Narodeninový haul

Ako ste už v niektorých predošlých článkoch mohli zachytiť, v októbri som oslávila svoje 22. narodeniny. Čím je človek starší, tým sa narodeninové darčeky častejšie transformujú do obálok, bonboniérových krabíc či kytíc. Nejako podobne to vyzerá aj u nás, a preto môže byť názov článku z istej perspektívy mierne zavádzajúci. Až na dva kúsky som si oblečenie v dnešnom článku nakúpila  ja sama, a to v rámci môjho obľúbeného motta, a síce, že treba si spraviť (narodeninovú) radosť. :D Popri tejto basic radosti som ale vyškrtla zo svojho wishlistu pár vecí, ktoré som si naozaj potrebovala kúpiť, vďaka čomu nemôžem byť šťastnejšia. Zároveň sú tieto kúsky aj mojimi tipmi pre vás, ak napríklad zúfalo hľadáte hnedé zimné čižmy alebo pekné jesenné maxi šaty. ;)

reserved kvetovane maxi saty
  V prípade, že ma sledujete na novom Instagrame, v Stories ste asi pred mesiacom mohli vidieť moju anketu, či si myslíte, že by som si mala tieto kvetované maxi šaty kúpiť. Drvivá väčšina z vás odpovedala, že áno, a dokonca aj ja sama som na ne dlho-predlho myslela. V podstate až dovtedy, kým mi ich môj milý nedaroval na narodky. Našla som ich ešte v lete v Reserved a bola to instantná láska. Milujem, že sú nesmierne ľahké, vzdušné a voľné, pričom dokážu vďaka šnúrke na páse vyčarovať veľmi peknú siluetu. Za mňa ideálne do teplej jesene, takej post-letno-septembrovej/ skoro-októbrovej, takže už sa nemôžem dočkať, kedy sa to pekné počasie vráti. :) 

ruzovy kabat F&F
  Pri hľadaní ideálnej jesennej bundy ma mamina zatiahla do F&F s tým, že tam niečo určite nájdeme. Pri skúšaní rôznych kúskov mi pohľad padol na tento baby pink kabát (na fotke vyzerá skôr krémový, ale je to taká jemná púdrová ružová, nie príliš výrazná :)) a povedala som si, že si ho len tak zo srandy vyskúšam, lebo ma zaujímalo, ako sedí. To som však robiť nemala, pretože som sa do neho zamilovala a bolo jasné, že bez neho neodídem. Dokonca som navrhla mamine, aby si ho zo zvedavosti skúsila aj ona a hádajte čo. Tesco v ten deň zarobilo na nás obidvoch. :D Som však nesmierne rada, že sme do nich šli, lebo je to asi najkrajší ružový kabát, aký som kde v obchodoch videla. Je moderný a hoci na vešiaku vyzeral úplne ináč, perfektne sedí na postave. Jediné, čoho sa pri ňom obávam, je, že sa rýchlo zašpiní, preto v MHD nemám odvahu si v tomto kabáte sadnúť. :D 

hneda jesenna bunda F&F
  Na tejto fotke môžete vidieť to najdôležitejšie, na čo som číhala posledné týždne. Zúfalo som si chcela kúpiť nejakú prechodnú jesennú bundu, keďže v kožáku, ja zmrzlina, stále mrznem, a zimná bunda v októbri mi prišla too much. Prešla som mnoho obchodov, no nikde nemali zrovna to, čo som hľadala, resp. sa mi dnešná móda až tak pod kožu nevryla. Vtedy prišiel do rany už vyššie spomínaný maminin návrh ísť sa mrknúť do F&F. A práve tam som našla túto lattéčkovo hnedú bundu, ktorá môže na niekoho pôsobiť až zimne, ale verte mi, pre mňa je to jesenná klasika do teplôt okolo 10°. :D Milujem na nej, že je dlhšia a končí kdesi pod zadkom, takže nehrozia žiadne holé kríže, aj keď sa zohnete. Zároveň sa mi páči, že je to šušťačka, ktorá prežije aj jesenný dážď, plus, má super kapucňu. :) 

sivy rolak ER Fashion
  Od maminy som na meniny, ktoré som taktiež oslavovala v októbri, dostala tento sivý rolák z ER Fashion. Neskutočne sa mi páči to, ako pekne vyzerá v kombinácii s ružovým kabátom z fotky vyššie. Vôbec ten trend kombinácie rolákov a hlboko krojených kabátov je podľa mňa zoslaný z nebies a ešte som nestretla osobu, ktorej by sa to nehodilo, či už ide o muža alebo ženu. Pred časom som si kúpila veľmi podobné sivé tričko s menším golierom, no krátkymi rukávmi v Reserved, takže sa zrejme budú pod ružovým kabátom striedať v závislosti od teplôt. :) Odhliadnuc od týchto dvoch výnimiek však nie som veľký fanúšik rolákov. Z nejakého dôvodu mi tá časť na krku zavadzia a prekáža. No možno sa mi za pomoci týchto nových prírastkov nejakým spôsobom podarí túto fóbiu prekonať. Držte mi palce. :D

hnede zimne cizmy deichmann
  Doposiaľ som bola bez čižiem na zimu. Už som sa začínala obávať toho, v čom budem v decembri chodiť, nakoľko moje predošlé čižmy to už po 3. návšteve obuvníka nezvládli a poputovali kadeľahšie. Mala som v zálohe ešte členkové pevné zimné topánky, no akonáhle teplota klesá pod 10°, nerada mám lýtka zahalené ,,iba nohavicami, nanajvýš pančuškami pod nimi". Fakt ťažko znášam nízke teploty, no ešte horšie fakt, že momentálne sa v obchodoch s obuvou predáva drvivá väčšina čiernych čižiem. Čo ja teda veľmi nemusím. Preto už som sa začínala zmierovať s tým, že tento rok opäť bez vysokých topánok. No čuduj sa svete, v Deichmanne som náhodou našla tieto hnedé zimné čižmy s tým, že v celej veľkej predajni boli jediné (!) tejto farby. Neváhala som, keď som našla svoje číslo, lebo by som možno premeškala životnú šancu. Všade inde som totiž hnedé čižmy našla len v hodnote okolo 70€, čo je, priznám sa, pre mňa príliš veľa. 

dlhy kremovy kardigan reserved
  Posledným pánom na holenie je dlhý krémový kardigan, ktorý som vo svojom živote skutočne vôbec nepotrebovala, ale márnivá časť môjho ja po ňom veľmi-veľmi zatúžila. Našla som ho v Reserved zľavovom štendri a oslovila ma práve jeho dĺžka, nakoľko podobné svetre som si už skúšala, no nikdy som ich nekúpila. Rozhodla som sa preň aj z toho dôvodu, že pre to, že je to iba kardigan, nie sveter, ho budem môcť vytiahnuť aj počas chladnejších letných nocí a z časti mi zakryje aj nohy v šortkách. 

Dúfam, že sa vám haul páčil a že ste sa v ňom niečím inšpirovali. Celkom by ma zaujímalo, aké bundy/ hocičo nosíte teraz na jeseň? A akú obuv preferujete v zime? 

S.

Komentáre

  1. tie prvé šaty sú veľmi pekné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten rolák, kabát a botky jsou super! Máš dobrý vkus, stejně tak ty šaty jsou krásné :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty boty jsou super. Taky černé moc nemusím a mám ráda vysoké boty. Nosila jsem je několik roků, ale letos jsem si koupila jen kotníkové a taky se mi líbí. Tak uvidím, jak to bude v zimě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty šaty znám od tebe z Instagramu a jsou prostě dokonalé. A ten kabát je úplně luxusní <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné kousky! Nadčasové, dlouho vydrží a hlavně ti to moc sluší ♥ Líbí se mi roláček a kabát :)

    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kabát je neskutočný ♥ a tiež ten roláčik musí s tým vyzerať perfiš ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky