Čím ma potešil Ježiško

Viem, že tento článok píšem s miernym omeškaním, no predsa lepšie neskoro, ako nikdy. ;) Sviatky boli dosť hektické, pretože som ich trávila učením na skúšky, ktoré sú už v plnom prúde, takže budete musieť ospravedlniť moju blogovú neaktivitu. No sľubujem, že po skúškovom som späť v plnej sile! Nakoľko nechcem porušiť svoju tradíciu tejto série článkov (klik na 2016 alebo 2014), som tu s jedným novým! Tohtoročné Vianoce boli trochu zvláštne, trochu iné, než na aké sme boli v našej rodine zvyknutí, ale snažili sme sa z nich vytrieskať čo najviac a myslím, že napokon dopadli dobre. :) Som veľmi rada, že som sa aspoň postretávala s mojou rodinou, so všetkými kamarátmi, na ktorých mi záleží a prežili sme spolu niekoľko pekných chvíľ, nakoľko od septembra kvôli škole ich tak veľa nebolo. Kvalitný čas s blízkymi je predsa len ten najlepší dar, aký môžeme kedy dostať. :) Aké ste mali vy sviatky?

  Čo by to však boli za Vianoce bez materiálnych darčekov... minimálne v našej posadnutej rodine... :D Neberte to zle. Nie sme nenásytní, skrátka veľmi radi dávame. Niekedy až príliš. :D Vždy totiž dychtivo čakáme na reakciu nášho obdarovaného a keď vidíme jeho radosť, naše vlastné srdce ňou prekypuje. V tomto duchu sa to u nás nieslo na štedrý večer a aj niekoľko dní po ňom, kým sme si dary povymieňali s celou rodinou. Ja osobne som sa zaľúbila do každého jedného. Najväčším favoritom sa však stala veľká ružová Yankee sviečka s vôňou vianočných koláčikov, ktorou ma mamina neskutočne veľmi prekvapila. Nikdy som si totiž nemyslela, že taký drahý špás skončí u mňa v izbe... Vždy som iba nad nimi vzdychala a závidela všetkým tým, čo ich majú doma. :D O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď som si v druhom balíčku našla menšiu verziu sviečky Snow In Love. Odpadávačky. Instantná láska. Ďalej ma hrozne potešila Aussie vlasová kozmetika, pretože je skutočne skvelá, no vždy siaham skôr po lacnejších šampónoch. Takže teraz sa budem veeeľmi vytešovať, že mám niečo viac fancy. Telový sprej s vôňou vanilky v krásnom baby pink balení s huňatou guličkou je z H&M a takéto voňavé srandičky skrátka môžem. Od brata som dostala krásny Panta Rhei plecháčik, ktorý som si síce sama vybrala, ale neverila som, že ho aj naozaj dostanem. :D Brácho sa očividne hecol. Aby som nezabudla, huňatá ružová deka z Pepca bola tiež vianočným darčekom a milujem ju najviac na svete a v priľahlom vesmíre.
  Každé Vianoce sa ma rodina pýta, čo by som chcela od Ježiška a ja im každé Vianoce hovorím, že knihy. Tým nikdy nič nepokazíte. Nemôžete dostať zlú veľkosť ani nič, z čoho by vám prekrútilo oči... :D Ja som si tento rok želala dve knihy vydavateľstva Absynt, ktoré som si chcela už hrozne dlho prečítať, a to Černobyľská modlitba a Všetci mocní Kremľa. Trochu iná literatúra, než na akú som zvyknutá, ale veľmi sa na ne teším. Dostala som tiež Satinského Listy Oľge, na ktoré ma nalákala Jabloň v zime. Malá kniha Hygge sa dodnes miesi kade-tade po Instagrame, tak som dostala chuť prečítať si ju a zistiť, čo na nej všetci vidia. Z trochu citlivejšieho kúska je knižka Hviezda nad arabským peklom, ktorá je vraj riadny masaker. No a Pamäti gejše som darovala sama sebe aj napriek tomu, že som už tú knihu čítala. Je však príliš skvelá na to, aby to bolo iba raz, preto som po nej chňapla. :) Dostali ste vy na Vianoce nejaké pekné knižky?
  Od tety som dostala tento milý sivý svetrík z Gatu a prekvapila ma aj penovým krémom na ruky Balea. Vonia ako čokoládový koláčik, úplná mňamka. Darovala mi aj epilátor Phillips a to je niečo, čo som už veeeľmi dlho chcela vyskúšať, no nemala som odvahu zaobstarať si ho. V podstate som spočiatku nemala odvahu ani vyskúšať ho. :D Ale je to skvelá vecička, no musím povedať, že na môj vkus trochu príliš hučí. Od druhej tety som dostala kozmetiku Oriflame s krásnou vôňou a špirálu Giordani Gold, ktorá je neuveriteľne super. Naozaj ma úprimne prekvapilo, ako pekne oddelí riasy a predĺži ich, takže ju určite uvidíte v nejakom favourites článku. ;) V neposlednom rade ma potešila aj mini guľka na kľúče, lebo najnovšie som do nich fakt zbláznená. :D
  Od najky kamky som dostala perfektnú mydelničku v tvare psa z Tigra. Úplná dokonalosť! Milujem takéto nápadité veci, ktoré sú však zároveň praktické. Už mi tróni na umývadle na intráku, lebo dovtedy som mala mydlo v nezaujímavom cestovnom obale. :D

Aký bol váš najlepší vianočný darček?

S.

Komentáre

  1. tiež som sviatky prežila viac-menej s rodinou, keďže tiež v škole bývam dosť dlho, potom do roboty a všetci sa doma stretneme tak o 7 večer a nemáme na seba moc času. Takže som si sviatky veľmi užila <3 čo sa týka tvojích darčekov veľmi by ma potešila tá sviečka Yankee, že vianočné koláčiky... mmm to musí voňať :) a ten svetrík je tiež krásny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ježíšek si tedy dal pořádně záležet, máš tam samé krásné věci! :) Mne nejvíc potěšil foťákem :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné dárečky :) Mně nejvíc Ježíšek potěšil makeupem od Estée Lauder, který jsem si hrozně dlouho přála :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dostala jsi nádherné věcičky! Tu velkou Yankee Candle potřebujuuu:D
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěnový krém na ruce? Musím jít hned prozkoumat. Jinak jsi dostala nádherné dárečky. Já jsem taky pod stromečkem našla Yankee Candle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ten plecháček? Asi jsem se zamilovala! :))
    Jinak krásný Ježíšek, který tě očividně dost dobře zná!

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tu mýdelničku jsem kupovala mamce k narozkám! Miluje jezevčíky :D Jinak Yankee svíčky jsou láska, ještě mám ráda svíčky od značky Heart & Home :) Ten svetr je roztomilý!

    http://www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mala si také voňavo písmenkové Vianoce :D U mňa by teda sviečky veľmi nepochodili a kozmetiku tiež nerada dostávam :D Ale knihy to ja môžem. Tento rok som si pod stromčekom našla dve a už sa na ne teším. U nás tých darčekov teraz bolo pomenej, skôr sme si od každého pýtali peniažky, keďže s malým bábom sa zídu viac ako nasilu vymyslené darčeky čo v konečnom dôsledku nepotrebujeme.

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No to jsou krásné dárečky, určitě ti udělali velkou radost :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky