Random 35

Dnešný random post je jedným z mnohých predpripravených, ktoré pre vás počas štúdia a brigádovania chystám. Aj napriek tomu, že jeho gro bolo spracované mnoho dní dozadu, predsa len som musela zmeniť tento úvod, ktorý práve čítate. V pôvodnom znení som tu kecala o tom, aké príjemné sú teplé septembrové dni a ako sa z nich teším. Potom však prišiel šok v podobe brutálneho ochladenia a mne už nestačia ani 3-4 vrstvy oblečenia. :D Osobne som nečakala, že to bude až také intenzívne, a v tomto domnení som si z domu do Brna brala len pár tričiek s dlhými rukávmi a jeden sveter. Najlepšie je, že som si zabudla vziať šatku a dosť sa obávam, ako to prežije moje hrdlo, kým sa o týždeň dostanem domov. :D Je to sranda, čo vám poviem. Ale táto zima... to fakt nie je pre mňa. Nemôžu už rýchlo priletieť Vianoce a po nich okamžite teplá jar?

  Celkom sa teším, ako postupne príde čas na moju Dirty Dancing mikinu z H&M. Párkrát som ju už mala na sebe, ale cez leto to skrátka nie je ono, nosiť takéto veci. :) No na jeseň v nej úplne budem žiť, už to vidím.
Je zvláštne len 2,5 mesiaca po poslednom sťahovaní opúšťať ďalšie miesto. Vždy je to tak, že len čo si zvyknete na jedno, už sa aj treba prispôsobovať niečomu inému. Z nášho nového brnenského bytíku sa teším, ale predsa len je ťažké dať zbohom takémuto výhľadu. :) Intrákový život mi však rozhodne chýbať nebude. :D
  Jedného dňa ma mamina len tak zatiahla do Sportissima, aby som sa pozrela na botasky. Už asi 5 - 6 rokov všade zháňam obyčajné čierne tenisky (čierna je totiž mega univerzálna), ktoré by však neboli látkové ani celé semišové, pretože to do dažďa nie je veľmi vhodné. Jedny také mám, no už sú celé ošumelé a majú totálne zodratú podrážku, takže už aj tie mi premokajú. Čuduj sa svete, fakt som nič také, čo by sa mi páčilo, nemohla nájsť. Až doteraz. Najprv mi padli do oka antracitové New Balance s rosegold detailmi a hoci nie sú ideálne do dažďa, presvedčilo ma, aké brutálne pohodlné sú. Asi v živote som nemala na nohe tak comfy obuv. Takmer na odchode potom mamina objavila tieto Niky, ktoré si však s mlákami poradia. Keď som konečne našla také tenisky, čo som roky hľadala, nemohla som ich tak nechať aj napriek tomu, že vo všeobecnosti si takéto mega drahé kúsky nekupujem, lebo v tom nevidím zmysel.
Zas a znovu bude vo voľných chvíľach na programe toto. :) Niežeby nebolo aj cez leto, ale na jeseň to bude najviac cozy. Hoci pri tej hromade úloh, učenia a práce o tom mierne pochybujem. :D
Malé sansevieriovské bejbiná nám takto utešene rástli. :) Spomínam si, že to pred rokmi v našich končinách nebola veľmi obľúbená rastlina, no dnes sú mega moderné a vyzerajú úžasne v akomkoľvek kvetináči a domove. Navyše sa o ne dá veľmi ľahko postarať.
Chvíľka pre seba ešte v starom intráku.
Presne takto ma môžete vždy nájsť vo vlaku na trase Brno ↔ Levice. :D Akurát tie šortky už som vymenila za dlhé gate, nakoľko vo vlakoch Českých dráh vždy púšťajú klímu ako šialení (na túto nôtu - niekedy by sa mi tam zišiel aj samovyhrievací skafander).
  Blížim sa na koniec svojho zoznamu neprečítaných kníh, ktoré na mňa čakali už roky, a povedala som si, že si na jeseň opäť prečítam celého Harryho Pottera. Akurát neviem, kto mi tie bichle prenesie do a z vlaku. :D
Na jeseň bol vždy môj obľúbený čaj čierny s banánovou príchuťou, ktorý mi pred rokmi priniesol môj ujo z dovolenky na Srí Lanke. Bohužiaľ sa nám pred časom minul a ja som stále nenašla náhradu (prirodzene, veď čo z našich obchodov sa vyrovná originálnemu cejlónskemu čaju...?). Neviete mi náhodou poradiť?
Mamina opäť predáva jesenné dekorácie, tak ak by ste náhodou mali záujem, napíšte mi mail/ komentár a porozhliadnite sa po jej Samireli obchodíku. ;)

S.

Komentáre

  1. Tvoje mamina umí tak nádherné dekorace. A souhlasím, že ten chladný podzim přišel docela náhle. Žádný pomalý přechod.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta dekorace je moc pěkná. :) Jo, taky mě překvapila ta prudká změna, nicméně nějakým způsobem se mi to moc líbí. :D S těmi knížkami to mám úplně stejně. Jak přes rok, ale na podzim to chytne ten nádech :D Ale zase, škola, no.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten čaj ma hrozně hezky design a hned jsem na nej dostala chuť. My jsme doma všichni milovníci černého čaje :D a mamka to fakt umí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já chci taky zase přečíst Harryho Pottera...jenom ten čas no:D
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To ochladenie bol šok asi pre všetkých, to naozaj :D Tenisky sú ozaj super, ja tiež už dlho zháňam nejaké čierne tenisky, ale vždy odídem s inými. A potom nadávam, že sa ku všetkému nehodia, klasika. A súhlasím s tou klímou vo vlakoch, v lete som cestovala vo vlaku v rifliach, pretože som mala problém to vydržať. No a potom som vystúpila von do vyše 30 stupňov. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám zase napríklad aj takú skúsenosť, že v lete klíma skoro ani nešla, ale akonáhle sa vonku ochladilo, tak bolo nakoniec vo vlaku chladnejšie. :D -_-

      Odstrániť
  6. Priznám sa, že po dlhšej dobe som zavítala na tvoj blog a musím uznať, že si sa poriadne posunula. Perfektné fotky a zaujímavé články :) Ďakujem za inšpiráciu a pochvál mamku, krásne dekorácie :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky