Obľúbenci za júl

Mám pocit, že júloví kozmetickí obľúbenci sa takmer okamžite stali mojimi all-time favourite produktami. Všetko, čo uvidíte v dnešnom článku, mi instantne prirástlo k srdcu. A to sa priznám, že som bola spočiatku trošku skeptická a nebola som si istá, či je to pre mňa to pravé orechové. Ale to ja tak mám skoro vždy, keď sa dostanem k skúšaniu nových vecí. Zakaždým sa toho bojím, lebo som presne ten typ človeka, čo ostáva verný odskúšaným výrobkom, ktoré zatiaľ nikdy nesklamali (presne toto by ste u mňa mohli aplikovať aj na jedlo, cestovanie či akúkoľvek inú stránku života :D). Dúfam, že sa medzi mojimi čitateľmi nájde aspoň jeden taký s podobným problémom, nech si nepripadám čudne. :D

  Ale prejdime rovno na samotné produkty. U Ley z The Efflorescence Girl som nedávno vyhrala Yves Rocher giveaway, ktorá obsahovala tieto 3 produkty. V balíčku som si našla okysličujúcu masku na tvár, dennú starostlivosť s ochranou pred UV žiarením a roll-on na očné okolie. Poviem vám, sú naozaj skvelé! Osobne mi najviac prirástla k srdcu denná starostlivosť, ktorú si na pleť natieram každé ráno a večer pred spaním. Pleť perfektne rozžiari, hydratuje a zvláčni. Veľmi som sa inak obávala, že sa bude zle a hlavne pomaly vstrebávať, lebo neznášam, keď mám z nejakého produktu mastnú tvár. Obavy však boli neopodstatnené, lebo krém sa vstrebe rýchlo a zanechá pleť hladkú a prebudenú. Navyše celá sada krásne vonia a to na kozmetike milujem najviac. :) Tento produkt jednoznačne odporúčam, hlavne takto v lete, kedy by mala byť starostlivosť o pleť zvýšená.

  Čo sa týka roll-onu, tiež ho používam 2x do dňa, no nejaké extra výsledky som nepobadala. Sľubuje redukciu vrások, čo ja zatiaľ neriešim, ale medzi iným aj kruhov a vačkov pod očami. Na tento účinok som sa dosť tešila, lebo kruhy pod očami mám snáď celý život. :D Priznávam, že sú asi menej viditeľné, ale predsa len som zvedavá, či bude situácia ešte lepšia po dlhodobom používaní.

  Z tejto sady mi najmenej zapasovala maska, ktorá sa nanesie na pleť a neoplachuje, iba po 10 minútach zotriete zvyšky vatovým tampónom. Čakala som, že aj maska sa rýchlo vstrebe, no tam to ide o dosť ťažšie a celkom mi to prekáža. :/ Ale používať ju neprestanem, zdá sa mi dosť fajn, každopádne tento aspekt by mohol byť lepší. :)
   V DM-ke som si nedávno kúpila túto mega voňavú dvojicu krémov na ruky Treaclemoon s vôňou kokosu a marshmallows. Už hrozne dlho som po tejto značke pokukovala a povedala som si, že svoje testovanie začnem práve krémami na ruky, lebo majú rozkošné balenia a zamilovala som sa najmä do tej vône. :) Pôvodne som si chcela kúpiť len jeden, lebo doma ich mám dosť, ale nemohla som odolať (a to som sa ešte veľmi držala, aby som si nekúpila do tretice aj malinový :D). Na rukách sa správajú veľmi príjemne. Okamžite sa začnú vstrebávať, takže nemáte pocit mastného filmu na dlaniach. Ruky sú s nimi krásne jemné a vyhladené. A vôňa je na nich ešte lepšia, ako keď si privoniate k baleniu. ;)
   Z Avonu sa do mojich júlových obľúbencov prebojovala táto maska na čierne bodky. Vždy som nejaký taký produkt chcela vyskúšať, ale nikdy som sa k tomu nemala, pretože mi príde, že čierne bodky zatiaľ nedokáže zlikvidovať nič. :/ Potom raz s týmto prišla mamina, že to objednala, tak reku vyskúšam. Maska je veľmi hutná, preto s ňou treba pracovať trpezlivo. Zasychá asi po 15 minútach. Strhávanie môže byť pomerne bolestivé v istých oblastiach (ja ju používam výhradne na nos a inde to veľmi neodporúčam :D), ale nie je to nič strašné, dá sa to v pohode vydržať. Čo sa týka výsledku, jasné, že vás čiernych bodiek kompletne nezbaví. Ale mám pocit, že predsa len o niečo účinnejšie vytiahne nečistoty pleti ako iné masky, čo som doteraz skúšala. Zaujímalo by ma, či s ňou máte skúsenosti a ak hej, aké? :)
  Keď mi v júni Notino veľkoryso poslalo ich Summer box, našla som si v ňom aj túto detoxikačnú masku na tvár značky Korika, o ktorej som predtým nikdy nepočula. Tento typ masky som nikdy neskúšala, preto som bola dosť zvedavá, aký to bude zážitok. Samotná maska bola zabalená z oboch strán v sieťke, ktorá kopírovala jej tvar. Najprv som oddelila jednu sieťku a priložila si masku na tvár, potom som z tváre stiahla druhú sieťku a nechala masku pôsobiť. Prišla mi skutočne riadne mokrá, pričom kopec účinnej látky ostalo v samotnom balení. Tiež som mala pocit, že je na moju tvár až príliš veľká a dosť mi z nej skĺzavala, nakoľko som ju na sebe nemala poležiačky. To jediné mi fakt vadilo, pretože ako som sa snažila masku natiahnuť späť ma miesto, začala sa mi krčiť potom už nedostatočne pokrývala pleť. Toto mínus však vyrovnal výsledok, lebo pleť som po nej mala úplne čistučkú, hydratovanú a ako novú. Za mňa teda účinok výborný, len tá aplikácia ma veľmi neoslovila. Skúšali ste ju?
  Posledný kozmetický obľúbenec tohto článku je viac-menej ešte stále novinkou od Fa. Tí teraz prišli s mega voňavou letnou sadou, kde nájdete sprcháče, telové peelingy, dezodoranty, antiperspiranty, guličky aj telové spreje s vôňou ananásu, melónu a manga. Osobne mi najviac vonia Bali Kiss, ale aj Fiji Dream je úchvatná letná vôňa. Mám ju vo forme antiperspirantu v spreji, ktorému som, priznám sa, nedávala veľkú nádej. :D Myslela som si, že to bude taká sranda na doma, keď nemusím ísť von a čeliť letných horúčavám. Ale predstavte si, že on si poradí aj s nimi. Cítim ho na sebe celý deň a veruže aj s potením si hravo poradí. Ostala som veľmi milo prekvapená, aký je kvalitný za cenu 1,90€.
  No a na koniec tu mám čosi z iného súdka. Myslím, že už v niektorom z predošlých článkov som vám spomínala, ako veľmi vo mne opäť zahorela láska k čítaniu. :) V jarnom semestri som mala predmet, kde sme mali povinnú literatúru, a tak som sa od februára venovala len jej. A tipujem, že som bola z toho tak otrávená, že keď som mala predmet hotový, so šialenou vervou som sa vrhla na tú literatúru, ktorú si sama vyberiem. :D Povedala som si, že musím prečítať všetko neprečítané v mojej knižnici a až potom si buď niečo nové kúpim, alebo požičiam z knižnice. Až na jeden prehrešok v podobe Call Me By Your Name (ale to som si akože kúpila za odmenu za skúšky, takže sa to neráta! :D) sa mi v tejto filozofii darí pokračovať. A fakt mi to robí neuveriteľnú radosť. :)

S.

Komentáre

  1. Mě ty krémy na ruce svou vůní právě odradily, ale tak možná někdy vyzkouším. Třeba bude opravdu ta vůně na ruce úplně jiná, než v balení. A taky mě zaujala řada od YR.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A prečo ťa odradili? Nemáš rada vôňu kokosu a marshmallows?

      Odstrániť
  2. Já jsem před pár lety používala YR hodně často a strašně ráda. Fakt od peelingu na chodidla, po balzám na vlasy a vyhovovalo mi cokoli. Jenomže já jsem taková náchylná, mám hodně suchou kůži a o vlasech ani nemluvím, a když jsem později zase zkoušela něco od YR, tak mi to vůbec nesedělo. Ale kdo ví, čím to je..
    No a ten kokosový na ruce mám v práci taky! :) Jen mi víc voní po těch třešních. :D

    Baruš z B&M&P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Roll-on od YR jsem používala s mamkou a krásně mi vždycky ochladil oči :) Pomáhalo mi to hlavně ráno, když jsem unavená vstávala do školy. Tu masku od Avonu používá můj přítel na tečky a je spokojený :D

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. YR vypadá dost vábně :) Hlavně ten roll-on může být skvělý třeba po ránu. Ještě se mi hodně líbí ten krém na ruce s kokosovou vůní. Pořád si totiž něco na ruce mažu, takže to vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelý výber! YR produkty sú moje all-time faves a krémiky na ruky som voňala v drogérii a úplne som sa zamilovala... momentálne mám ale plno krémov v zásobe, ktoré sa snažím míňať, tak ich musím oželieť :/ :D

    C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ich pomíňaš, určite skús aj Treaclemoon. ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky