Hejter suchých šampónov skúša suchý šampón Aussie

Ako napovedá samotný názov dnešného článku, nikdy som nebola fanúšikom suchých šampónov. Celý ten koncept mi vždy prišiel ako niečo, na čo sa skrátka nedokážem naladiť. Pretože pocit čerstvo umytých vlasov sa mi vždy spájal s príjemnými chvíľkami pod horúcou tečúcou vodou. Aj keď mám milión povinností, na sprchu si proste čas nájdem a je to taký môj me-time, kedy z hlavy vytesním všetko ostatné a užívam si to uvoľnenie svalov v teplom opare. Z tohto dôvodu pre mňa rýchle použitie suchého šampónu ,,za pochodu" úplne stráca čaro kúpeľňovej seansy. Na druhej strane chápem, že nie vždy ten čas vyjde, aby ste sa hrali s kondicionérmi, maskami, balzamami a podobne. Z tohto dôvodu som si po dlhom vnútornom debatovaní sama so sebou, či áno alebo nie, kúpila svoj prvý suchý šampón v živote (keď nevyskúšam, neuvidím, že áno). Ale obávam sa, že bude aj posledným. Prečo?

  O výbere som sa radila s kamarátkou, ktorá suché šampóny používa stále. Poradila mi práve tento Clean Supreme od Aussie. Čo sa týka vône, je taká typická aussie-žuvačková, čo sa mi páči aj pri ich šampónoch a klasickej vlasovej starostlivosti. S balením sa pracuje dosť dobre. Pumpička funguje a zdá sa mi, že pri používaní vždy vystrekuje primerané množstvo, čiže tomuto naozaj nemám čo vytknúť.

  Suchý šampón som používala počas skúškového, kedy som od rána do noci sedela nad knihami a pokorene priznávam, že v kúpeľni som trávila minimum času. :D Niekedy som dokonca aj zabudla na to, že už som si 4 dni neumývala vlasy, a asi by som aj mala. Práve vtedy som do rúk schytila suchý šampón a výsledky boli viac než uspokojivé. Mastnotu od korienkov šampón vytiahol veľmi dobre. Povedala by som, že na pohľad vyzerali veľmi podobne jedno či dvojdňovým vlasom.  Vo vlasoch nezostával žiaden biely povlak zo šampónu, až som bola prekvapená, pretože práve ten som tak trochu očakávala. Objem bol po použití tohto suchého šampónu brilantný, taký máte málokedy po návšteve naderníčky. Z akého dôvodu ma však tento produkt veľmi neoslovil?

  Bolo to práve pre pocit, aký som po použití suchého šampónu mala na hlave. Kamoške sa to napríklad celkom páči, ale ja fakticky neviem vystáť tú tvrdosť, akou sa potom vlasy vyznačujú. Skrátka cítiť, že máte na hlave nejaký produkt. Prirovnala by som to k betónovému prachu, ktorý sa napríklad pri prerábke domu usadí vo vlasoch a máte potom pocit, že sa meníte na sochu. :D Okej, preháňam, ale v mojom prípade sa s tým ozaj neviem vyrovnať. Doháňa ma to do šialenstva a celý deň so suchým šampónom sa už teším na večer, kedy si vlasy umyjem normálne.

  Práve kvôli tomu pocitu, ktorý neviem vystáť, som uvažovala, či si šampón zaslúži 4 alebo len 3 hviezdičky. Ale vďaka dobrému výsledku predsa len dávam 4/5. Používate suché šampóny? Aké značky? Vadí aj vám tvrdosť vlasov?


S.

Komentáre

  1. Nemám suché šampony moc ráda už kvůli tomu, že vlas zbytečně vysuší. Každopádně já tedy občas používala například puding, který funguje fajn:D Ale také mi vadil ten "povlak" a upřímně i když jsem suchý šampon vyzkoušela několikrát, tak je to věc, kterou bych použila jen v případě nejvyšší nouze, protože je to prostě divný, radši si ty vlasy umyju, aby byly voňavý a prostě čistý:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já suché šampony používám ráda a často, mám ráda batiste a sypký Amica :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já suché šampony nepoužívám často, jen občas po nich sáhnu, třeba právě během zkouškového, jak sama píšeš :) zatím jsem zkoušela jen od Langhaar Madchen, ale chci zksuit i nějaký jiný :) tenhe vypadá super :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Suchý šampón používam naozaj sem-tam, keď je to už ráno veľmi kritické, ale večer to tak ešte nevyzeralo :D a používam ten klasický sypký Amica, dodnes som nenašla nijaký v spreji, ktorý by mi vyhovoval. Vždy som mala pocit, že moje vlasy vyzerajú ešte mastnejšie. S tým sypkým som vpohode, už som sa ho naučila poriadne vyšúchať aj vyčesať, aby som nemala vlasy ako od múky :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky