Čo sú pre vás Vianoce?

Zase raz je tu ten najkrajší čas roka, hoci z nejakého dôvodu mi to momentálne ani tak nepríde. Minulé Vianoce som bola ready jak dva vredy, ale teraz tento pocit nemám. Darčeky sú síce nakúpené a poctivo zabalené, ale ten pravý vianočný pocit sa kdesi zabudol. Sviatky veľmi rýchlo prišli a zo skúsenosti viem, že zase veľmi rýchlo prejdú. :D Každopádne sa však s najbližšími za každých okolností snažíme pravú vianočnú atmosféru vytvoriť. Či už pri zdobení stromčeka, pečení alebo počúvaní vianočných piesní. Lebo atmosféra musí byť, aj keď nič iné nie je. A hlavne to sú pre mňa Vianoce. ;) 


Okrem vianočnej atmosféry (alebo nie, že okrem, ale vrátane) by to skrátka nešlo bez vianočného pečenia. Tradične mávame 13 druhov koláčov a určite vám nemusím vysvetľovať, koľko roboty sa za tým ukrýva. :D Tento rok ma to síce trošku minulo, lebo som veľa času strávila nad knihami a skriptami, ale predsa len som si čo-to užila. :D Avšak už by som konečne prijala aj také sviatky, kde budem iba vyvalená pred vianočnými filmami a nebudem robiť vôbec nič. :D
🎄
Ako som už spomenula v bode vyššie, tieto vianočné prázdniny sú pre mňa plné učenia, lebo ja hviezda som si už na tretieho januára naplánovala prvú skúšku, tak zarezávam. Hlavne preto mi tieto prázdniny ani neprídu ako prázdniny, ale príprava na druhú maturitu. :D 
Vianky sú pre mňa plné nosenia vianočne ladeného oblečenia. Som obrovský blázon do vianočných svetrov, hoci mám len tri a to je tak desaťkrát menej, ako by som ideálne chcela vlastniť. :D Okrem toho však fandím aj vianočným ponožkám a teplákom, lebo to je na doma ten najideálnejší odev. 
🎄
Povedala som si, že tento rok sa skutočne hecnem a posťahujem čo najviac vianočných filmov. No, tak veľa som ich nestiahla, ale konečne mám uloženú klasiku ako S tebou mě baví svět alebo Elf (a toho som zatiaľ nikdy nevidela, tak sa tešííím!). Len keby tak bolo na ne toľko času, ako som si predstavovala... :D
Vianočné trhy som nikdy nejako extra neriešila, ale odkedy som v Brne, to mesto ma neprestáva udivovať. Napríklad vianočné trhy tam boli priam nadpozemsky krásne, plné jedla, pitia, remeselníckych výrobkov, voňavostí, hudby a veľkých vianočných stromčekov. To je proste vianočný ideál. A musím povedať, že mám odtiaľ skutočne krásne spomienky aj vďaka ľuďom, s ktorými som ich navštívila. :)
🎄
Prirodzene, že sú pre mňa Vianoce o trávení času s milovanými. Priatelia a rodina sú základ a vždy v tomto období sa postretávam skutočne s každým, na kom mi najviac záleží. Je to u nás tradícia a celkom sa mi to páči, pretože viem, že keď aj celý rok na seba nemáme čas, Vianoce to vždy napravia a privedú ľudí dokopy. Máte to aj vy tak?
Darčeky proste k Vianociam patria, no nehovorím to preto, že by som nejako nenásytne čakala, či ich bude o jeden viac ako minulý rok. Nie, nie som Dudley Dursley. No myslím si, že tradičné obdarúvanie a prijímanie drobností, čo potešia, je skutočne milé. Ja osobne veľmi rada kupujem darčeky pre milovaných, ale tento rok som s tým mala fakt obrovský problém, lebo som akosi nemala inšpiráciu a nič sa mi nezdalo dostatočne dobré či príhodné. Ešteže na svete stále existujú knihy a sviečky a ľudia, ktorí na ne nedajú dopustiť... :)
🎄
Čo by to bol za vianočný staples zoznam, keby tam chýbalo obžerstvo. :D Cez vianočné prázdniny papám asi najviac, ale bodaj by nie, keď vám z každej strany vyvoniava niečo inšie. Viete, treba vybudovať nejakú tú termoizoláciu... :D
🎄
V neposlednom rade mi nedá nespomenúť vianočné piesne. Ja som na ne neuveriteľný úchyl a určite vám to môžu potvrdiť aj moji blízki. :D Môj vianočný playlist na Spotify sa od prvého decembra nezastavil. Prirodzene, že tam mám uložené samé veľké hity ako Last Christmas, Driving Home For Christmas alebo Let It Snow. ;)

Čo sú Vianoce pre vás? :)
 
S.

Komentáre

  1. Aj podľa mňa prišli tieto Vianoce neskutočne rýchlo, ani som sa nestihla nazdať. A takisto máme niekoľko druhov koláčov, ako inak. :D Brno musí byť fakt krásne :) prajem ti ešte krásne prežitie týchto sviatkov s najbližšími :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky myslím, že Vánoce přišly hrozně rychle, ještě že nakupuji dárky měsíc dopředu :D my naopak děláme málo druhů cukroví, protože to pak nikdo nejí :D
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky