Milý rok 2018...

Dúfam, že budeš na mňa dobrý. 
  Že nedovolíš, aby z môjho života odišli ďalší milovaní ľudia. Že nedovolíš, aby do môjho života prišli ďalší hlúpi ľudia. Že zvedieš dokopy moje cesty s cestami tých lások, ktoré sú stovky kilometrov odo mňa, no potrebujem ich pre svoje zdravé fungovanie tu a teraz. Že budeš plný smiechu, lásky, pohody, dobrodružstiev, cestovania, úspechov, rozhovorov o tretej nadránom, hlúpych memes, voňavých sviečok, slnka, dobrého jedla, infantilností, skvelej hudby, mieru, dobrých nápadov, tepla, objatí, nečakaných prekvapení (ale len tých pozitívnych), nočných ciest autom, vína, hrubých kníh, čaju, dychberúcich západov slnka, sebalásky, relatable citátov, kúpania sa (vo voňavej vani aj mori), času, modrej oblohy, opory, krásy, spravených skúšok, kávy, držaní sa za ruky, ciest vlakom, Cosmopolitanov (tých drinkov), sledovaní/ čítaní Twilightu, fotiek s obľúbenými ľuďmi, čerstvého vzduchu, vôní, bozkov, iskričiek v očiach, ticha, pevných priateľstiev, trblietok, inšpirácie, písania, padajúcich hviezd a šťastia. Zoznam by mohol pokračovať asi donekonečna, no niekde prestať musím. ;) 
  Takže milý rok 2018, dúfam, že budeš na mňa dobrý. Na mňa a ďalších 7 miliárd ľudí na tejto Zemi. 

  Rok 2017 bol hrozne plný. Aspoň pre mňa. Zažila som v ňom tie najsmutnejšie aj najveselšie okamihy svojho života. Veľa som plakala, veľa som sa smiala, niekedy som plakala pri smiechu. Vpustila som do svojho života jedného skvelého človeka a ďalšieho som musela nechať ísť, pretože nadišiel jeho čas. A hoci viem, že to tak v živote chodí, naozaj nie som pripravená na to, aby som v dohľadnej (aj nedohľadnej) dobe zažila niečo podobné. 
  Minulý rok bol tiež plný zmien, z ktorých najväčším bolo presťahovanie do Brna a začiatok vysokoškolského života. Všetko mi to prišlo tak búrlivé a mierne chaotické, že by som veľmi uvítala, keby bol rok 2018 o niečo pokojnejší. Kľudne aj o veľa. Potešilo by ma, keby sa nestalo nič extra výnimočné. Keby sme si všetci spokojne nažívali a najbližších 365 dní sa ničím nevzrušovali. Keby sme si všetci mohli na chvíľu vydýchnuť...

  Aký bol váš rok 2017? Aký chcete, aby bol ten nový? Určite vám všetkým držím palce, nech je taký, aký ste si ho vysnívali. ;) 

S.

Komentáre

  1. Pre mňa bola 2017ka tak akosi tough. Aspoň troška.
    Tvoj zoznam na rok 2018 sa mi veľmi páči!! Akurát Twilight za niečo iné vymením (#sorrynotsorry). Nech je aj pre teba všetko také, ako máš vysnívané!! ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rok 2017 mě hodně naučil. Jsem zvědavá, co přinese rok 2018 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Napsala si to krásně, Lajkovala jsem ti to už i na instagramu :) Já bych si též přála, aby byl rok 2018 klidnější, ale vím že nebude. Jen bych opravdu chtěla, aby mi další rok nevzal dalšího člena rodiny. Prosím :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pre mňa bol tiež dosť hektický, ale ja verím a cítim že tento bude lepší. A dúfam že aj tvoj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prajem ti všetko dobré v novom roku! ♥

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 2017 bol najťažší ale zároveň najakčnejší rok môjho života :D už sa teším čo príde v 2018

    Viki Ceglédyová

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rok 2017 byl pro mě opravdu přelomový a měl pro mě hodně změn. Doufám, že rok 2018 bude trošku méně hektický, ale bude mít pro mě minimálně tolik zážitků, jako jeho přechůdce.

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky