelá! :) A biele šortky sú absolútny must have, ale ja žiadne nemám :( :D. Do Paríža sa tiež chystám, koncom júna a neskutočne sa teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluju šortky které jsou do pasu ! Palec hore :)
    Lenny v Dánsku

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky