Výstava absolventov VUT v Botanickej záhrade

Botanická záhrada Prírodovedeckej fakulty Masarykovej univerzity v Brne nie je na mojom blogu žiadnou novinkou. O tejto destinácii som vám už niekoľkokrát hovorila a keďže sa na to chystám aj dnes, aspoň vidíte, ako veľmi mi prirástla k srdcu. :) Chodievam tam naozaj často, hlavne v poslednom čase. Ak mám práve voľno, rada si tam vezmem knižku a v príjemnom chládku obrovských košatých stromov si čítam. Alebo sa prechádzam a fotím. A momentálne veru je čo. Do 30. septembra sú v botanickej záhrade rozmiestnené záverečné práce absolventov Fakulty výtvarných umení VUT Brno. Sami osebe sú naozaj fascinujúce, ale osobne milujem aj to, ako krásne zapadajú do zelenej scenérie. Moje najobľúbenejšie vám teraz ukážem a budem rada, keď mi dole v komentároch napíšete, ktorá socha či objekt sa vám páčil najviac. ;)


Článok otváram mojím osobným favoritom - perfektnou visiacou sochou, ktorá sa hojdá vo vetre. 
Šárka Stejskalová - Zavěšená


Lubo Kralovič - Drapérie (Svlékající se)

Dielo s hlbokým politickým a sociálnym kontextom umiestnené v jazierku.
Tomáš Zdvořáček - Uprchlíci


Martin Králík - Kdo uteče, vyhraje

Petr Mucha - Lebky

Michal Gabriel - Žralok

Jedno z najkrajších zákutí celej botanickej - japonská sekcia s jazierkom. 


Ktoré dielo z môjho výberu bolo podľa vás naj? ;) Bavia vás takéto výstavy a umelecké výtvory? 

S.

Komentáre

  1. Výstava vypadá skvěle, už podle fotek se mi líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, některá díla jsou opravdu moc hezká, mně se asi nejvíc líbí Zavěšená, naopak moc nechápu to Kdo uteče, vyhraje. Ten žralok je hodně zajímavý, ale asi se mi takto do zahrady moc nehodí, spíš někam do moderního interiéru. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vypadá moc krásně, mám ráda botanické zahrady a podobná místa :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky