Notino haul

Pri najnovšej objednávke z Notino som sa držala toho, že by som mala skúsiť niečo nové. Som totiž ten typ človeka, čo sa drží toho, čo má overené. Pri kozmetike to platí takmer úplne. Ak vám totiž nejaký produkt na tvár alebo telo nesadne, nemôžete si povedať, že veď predsa len ho miniem, predsa len je to škoda vyhodiť. Môžete sa totižto zahrávať so zdravím a to sa nikdy nevypláca. Preto som v tomto naozaj veľmi opatrná a zbytočne pri nákupe kozmetiky nevymýšľam alebo si prečítam tak 100 recenzií, kým si niečo nové kúpim. :D To bol aj prípad niektorých produktov z dnešného článku, tak ak chcete vedieť, ktoré to boli, pokračujte v čítaní. ;)

notinosk vlasová telová pleťová kozmetika
  Ako prvý som do nákupného košíka vložila vyživujúci olej na vlasy Garnier, ktorý u nás doma poznáme vo forme jeho brata proti krepateniu vlasov. Tento jeden som však nikdy neskúšala, ale teším sa, podľa mňa bude super. :) S kamarátom sme začiatkom augusta cestovali do Berlína a nakoľko sme leteli Ryanairom, mali sme obmedzené množstvo povolenej kozmetiky. Z toho dôvodu som si so sebou na tých pár dní brala 50ml balenie guľôčkového antiperspirantu Dove s vôňou grepfruitu a citrónovej trávy. Je veľmi účinný, jemný k pokožke a dokonca aj vôňa je ľahká, vôbec nie výrazná, takže sa nebude biť s parfémom ani telovým sprejom. Ďalší z trojice produktov, ktoré som predtým neskúšala, je regeneračný pleťový krém Bione. Od značky som nikdy predtým nič nemala, no tento krém bol na Notino v zľave a hlavne naň boli dobré ohlasy, tak som vyskúšala. Na pleti je príjemný, rýchlo sa vstrebe a pokožka je s ním ozaj živá. Posledným výrobkom je korektívna starostlivosť proti akné Garnier Pure Active. Ešte som ju neskúšala, ale tiež boli na ňu dobré recenzie a vraj je skutočne účinná, tak som zvedavá. :)

ziaja kozmetika notinosk
  Moju najnovšiu objednávku uzatvára trio od značky Ziaja. Po telovom kréme s vôňou kokosu som už poškuľovala dlho. Nakoľko som si kupovala sprchový krém z tejto sady, prišlo mi fajn mať aj rovnaký telový krém. Príjemne sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva a pokožka je po ňom krásne vláčna. Na tvár som si objednala peeling s vôňou lesných plodov. Vôňa je skutočne opojná a už sa neviem dočkať, kedy sa naň vrhnem. Tretí produkt od Ziaji je micelárny gél na pleť, ktorý som dostala zadarmo ako darček k nákupy výrobkov Ziaja nad 7€ (telový krém bol 4,27€ a peeling 3,90€). Veľmi sa z neho teším, pretože som takto získala plné balenie a na leto bude určite super. :)

Poznáte/ máte nejaký z týchto produktov?

S.

Komentáre

  1. Neskúšala som ani jeden z produktov čo si si kúpila ale Ziaju milujem a chcem vyskúšať čo najviac produktov od nich, no na druhej strane som tiež podobný typ ako ty - verím produktom, ktoré som odkúšala a vyhovujú mi, nerada sa zahrávam ale občas mám také obdobia, že potrebujem skúsiť niečo nové a risknúť (často si potom nadávam :D ). Som zvedavá čo povieš na Ziaja veci.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite mám v pláne aj ďalšiu recenziu, tak potom dám vedieť. ;)

      Odstrániť
  2. Od Ziaja bych taky někdy moc ráda něco vyzkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ziaja je parádní značka a těšim se, jak si udělám radost a něco si zase koupím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten vyživující olej na vlasy bych ráda vyzkoušela. Taky jsem nedávno na Notinu objednávala.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ho skús, je my s maminou kupujeme ten druhý proti krepateniu vlasov už niekoľko rokov po sebe. :)

      Odstrániť
  5. Ten olejíček na vlasy jsem zrovna nedávno dopotřebovala, ale nepřišel mi zas tak dobrý :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ziaju jsem používala, měla jsem ráda hlavně řadu s kozím mlékem :) Pěkné nákupy si udělala. Já vždycky v DMku nechám celou výplatu :D Hrůza.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky