Random 46

Keďže sa už školský kolotoč naplno rozbehol, čoraz častejšie mi to nedá a ohliadam sa späť za letom. Hoci bolo v mojom prípade z polovice pracovné a ani zďaleka nie tak dobrodružné, ako by si moje neexistujúce extrovertné ja (:D) prialo, zažila som hneď niekoľko vecí, na ktoré som sa dlho tešila. Určite najväčšou z nich bola dovolenka v Amsterdame, ktorá ma skutočne zasiahla a aj keď by som na tom výlete zmenila zodesať jeho aspektov, bola to instantná láska. Hneď za tým ma nesmierne potešilo, keď sa nám s R. konečne podarilo ísť sa pozrieť do Košíc. Nikdy predtým som tak ďaleko na východe Slovenska nebola a som rada, že to mám odškrtnuté na domácom bucket liste. Čo sa jeho týka, v auguste som si s K. skočila aj do Štiavnice, kam som sa vrátila po niekoľkých rokoch a nestačila sa diviť, ako sa to tam zaplnilo turistami. Veľmi som chcela stihnúť aj Lednice neďaleko Břeclavi, ale stále ma odrádzalo to množstvo ľudí, ktoré tam cez leto prúdilo, tak to asi o pár mesiacov odložím. No myšlienku stále držím v hlave. Ďalším takým mini cieľom leta pre mňa bolo kúpiť nejakú peknú šablónu a zmeniť vzhľad blogu na trochu profesionálnejší. Avšak stále sa neviem rozhodnúť aký, tak sa tento cieľ s najväčšou pravdepodobnosťou presunie v zozname priorít až za napísanie bakalárskej práce/ zoštátnicovanie, a budem sa tomu venovať až budúci rok. Máte nejaké návrhy, aký dizajn by sa vám na mojom blogu páčil? 

Tento záber sa mi podaril v akváriu Artis Royal Zoo v Amsterdame. No uznajte, videli ste už niekedy takéto mini hviezdice? Cuteness overload. 

V H&M som si nedávno kúpila túto fľašku, keďže vodu so sebou ťahám kamkoľvek idem. Tú predošlú som musela vyhodiť, lebo sa mi z nejakého dôvodu strašne zaniesla a nešlo to vyčistiť ani mojou osvedčenou kombináciou Citra + Cif. Máte nejaký tip, ako udržiavať tieto fľaše čo najdlhšie v dobrom stave?

Jedna svojka z krásneho slnečného októbrového rána, kedy som sa nikam nemusela ponáhľať a stihla som aj raňajky v posteli. Myslím, že tá spokojnosť sa mi aj zračila v očiach. :)

Ešte stále čítam Harryho, akurát som začala čítať Polovičného princa. A lowkey si želám, aby mala séria minimálne dvadsať častí. 

Áno, áno, tento hrnček je akože absolútne totálny gýč, aj vizuálne. Ale aj napriek tomu som si ho musela z Amsterdamu priniesť domov, lebo milujem hrnčekoidné suveníry. Samozrejme, vôbec som nehľadela na to, že ho nemám kam dať. ALE! Každý deň z neho aj poctivo pijem a je môj fav. (Hlavne, že si to viem odôvodniť, všakže.)

V úvode som zabudla spomenúť aj môj malý brnenský cieľ tohto leta - konečne sa po vyše 2 rokoch v tomto meste vytrepať na Radničnú vežu. Je odtiaľ krásny výhľad na Katedrálu sv. Petra a Pavla a stredoveké meštianske domy v centre. Veľmi by som sa tam chcela vrátiť obzrieť si vianočné trhy či nejaký pekný západ slnka. To musí byť bomba. :)

Obdobie vaňovania zahájené. Tá čierna voda je inak bomba do kúpeľa z Lushu, písala som o nej tu

O tomto agávovom sirupe som vám písala v predošlom článku v rámci toho, že sa snažím prechádzať na zdravšie alternatívy sladidiel. Kúpila som si ho v Bille, lebo bol v akcii a fakt som ho chcela vyskúšať. Natoľko ma očaril, že budem odteraz asi číhať na všetky zľavy, nakoľko toto nemôže byť moja posledná fľaštička agáve v živote. :D Veď uznajte, 6-7€ v plnej cene je pre študenta dosť.

Jeden pekný záber na milované Brnko. Viete. Hlavne vizuálne. (Och, prepáčte, ale nemôžem si pomôcť, myšlienky nášho pána kapitána sa mi zaryli hlboko pod kožu. :D)

S. 

Komentáre

  1. Trošku se stydím, že já jako rodilá brňačka a nebyla jsem nikdy na te věži :D a Lednici u Břeclavi doporučuju, je to nádherné a aj si projít botanickou zahradu, je to moc hezky udělané :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty hvězdičky jsou roztomilé ♥ Mě se hrnek moc líbí, sama mám podobný za Paříže a piju z něj pořád :) ta lahev na vodu je krásná :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky