Mesačne #8

Tento blogpost bude takým voľným pokračovaním minulého Monthly článku s mojimi tipmi na inšpiráciou nabité videá. Skutočne mi totiž nedá nespomenúť ďalšie rozhovory v rámci Oprah's 2020 Vision Tour Visionaries, na ktorú som sa úplne namotala a príde mi to ako jeden z najkrajších projektov ever. Naposledy som vám hovorila o interview s Lady Gagou, ktoré ma svojou intimitou priklinocvalo k obrazovke. Práve toto video vo mne vzbudilo záujem aj o ďalšie rozhovory s druhými známymi osobnosťami. Keď som zbadala, že jednou z nich je aj moja milovaná Michelle Obama, určite som prekonala svetový rekord v najrýchlejšom kliknutí na svete. :) Nejdem však viac prezrádzať, preto pokračujte v čítaní článku, kde sa však dozviete aj iné zaujímavé tipy na videá. 

Zdroj

1.
Ako som už spomenula v úvode, všetkými desiatimi vám odporúčam rozhovor Oprah Winfrey s Michelle Obamovou v rámci Oprah's 2020 Vision Tour Visionaries. Počúvať hodinu tieto dve ženy, ako vedú naoko bežnú debatu o svete a o sebe samých, to bola jedná báseň. Často mi pri tomto interview padala sánka, lebo Michelle je tak neskutočne múdra a rozhľadená žena a len som otvárala oči, ako úžasne dokáže spájať svoje grandiózne myšlienky do viet. A to všetko popri tom, ako je stále nádherne ľudská a sama sebou. Milujem na nej hlavne to, že síce máte pocit, že s ňou nemáte vôbec nič spoločné, v Michelliných slovách sa predsa len môže nájsť naozaj každý. 

2. Za srdce ma v rámci Vision Tour chytil aj rozhovor Oprah s Dwaynom Johnsonom, ktorý sa na zozname celebritných vystupujúcich objavil ako jediný zástupca mužského pohlavia. The Rocka som nikdy nijako špeciálne nevyhľadávala ani som voči nemu neprechovávala fanúšikovské sympatie. O to viac ma prekvapilo, že za tou horou svalov sa skrýva neopísateľne nežné srdce. Dwayne má očividne veľmi triezvy pohľad na svet a vo videu sa rozprával o svojich wrestlingových začiatkoch, keď nemal skoro nič, a o tom, ako sa vypracoval na úspešného bodybuildera, herca, podnikateľa.

3. Nedávno som si pozrela aj video Candy Grant, v ktorom rozprávala o svojich tipoch, ako odolávať tlaku. Tlaku okolia aj toho, ktorý na seba kladieme my sami. Takýchto kecacích videí sledujem čoraz menej a menej, ale ku Candy sa vždy rada vrátim, lebo sa mi veľmi páčia jej myšlienky a pohľad na svet. Navyše je v tom čosi veľmi cozy, pustiť si do pozadia takéto calming motivačné video. :)

4. Narazila som tiež na Ted Talk, ktorý prebehol na Univerzite Komenského pred pár týždňami. Prednášala na ňom Zuzana Kovačič Hanzelová, ktorá v týchto mojich článkoch veru nie je neznáma, a venovala sa téme RTVS a čo s ňou ďalej. Zuzana rozprávala o svojich začiatkoch v slovenskej verejnoprávnej televízii aj o špinavých praktikách, ktoré sa tam diali v súvislosti s vplyvom rôznych politických strán. Veľmi zaujímavé video, ktoré sa v podstate týka všetkých Slovákov povinne platiacich koncesionárske poplatky, preto je fajn vedieť, kam tie peniaze idú a čo sa s nimi deje. 

5. Myslím, že o knižných revue Veroniky Cifrovej-Ostrihoňovej som vám už určite písala, no tento formát sa mi skutočne páči, tak som vás chcela upozorniť aj na jej nové video s májovými knižnými (a podcastovými) tipmi. :) 

6. Dávam ešte do pozornosti petíciu za zachovanie terajšieho stavu Štrbského plesa. Opäť sa totiž rozbehli machinácie podľa šablóny som-investor-a-je-mi-jedno-že-zničím-tatranskú-prírodu, lebo predsa vystavať nové stredisko vynesie peniažky.

Čo dobré ste videli/ počuli vy?

S.

Komentáre

  1. Oprah's 2020 Vision Tour Visionaries.. Mojím idolem je Jennifer Lopez, která taky byla součástí a úplně stejně jako ty jsi hltala rozhovor s Michelle nebo Lady Gagou, já hltala rozhovor s ní. Je úžasné, že něco takového vzniklo :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som veľmi rada, že aj ty nachádzaš obrovskú inšpiráciu v tomto projekte. Interview s Jennifer som ešte nevidela, ale chystám sa, vďaka za pripomenutie! :)

      Odstrániť
  2. Vďaka za tip na TED Talk, tento ma akosi minul, no znie veľmi zaujímavo! Na výške som mala možnosť zúčastniť sa mnohých podobných prednášok a diskusií, a jedna z mojich obľúbených bola aj so Zuzanou Kovačič Hanzelovou a týkala sa žien v médiách. Celá diskusia bola veľmi obohacujúca a veľa som si z nej odniesla! A petíciu za zachovanie Štrbského plesa som už podpísala — a keď si prvýkrát videla, že niekto má v pláne meniť jeho vzhľad a charakter, až ma to nahnevalo. nie žeby som bola proti modernizácii, ale toto je príliš veľa. Takou zmenou by pleso i jeho okolie úplne stratilo svoj čarovný charakter — ja osobne na ňom milujem práve to, že je to akoby sa tam zastavil čas. Človek potom nepotrebuje myslieť na nič iné a len si vychutnáva čerstvý vzduch, krásnu prírodu a ticho 🧡

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "A WEEK IN VEGAN BREAKFASTS"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veronikine knižné revue mám skutočne rada ♥ A petíciu som podpísala takmer okamžite, keď vyšla ♥ ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow! What blogger template you are using pls?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. My respect !! Let's just leave it at the fact that I love these two women and your blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love your blog so much. Shared on twitter!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky